Riješeno

Router B.net

  • 7 October 2019
  • 12 odgovora
  • 2665 pregleda

Pozdrav,

koristim Vaš B.net +Internet, ugovorne obveze nema. Problem dolazi kada hoću upaliti tv koji je spojen HDMI kabelom na router. Mislim da je u problem u routeru jer TV mogu normalno spojiti s kompom. Sada, kome se obratiti i kakva je procedura?

Lp
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 7 October 2019, 21:58

Pogledaj original

Odgovora 12

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ne radi ti tv usluga? HDMI kabel iz tvog televizora ide u bnet tv receiver a ne u router. Moraš malo bolje objasniti problem, kako je prije radilo i je li radilo? Ako ne, zovi tehničku.
HVALA 🙂 Maa ne znam razliku bas između routera i modema.. Problem je onda u modemu, radio je do jučer. Promijenili smo par HDMI kablova i ne radi, a taj isti HDMI uredno spoji s kompom i laptopom. Moguće je da je problem u konektoru na modemu? Zovem tehničku ili sama nosim modem u poslovnicu?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Modem iliti router je za internet. bnet prijemnik je za tv uslugu, obično na njemu piše bnet logo. Jel prije radilo kad ste tako ukopčali? Jel na tv-u prebačen na HDMI izvor? Probali iz bnet prijemnika hdmi kabel ubosti u neki drugi ulaz u televizoru?
Btw.. ovih dana znao je tv raditi cca. 30min i onda mi se modem sam palio-gasio, odnosno, pisalo je na njemu ''UČITAVAM'', i tako malo-malo.
dada, sve je spojeno kako treba jer sam gledala tv normalno s ovim prekidima ''UČITAVAM'' do jučer kada je potpuno prestao raditi.
Razina korisnika 7
Bedž +3
To je do bnet prijemnika. Probala isključiti iz struje pa uključiti, vratiti prijemnik na tvorničke postavke?
Okej, hvala ti/Vam :)
Jooj, to još nisam. Ali nezz kako se vraćaju tvorničke postavke na tom receiveru, možete mi malo još pomoći oko toga?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Za početak izvuci strujni kabel iz struje na 20tak sekundi pa ponovo ukopčaj, resetirat će ga sam pa probaj da li se išta promijenilo.
Hej, isključila sam ga iz struje i uopće ne radi tj. niti ne svijetli, niti "UČITAVA". Uz to, ni HDMI ne prepoznaje TV.. :/
Mislim da vrijeme za tehničku službu.:/ :)
Vama se neizmjerno zahvaljujem! Zaista Vam hvala od srca jer ste dobar čovjek! Proveli ste samnom popodne rješavajući problem, a niti ste zaposlenik A1! To je rijetkost danas! :)
Otklonili ste neke sumnje, meni pomogli, a A1 olakšali jer sad im mogu reći kompletan problem..
Lijep pozdrav,
Patricia
Razina korisnika 4
Bedž +3
@gogsy1975 A da se ti nama pridružiš s druge strane monitora? 🤔 👍🏼
@Patkica Koraci odlično posloženi, ali ako nema pomoći, nema druge nego uputiti poziv na 0800 091 091. Biraš na govornom automatu broj za Tehničku podršku. Od 0-24. U razgovoru ćeš proći sve potrebne parametre i ako se nikako na daljinu ne uspiješ otkloniti poteškoća, dogovaraš termin za servis pa će tehničar doći osobno provjeriti.
Hvala vam ljudi, u petak stize tehnicar 🙂
Razina korisnika 4
Bedž +3
@Patkica 👍🏼 Bit će to OK. 😀

Odgovori