Riješeno

One TV

  • 13 February 2021
  • 7 odgovora
  • 876 pregleda

Poštovani,

Ove godine u siječnju sam produžio pretplatu za svoj trio paket, zajedno s još dvije mobilne tarife.

Prije tog produženja sam koristio Bnet-ov receiver još od 2014. za digitalnu televiziju koji je već bio na izdisaju. Upravo zbog toga sam tražio zamjenu receivera i tehničar mi je došao i zamijenio novim Kaon receiverom (ali s istim sučeljem kao i prijašnji), koji je također pokazivao loše performanse, a to je objašnjivo činjenicom da je to korišteni receiver jer ispod A1 naljepnice stoji Bnet oznaka (!!!!).

Par dana nakon toga je došlo na red spomenuto produženje pretplate. Ja još tada nisam znao da taj Kaon receiver nije receiver kojim se u punom potencijalu koriste sve usluge One TV-a. Opet sam se obratio tehničkoj podršci zbog neadekvatnog receivera, a usput i zahtjeva da dobijem novi s One TV sučeljem. Tehničar mi je došao i zamijenio taj receiver, ali ISTIM takvim receiverom. Na to sam dobio pisani odgovor kako tu uslugu nisam ugovorio i da ću prvom prilikom dobiti novi receiver.

Ja sam 100% siguran da je produženje ugovora jedini i nužni uvjet da se dobije ta nova vrsta televizije koja je reklamirana cijelu zimu. Ovaj receiver mi ne omogućuje sve usluge koje sam ugovorio. Primjerice, nemam YouTube za djecu, ponovno pokretanje neke emisije pokrene emisiju nakon što je već počela čak i do 10 minuta, a nakon nekoliko gledanja snimljenog sadržaja receiver postaje nestabilan.

Nije mi jasno zašto je problem dati hardware za ono što je ugovoreno? Sumnjam da A1 nema fizički dovoljno tih receivera, ali definitivno nije u redu koristiti rabljeni Bnet receiver. Vrlo vjerojatno bih dobio receiver adekvatan za One TV da u startu nisam tražio zamjenu 6 godina starog receivera prije produženja ugovora, ali kako bih to znao? Ovako ste mi dva puta dali receiver s Bnet naljepnicom i starim sučeljem, umjesto jednom onim za čiju uslugu sam produžio odgovor.

Srdačan pozdrav,

Krešimir Pavlić

icon

Najbolji odgovor od krpavlic 25 February 2021, 09:56

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @krpavlic, žao mi je radi iskazanog nezadovoljstva. Možeš li nam proslijediti podatke od vlasnika usluge OVDJE kako bismo ovim putem mogli napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

Razina korisnika 3
Bedž +1

Krpavlicu pozdrav 

Imao sam isti problem zavlacili su me preko mjesec dana. Jedino i pravo rješenje ti je da odes u bilo koji centar od a1 i tam das prituzbu . Ja sam bio u aveni molu par minuta tamo napišeš prituzbu a djelatnik ce to dalje proslijediti sluzbi koja se tim bavi. Ovo ovdje sa nasim adminima neces nikad riješiti,samo će se nervirati i gubiti vrijeme. To ti pišem  iz osobnog iskustva. Sretno drzim fige.

 

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Rundavi i @krpavlic, žao mi je ako ste imali ili imate poteškoće s korištenjem naših usluga i prelaskom na novu fiksnu ponudu. Vjerujem da bismo brzo pronašli rješenje provjerom po podacima od vlasnika usluge kada nam se pošalju  OVDJE. Uvijek nam se može proslijediti i prigovor u pisanom obliku kako bi kolege napravili detaljne provjere te slobodno informacije možete provjeriti na sljedećem linku https://bit.ly/2NbqXDA

Pozdrav @Rundavi i @krpavlic, žao mi je ako ste imali ili imate poteškoće s korištenjem naših usluga i prelaskom na novu fiksnu ponudu. Vjerujem da bismo brzo pronašli rješenje provjerom po podacima od vlasnika usluge kada nam se pošalju  OVDJE. Uvijek nam se može proslijediti i prigovor u pisanom obliku kako bi kolege napravili detaljne provjere te slobodno informacije možete provjeriti na sljedećem linku https://bit.ly/2NbqXDA

Poštovani,

Već sam poslao PM s informacijama o vlasniku. Ja volim uvijek najasertivniji mogući način prije pisanja ikakvih žalbi i prigovora. 

Srdačan pozdrav,

Krešimir Pavlić

Razina korisnika 3
Bedž +1

Svoje poteskoce sam rijesio sam odlaskom u a1 centar , a ovdje u inboxu samo ste me nervirali  i pisali da budem strpljiv itd. 

Zato Krešimire put pod noge u najbliži   a1 centar skratices si muke ,nervozu itd. Imaš isti problem kao što sam imao i ja nakon mjesec dana i više natezanja tamo sam sve riješio. L. P.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@krpavlic, odlično Krešimire. Vjerujem da će kolege brzo napraviti sve potrebne provjere i pronaći rješenje vezano za tvoj slučaj. Molim te samo za još malo strpljenja. 

Problem je riješen! Hvala puno!

Odgovori