PITANJE

Slab signa

  • 1 Rujan 2020
  • 4 odgovora
  • 388 pregleda

Imam problema već otprilike 3 mjeseca. Čim vani počne puhat vjetar ili se naoblači ostajemo bez signala i to je vrlo frustrirajuče nakon naprnog dana na poslu sjednes navečer pred telku i oces nes pogledat i onda nema signala. Ljudi iz a1 su već 2 puta mjenjali glavu antene i dalje nema poboljšanja. 


Odgovora 4

Razina korisnika 7

Prijavi da opet nemaš signala i neka porade na usmjerenju antene, vjerojatno nije dobro usmjerena. Ako su mijenjali LNB, vjerojatno nije do glave. Isto tako vjerujem da su provjerili kablove i spojeve. Imaš pravo na uslugu, inzistiraj da ti se riješi ili traži raskid. ;)

Razina korisnika 1

@BrunoMiljan123 kako ti je gogsy napisao, potrebno je prijaviti svaku poteškoću tehničkoj podršci na 0800 091 091 kako bi kolege mogli pravovremeno reagirati.

Satelitska tv usluga može ponekad ovisiti o vremenskim nepogodama, ali nikako tako često kako ti navodiš. To bi više trebale biti iznimne situacije, a ne praksa.

@BrunoMiljan123 Imam isti problem kao i Vi, počne neki lagani vjetar/kiša i nestane signala, još nisam zvao tehničku podršku oko toga, neznam nosli to ikakvim uspjehom...

Ja sam zvao, došo je tehničar popravit antenu. Navodno se pomaknula od jakih udara vjetra i nije dobro lovila signal. Od onda je vec 3 mjeseca sve super.

Odgovori