Riješeno

problem nema pristupa (11)

  • 11 December 2017
  • 4 odgovora
  • 1110 pregleda

Razina korisnika 3
evo danas nakon zamjene neispravnog prijemnika serviser je postavio skeniranje programa i otiišao, po završetku skeniranja imam samo popis pronađenih kanala međutim ne mogu gledati ni jedan osim čini mi se FTA kanala, za ostale javlja se poruka iz naslova "nema pristupa (11)", pokušao sam ponovno skenirati programe i vratiti receiver na tvorničke postavke no bez uspijeha...
ima li neko ideju???
icon

Najbolji odgovor od Vedran2210 11 December 2017, 21:35

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 6
Bedž +3
nije aktivirana kartica ili ta kartica ne ide uz taj receiver, zovi 0800-091-091
Razina korisnika 3
nakon drugog scana programa i vraćanja na tvorničke postavke proradilo...
hvala
Razina korisnika 4
Pa zar nebi trebao serviser ostati do kraja pretraživanja baš zbog tih stvari a ne pokupiti se i otići?
Razina korisnika 3
Ma sve ok., nije bad, da sam inzistirao ostao bi, sve u svemu zadovoljan sam, za manje od 24 sata od prijave problema serviser je bio na licu mjesta i zamijenio problematičan uređaj...napomenuo mi je kako bi mogao dobiti nakon skeniranja programa imati neku poruku na ekranu ali da nebi trebalo biti problema, izgleda da je ovom prilikom aktivacija ili uparivanje novog receivera i stare kartice potrajalo malo duže.

Odgovori