Riješeno

Problem sa TV signalom u TRIO paketu preko Kablovkske Infrastrukture

  • 18 February 2023
  • 11 odgovora
  • 600 pregleda

Pozdrav Ekipa,

U posljednjih par mjeseci imam velike probleme sa TV signalom u Trio paketu sa Turbo gigabitnim netom preko kablovske infrastrukture.

S prelaskom na digitalno emitiranje uložio sam u novi TV Samsung Q95T 4K UHD, znači top model 2020/2021.

U posljednjih par mjeseci dolazi do velikih smetnji sa signalom i slika na TV-u trza i tv se zatamnjuje po par sekundi. Prijavljeno SZK i poslan je tehničar koji je zamjenio prijemnik, nama dobro poznati KAON VM1200. I sa novim prijmenikom slika na TV-u trza i gubi se. Prijemnik je sa TV-om spojen HDMI kablom, novim kupljenim prije par tjedana i naravno u prijemnik ide koaksijalni kabel i UTP kabel za net iz routera.

U tehničkim postavkama prijemnika KAON jačina signala je 100%, ali razina trenutnog signala skače gore dolje od 2,20 dbmV do 5,70 dbmV.

Rezolucija prijamnika je također problem jer na 1080p i 720p nema signala zbog razine signala koji skače jedino je na rezoluciji 576p signal postojan i slika je ok, ali je mutna zbog slabe rezolucije.

Problem sam ponovo prijavio tehničaru koji kaže da on više ne može ništa napraviti i da je sigurno kriv TV.

Molio bih Vas za pomoć kako da riješim problem.

Jel problem u koaksijalnom kablu to jest instalaciji i razini trenutnog signala ili je problem u TV-u to jest u HDMI portu???  Koja jačina signala je potrebna da prijemnik ispravno radi u 1080p rezoluciji ?

 

Svaki Input je dobrodošao jer za stvarno gledanje tv-a u 576p rezoluciji u današnje vrijeme je stvarno koma. 

Unaprijed hvala.

Lp

 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Damir 21 February 2023, 09:31

Pogledaj original

Odgovora 11

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ok, ajmo eliminacijom - ako na taj televizor, sa istim tim HDMI kablom, spojiš nešto drugo? Laptop, playstatstion, dvd player, kaj god - staviš rezoluciju 1080p, je slika ok?

Ako je slika dobra sa tog drugog izvora, na istom tom tv-u sa istim tim hdmi kablom, ostaje nekaj do coaxa ili stb-a.

Isprobaj i nazovi korisničku opet sa rezultatima.

Pozdrav Pero, hdmi portovi rade s laptopom, s pc-om besprijekorno.

Promjenio čak i koaksijalne kablove i signal i dalje opada i počinje trzanje.

Čim stavim rezoluciju na prijemniku na 720p ili 1080p razina signala padne i počnu smetnje i naravno da onda i TV javlja da nema signala.

Preko dana signal je ok, ali oko pola osam osam navečer počnu smetnje - pikselizacija i isključivanje ekrana po sekundu dvije 

 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Čudno mi je da bi bilo vezano za doba dana, ali ako prijaviš trzanje slike i pikselizaciju službi za korisnike će ti vjerojatno ići raditi novi nalog za dolazak servisera, ili barem proslijediti nekakav zahtjev za provjeru.

Javljati se tehničaru direktno nakon što više nema otvoren nalog većinom nema smisla, bez naloga nema kako pravdati vrijeme i prčkanja po liniji.

Prvo je bila prijava SZK-u, na što su poslali tehničara koji je zamjenio KAON i već je onda nakon zamjene počelo isto trzanje, dok je tehničar bio prisutan.

Onda se malo smirilo i navečer oko 9 sati je opet počelo, pa sam čovjeku poslao poruku i pitao za savjet što napraviti. 

Imam čak i snimku na mobu, samo moram naći neki servis da uploadam video, pa da se vidi točno trzanje.

Preporuka je novi prijemnik koji podržava 4k rezoluciju, ali sumnjam da će mi to odobriti prije isteka ugovora.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ovo za novi model prijemnika bi ti čak i mogli prebaciti prije kraja ugovora, koliko sam shvatio su dosta zainteresirani za prebacivanje ljudi na tu novu platformu (valjda neka dugoročna priprema za gašenje stare).

Opet, javiš se korisničkoj, malo se požališ na ovu pikselizaciju i usput napomeneš kako si vidio kod susjeda i da ti je baš fora kaj može 7 dana vraćati unazad i imati youtube.

evo link sa videom problema  ako si voljan pogledati.

rezolucija je 720p jer na 1080p odmah javlja tv da nema signala uopće.

https://streamable.com/4hdsu4

Bedž

Pozdrav Radeon42Zg,

 

ako i dalje imaš poteškoća sa uslugom molimo te da se javiš u tehničku podršku kako bismo napravili potrebne provjere.

 

hvala,

Damir

Pozdrav @A1_Damir , javim se SZK-u ponovo. 

Hvala @Pero357 na solucijama i savjetima.

Javit ću povratno jesam li uspio riješiti problem.

Ugodan dan ekipa.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Radeon42Zg 👍🏻
Rješenje sigurno postoji. Hvala tebi na izdvojenom vremenu i strpljenju. Pozdrav 👋

Pozdrav ekipa, evo napokon da sam riješio problem sa signalom.

Nije mi vrag dao mira, pa sam prijavio problem i Samsungovoj podršci i odmah su me uputili na servis.

Uglavnom njihov servis je zamjenio ploču s HDMI ulazima i sad sve radi kako treba.

Signal je stabilan i rezolucija je max 1080p.

Hvala Vam puno svima na pomoći i podršci, posebno forumašima i ljubaznim djelatnicima SZK-a i tehničarima.

Ugodan vikend svima.

Lijepi pozdrav i možete smatrati ovaj topic riješenim !

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Radeon42Zg 👏🏻 👏🏻 Pa ovo su zapravo super vijesti! 😀 Hvala ti na povratnoj info i što si jasno naveo “problematiku” i rješenje. Hvala! Ugodan vikend od A1 ekipe. 🙂

Odgovori