Riješeno

Osnovni paket SAT TV

  • 27 December 2017
  • 12 odgovora
  • 4023 pregleda

  • Novi forumaš
  • 0 odgovora
Sredinom Srpnja ove godine sam sklopio ugovor za Vip satelitsku televiziju i uzeo sam osnovni paket.
Nedugo nakon toga osnovni paket je proširen za još 4 programa; 36 Doku TV, 37 Fine Living, 38 Food Network i 39 Travel Channel. u međuvremenu sam uzeo i prošireni paket ali navedenih kanala i dalje nemam (odnosno imam ali su zaljučani), na moje pitanje zašto navedenih kanala nemam iako se nalaze u osnovnom paketu objašnjeno mi je da sam ugovor sklpopio prije nego su oni dodani na osnovni paket ida ih više ne mogu aktivirati u moj paket
Trebam pomoć,
Na koji način mogu doći do navedenih kanala
Unaprijed hvala
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 29 December 2017, 11:15

Pogledaj original

Odgovora 12

Razina korisnika 7
Bedž +3
Probao vratiti receiver na početne postavke, poskenirati ponovo programe?
Razina korisnika 6
Bedž +3
nece pomoci pretraga programa, dobro su mu objasnili, ovo je jedna od vecih gluposti u vipsat TV-u
Razina korisnika 3
Bedž +1
Ne znam što se dešava u VIP-u ali način funkcioniranja u zadnje vrijeme je ispod svakog nivoa.
31.10.2017 bio sam u VIP centru aktivirati uslugu "NE ZOVI" na jednom fiksnom broju. Naravno da još do danas traženi broj nije u registru. Jedino što su napravili od prve je da su mi zabunom isključili trajni nalog za taj broj pa sam morao opet put VIP centra na ponovnu aktivaciju.
Od samih početaka imam VIP-sat uslugu Osnovni paket. Prvo samo na jednom prijamniku, a kad su uveli mogućnost dodatnog uz 50% cijene uzeo sam i još jedan dodatni prijamnik. Naravno da u osnovnom paketu nisam imao ove nove programe koje su naknadno dodali. Odavna mi je istekla ugovorna obveza ali sam u principu bio zadovoljan uslugom osim što bi mogli malo poboljšati parametre emitiranja da se slika ne kocka za svake malo jače kiše. Vidjevši pred petnaestak dana na webu da se uz potpisivanje ugovora na dvije godine može dobiti osnovni paket sa svim programima koji su trenutno na listi za cijenu 75 kn za prvi prijamnik + 40 kn za dodatni prijamnik, prvo nazovem službu za korisnike na 0800091091 da mi potvrde da li je to tako. Nakon potvrdnog odgovara zaputih se 19.12. u najbliži VIP centar da uzmem navedeno na dvije godine i tada mi je rečeno da se aktivacija cijelog osnovnog paketa čeka dan - dva. Kako je prošlo sedam dana jučer nazovem službu za korisnike da vidim što je sa aktivacijom te se i oni čude što to još nije aktivirano. Proslijeđen je prigovor dalje uz opasku da će mi vjerojatno danas biti aktivirano. Na žalost opet ništa.
Mislim da me prvi red neće vidjeti u VIP centru jer sve što sa njima sa njima dogovoriš ništa ne ispoštuju iako se radi o uslugama iz redovne ponude. Krajnje neprofesionalno.
Razina korisnika 6
Bedž +3
od 1.1.2018. bice iznenadenja 🙂
Razina korisnika 4
Hej @sl2
Unos u Registar bi već svakako trebao biti riješen 😕 Molila bih te da nam podatke vlasnika usluge (ime, prezime i OIB) pošalješ OVDJE uz opis situacije pa ćemo provjeriti sve što treba 🙂
Razina korisnika 4
od 1.1.2018. bice iznenadenja :)

Kako za koga???
Razina korisnika 6
Bedž +3
za nekoga negativnih, a za nekoga pozitivnih
Razina korisnika 6
Bedž +3
ja bes necu biti impresioniran 😞
Razina korisnika 3
Bedž +1
Za VIP svakako pozitivne, z zna se tko izvuče deblji kraj.
Razina korisnika 3
Bedž +1
Hej @VIP_IVA
Poslao sam mail službi za korisnike još 20.12. sa opisom problema i kopijom zahtjeva od 31.10. za upis u registar. No očito vrijedi "uzalud vam trud svirači".
Razina korisnika 3
Bedž +1
Radi li vam Klasik TV?
Razina korisnika 2
Bedž +2
Radi li vam Klasik TV?
Nemamo nikakvih prijavljenih poteškoća s kanalom, jesi li probao kontaktirati tehničku podršku?

Odgovori