Pozdrav Ekipa,
U posljednjih par mjeseci imam velike probleme sa TV signalom u Trio paketu sa Turbo gigabitnim netom preko kablovske infrastrukture.
S prelaskom na digitalno emitiranje uložio sam u novi TV Samsung Q95T 4K UHD, znači top model 2020/2021.
U posljednjih par mjeseci dolazi do velikih smetnji sa signalom i slika na TV-u trza i tv se zatamnjuje po par sekundi. Prijavljeno SZK i poslan je tehničar koji je zamjenio prijemnik, nama dobro poznati KAON VM1200. I sa novim prijmenikom slika na TV-u trza i gubi se. Prijemnik je sa TV-om spojen HDMI kablom, novim kupljenim prije par tjedana i naravno u prijemnik ide koaksijalni kabel i UTP kabel za net iz routera.
U tehničkim postavkama prijemnika KAON jačina signala je 100%, ali razina trenutnog signala skače gore dolje od 2,20 dbmV do 5,70 dbmV.
Rezolucija prijamnika je također problem jer na 1080p i 720p nema signala zbog razine signala koji skače jedino je na rezoluciji 576p signal postojan i slika je ok, ali je mutna zbog slabe rezolucije.
Problem sam ponovo prijavio tehničaru koji kaže da on više ne može ništa napraviti i da je sigurno kriv TV.
Molio bih Vas za pomoć kako da riješim problem.
Jel problem u koaksijalnom kablu to jest instalaciji i razini trenutnog signala ili je problem u TV-u to jest u HDMI portu??? Koja jačina signala je potrebna da prijemnik ispravno radi u 1080p rezoluciji ?
Svaki Input je dobrodošao jer za stvarno gledanje tv-a u 576p rezoluciji u današnje vrijeme je stvarno koma.
Unaprijed hvala.
Lp
Najbolji odgovor od A1_Damir
Pogledaj original