Riješeno

Problem s dodatnim digitalnim prijemnikom

  • 12 August 2021
  • 8 odgovora
  • 153 pregleda

Nabavio sam dodatni prijemnik u isto vrijeme kada mi se pokvario stari televizor za koji je taj prijemnik bio namijenjen tako da mi je prijemnik ostavljen dok ne nabavim novi televizor.

Sada nakon nekog vremena nabavim novi televizor,  priključim sve kabele (koaksijalni, ethernet, hdmi) na dod. prijemnik/televizor i uključim prijemnik - dobijem ovu sliku:

 

 

I samo stoji na toj slici i ništa se ne mijenja.

Zna li tko što bi to moglo biti? Trebam li zvati A1 tehničare ili bi se to dalo riješiti na daljinu? Već sam, neuspješno, pokušao to s riješiti s onim “digitalnim tehničarom” na A1 korisničkoj stranici.

 

icon

Najbolji odgovor od Pero357 12 August 2021, 16:37

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 7
Bedž +3

Što si spojio točno? Iz tog dodatnog A1 prijemnika koji ti je radio na starom tv-u hdmi kabel u hdmi utor u novi televizor?

Što si spojio točno? Iz tog dodatnog A1 prijemnika koji ti je radio na starom tv-u hdmi kabel u hdmi utor u novi televizor?

Stari TV nikad nije radio s dod. prijemnikom jer se pokvario taman prije nego li je dod. prijemnik došao.

Koaksijalni kabel iz zida (ex-Bnet) i ethernet kabel iz A1 routera su spojeni u dod. prijemnik, naravno HDMI kabel je spojen između televizora i dod. prijemnika.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Tehničar je ostavio dodatni prijemnik bez da ga je aktivirao i za cijelo vrijeme dok nije radio za isti plaćaš naknadu? Mislim da bez tehničara ništa, on mora aktivirati prijemnik.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Možda ja samo krivo vidim (što stvarno je lako moguće), ali meni barem izgleda na ovoj fotografiji kao da su ti samo tri kabla na uređaju (hdmi, antenski i za napajanje) - ne vidim mrežni kabel?

Ako imaš sva ta 4 pokušaj još jednom restartati router na koji ti je spojen stb i dat mu 5 min prednosti, nakon toga još jednom taj digitalni prijemnik.

Ako ne proradi vidjeti sa tehničkom podrškom na 0800 091 091 - pripremi si odmah i serijske brojeve i mac adrese od uređaja što je spojeno na što pa potvrdi s njima jel tako zavedeno i kod njih u sustavu, moguće da je tu negdje neka greška u administraciji.

Da, to sam i mislio da je problem. Inače, radi se o stanu mojih roditelja. Mogu li oni to riješiti/uključiti preko telefona ili moraju nekoga baš zvati da dođe k njima?

Možda ja samo krivo vidim (što stvarno je lako moguće), ali meni barem izgleda na ovoj fotografiji kao da su ti samo tri kabla na uređaju (hdmi, antenski i za napajanje) - ne vidim mrežni kabel?

Ako imaš sva ta 4 pokušaj još jednom restartati router na koji ti je spojen stb i dat mu 5 min prednosti, nakon toga još jednom taj digitalni prijemnik.

Ako ne proradi vidjeti sa tehničkom podrškom na 0800 091 091 - pripremi si odmah i serijske brojeve i mac adrese od uređaja što je spojeno na što pa potvrdi s njima jel tako zavedeno i kod njih u sustavu, moguće da je tu negdje neka greška u administraciji.

Ovo je slikano nakon što je isključen ethernet kabel, ali isto je i kad je priključen.

Razina korisnika 2
Bedž +2

A ovisi što na kraju ispadne problem. Ako je ovaj administrativni dio oko unosa opreme se možda i može bez da dolazi tehničar.

Ok, reći ću im da zovu na telefon pa što bude.

Hvala na pomoći :thumbsup:

Odgovori