Riješeno

Promjena tv paketa

  • 3 February 2022
  • 9 odgovora
  • 2481 pregled

Poštovani. Prije tri dana sam pomoću aplikacije pokušao primjeniti paket. Kada sam danas uspio doći do tehničke podrške gospodin koji mi se javio kao odgovor na upit je "uljudno" spustio slušalicu. Od koga još mogu doznati da li i kada će paket biti promijenjen. Napominjem da ja na Vašoj aplikaciji javljeno da je zahtjev zaprimljen i paket promijenjen ali mi je rečeno da se na to nije mjerodavno. Čemu onda aplikacija?

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Mateja 3 February 2022, 23:41

Pogledaj original

Odgovora 9

Razina korisnika 1
Bedž +2

Bok @edita.kneif promjena TV paketa dostupna je i putem Moj A1 aplikacije.  Ako je na aplikaciji došla obavijest da je paket promijenjen, tada je promjena odrađena i programi iz odabranog paketa bi trebali biti dostupni. Ako ti isti nisu dostupni, molim te da nam pošalješ podatke privatnom porukom OVDJE kako bismo mogli sve provjeriti.

Unatoč ovome 4.02.

paket još nije aktivan 

Bedž +1

@edita.kneif svakako nam pošalji privatnu poruku s osobnim podacima OVDJE pa ćemo provjeriti detalje. :)

Razina korisnika 2
Bedž +2

inače aktivacija paketa traje 24 sata od kad se podnese zahtijev koliko je meni poznato

Bedž +1

@pero1985  Datum zahtjeva na slici zaslona je 01.02., a danas je 04.02. pa ipak nije to u pitanju, ali da aktivacija traje do 24 h. :D 

05.02. još uvijek ništa a i tehnička služba ništa ne odgovara. Pogrešio sam kada sam prešao na A1

Razina korisnika 1
Bedž +2

Bok @edita.kneif žao mi je zbog iskazanog nezadovoljstva. Vidim da si nam se javio privatnom porukom, sve smo proslijedili na nadležni odjel na provjeru pod maksimalnim prioritetom. Zamoliti ću te za još malo strpljenja do povratnog kontakta.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Jesi probao restartati receiver (isključiti iz struje 10 sekundi), vratiti na tvorničke postavke, pomoću A1 online digitalnog tehničara prijaviti grešku na A1 tv pa resetirati uslugu online da ti povuče ponovo podatke iz baze?

Sve isprobano. Tehnička služba to prihvaća kao kvar i 5 dana se " trudi" otkloniti ga. No kad je već riječ o resiveru mogao bih otvoriti novu temu. Moj je kompatibilan sa daljincima ostalih uređaja -osramova rasvjeta i Gree klima pa prilikom istih on odreagira otvaranjem menia. Bio je tehničar i rekao da tu ništa ne može napraviti te da ima i gorih slučajeva pa se s tim moram pomiriti. Eto ja stalno imam raznih doživljaja

Odgovori