Bok.
Sa 04.02.2019. sam aktivirao A1 trio uslugu i Internet i telefon mi odmah proradili, dok TV ni danas ne radi. Do srijede 06.02. me još i pokušavali nazvati i pokušali riješiti problem, poslije više nitko. Svaki dan sam zvao, kumio, molio. Od četvrtka 07.02. konačno pristaju da pošalju tehničara. Danas utorak i ništa. Niti tko zove, niti pita - ništa. Katastrofa usluga. Potpuno razočaran. Imao sam do zadnje dvije godine dosta dugo VIP i bio zadovoljan i uslugom i brzim rješavanjem problema, ali ovo sada je preloše. Svaki put kad nazovem SZK kažu pričekajte, pričekajte... Naravno, prvih 6 mjeseci povoljno, pa ako koji dan ne radi - nema nekih velikih gubitaka, tako da i nema žurbe s njihove strane...
A na statusu svojih zahtjeva piše: Očekivano vrijeme rješavanja je unutar 2 dana. Od 04.02. ...
A slušajte vi svaki dan klinca koji traži da mu pustim PJ Masks ili Mašu i probati mu objasniti da je neki čiko pokvario TV i neće da ga popravi...
Kakva su vaša iskustva?
Moja iskustva su poprilično dobra ali naći će se i dosta njih sa gorskim iskustvima. Jel to trio preko postojeće parice?
Da. Dva puta je kao problem bio u T-Comu, ali kao sada je s njihove strane sve rješeno i svejedno ništa od usluge...
Pretpostavljao sam, tamo gdje nisu resursi A1 nastaje problem. A generalni problem A1 je što preuzima i obećaje sve, tada da prostiš nastaje sranje jer ne znaš kakva je infrastruktura od ht-a, ne znaš kakva je centrala, ne znaš opterećenost parice, ne znaš jel ti možda na tavanu kuće iz 1936. godine krov prokišnjava i kiša curi po telefonskom priključku... Nemalo puta zna ht sabotirati tako da korisnik izgubi živce i vrati se njima jer zamisli, isti telefonski kabel kod njih radi savršeno.
Vjerojatno je linija nestabilna i ima oscilacija pa je nedovoljna brzina (ili nestabilna) za tv uslugu. Imaš li česte oscilacije brzina interneta, koliko mjeriš?
Vjerojatno je linija nestabilna i ima oscilacija pa je nedovoljna brzina (ili nestabilna) za tv uslugu. Imaš li česte oscilacije brzina interneta, koliko mjeriš?
ma brzina je ista kao i preko T-Coma i stabilna je. zadnji put je bila oko 17 mbp. nikad to nije bio problem. ali tv... greška ID 120 - nema signala ili antena nije spojena. preko centrale smo to rješavali xy puta ali ništa.
vidio sam s lijeve strane popis programa i s donje strane vremensku crtu, ali sad više nema ništa. tv reciever mrtav. ni zelene ni crvene.
čekam i dalje...
vidio sam s lijeve strane popis programa i s donje strane vremensku crtu, ali sad više nema ništa. tv reciever mrtav. ni zelene ni crvene.
čekam i dalje...
A valjda tehničar zna iako u ništa više danas ne možeš biti siguran. Koji je A1 prijemnik u pitanju, na koji način je spojen u tvoj LG? Jel probao s drugim prijemnikom?
HDMI. ali tehničar nije ni bio...
čekam ga ko ozeblo sunce...
čekam ga ko ozeblo sunce...
Aha, ja mislio da je bio. Vjerojatno je do receivera, nadam se da će ti čim prije srediti. Svakako javi kako je završilo i zovi ponovo, nemoj se ustručavati jer tražiš i imaš pravo na svoje bez obzira što je 6 mjeseci free. 😉
razmišljam da sve to prekinem i raskinem to sve jer ja ni nakon 8-9 dana nisam dobio traženu uslugu. zna li tko kakve su opcije? može li se to riješiti bez ikakvih posljedica?
Novi dan i ništa novo. Svi se ispričavaju, a od terenske tehničke podrške ni t. Potpuno sramotno i bezobrazno...
Ako možeš, budi uporan i strpi se još malo a onda napiši pritužbu da ti se nadoknade svi dani bez usluge. 6 mjeseci gratis imaš, još nešto bi se dalo naplatiti kad se uredno sve sroči. 😉
Ma iskreno ne znam. Nije od njih doista korektno. Ako postoji nešto što im je problem (T-Com, bolesti, …), pa ljudski je da se to kaže. Ovako, kao da me zaj….
eto. još jedan dan...
Bok ninjo,
žao mi je što imaš poteškoće s TV uslugom. Pošalji nam privatnu poruku OVDJE sa svojim podacima pa da provjerimo u kojoj je fazi tvoj slučaj.
žao mi je što imaš poteškoće s TV uslugom. Pošalji nam privatnu poruku OVDJE sa svojim podacima pa da provjerimo u kojoj je fazi tvoj slučaj.
A
Ovaj mjesec teško, slijedeći će biti realizirano...još su na skijanju😂
sad su povoljnije cijene aranžmana a imaju velike (neplanirane) prihode i dobit?
a ne znam. najava je za danas. vidjeti ćemo. nije puno prošlo. 11 dana...
A
Neznaju postaviti ispravnu za tebe listu, to ti je i meni bilo. Riješiti će, ali ne brzo.
istu grešku ti pokazivalo? imaš sliku gore.
i nakon 11 dana televizija radi. u čemu je bio problem? hehe majstori poslali krivi tv reciever: umjesto za mrežu poslali za kabel. izgledaju isto... tako barem tehničar kaže koji je čim je skužio problem otišao po novu crnu kutijicu i sve odjednom proradilo. kada sam mu pričao da mi se na početku pokazivao bnetov logo, odmh mu bilo čudno...
a toliko smo se puta preko telefona popričali...
a toliko smo se puta preko telefona popričali...
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.