Problemi s A1 uslugom

  • 31 January 2019
  • 0 odgovora
  • 640 pregleda

Pozdrav, pišem ovdje kako bih podijelio svoje iskustvo s A1 uslugom. Iako nisam bio zadovoljan prelaskom AMIS-a u VIP ipak smo odlučili zadržati uslugu koja uz jedan slučaj problematičnog rješavanja pucanja internet veze nije bila loša, no to traje do ovog prosinca kada počinju pravi problemi.

Početkom prosinca smo odlučili produžiti ugovornu obvezu i uzeti "planet sport" paket i veću internet brzinu što nam je bilo obećano kroz nekoliko dana, ali naravno ništa od toga.
Dani su prolazili i na svaki upit službi za korisnike jedino što smo dobivali su izlike i priče kako netko od kolega nije aktivaciju proveo u sustavu i kako će sve biti riješeno kroz koji dan ili "sutra". To sve traje do kraja godine kada dobivamo informaciju kako su nas operateri trebali upozoriti kako to sve može potrajati 3 tjedna ili više i da će sve biti riješeno u prvom tjednu nove godine, nakon što se i tada nije dogodilo ništa pišemo pismenu pritužbu nakon koje nam se A1 ispričava, ukida naknadu za taj mjesec i ponovo obećava rješenje problema.

Čekanje traje do prošlog petka kada stiže poziv kako je sve riješeno i samo treba resetirati router i stb uređaj. Dok je internet brzina doista povečana tv je u potpunosti prestao raditi i do kraja dana tehnička služba uspijeva osposobiti vezu za 4 programa koja nestaju slijedeći dan. Odgovor službi je da pričekam ponedjeljak i njihovog tehničara s novim STB uređajem, no u utorak se ispostavlja kako je taj tehničar zapravo HP ekspress koji samo dostavlja uređaje - programa naravno i dalje nema.

Dok je jasno kako se greške i kvarovi događaju i znam da mogu potrajati, odnos zaposlenika A1 prema nama je sramotan i bezobrazan. Svaka radnik službe za korisnike govori neku svoju priču i ne provjerava što su kolege prije radile, nerealna obećanja o popravku tipa "do sutra će sve biti rješeno" i ono najgore - nedostatak povratne informacije gdje ispada kada kažu da će nešto provjeriti ili poslati drugoj službi na provjeru pa povratno javiti samo način da maknu korisnika s linije.
Da i ne spominjem situaciju gdje jedan radnik službe traži da spojim antenu na STB kako bih imao IPTV uslugu????

Sada skoro dva mjeseca nakon obnavljanja ugovora gdje smo htjeli dodatne pakete mi nemamo nikakav paket, služba za korisnike je beskorisna (ne krivnjom radnika već onih koji vole "uštedjeti" na kvaliteti), a tehničar je nešto tipa jetija ili bigfoota - priča se da postoje, ali ih nikada ne vidiš.
Nažalost jedina opcija koju vidim će biti raskid ugovora, a čini mi se da gospoda iz A1 to i priželjkuju jer im se ne isplati ulagati kvalitetnu radnu snagu koja bi ovakve probleme rješavala pa je ovako jednostavnije.

0 odgovora

Budi prvi koji ostavlja odgovor!

Odgovori