Loša tehnička podrška

  • 3 November 2017
  • 9 odgovora
  • 1016 pregleda

Razina korisnika 3
Poštovani, zaista mi nije jasno čemu služi ovaj tzv. forum. Po meni, baš ničemu osim "zabavljanju" nezadovoljnih korisnika kako bi izbacili svoje frustracije danom usluga "velikog" VIPnet-a. Prošlog sam mjeseca, 4. listopada prijavio smetnju "zamrzavanja" i slike i tona najviše u vremenskom pomaku a često i u realnom vremenu, kao i nemogućnost praćenja odlaznih telefonskih poziva po danima. Prošlo je skoro 20-tak dana da bih dobio informaciju kako je primijećena ta smetnja, naročito Amis-ovih korisnika prilikom "velike" integracije u još veći VIP-net sustav. Dakle, ljudi moji, barem za sada, još nisam vidio ni čuo za veću hrpu ljudi koji ili ne znaju ili ih nije briga. Mjesec dana imam smetnje koje "veliki" VIPnet ne zna, ne želi ili ne zna riješiti. Ne znam da li je uopće potrebno spominjati da kao Amis-ov korisnik nisam imao, a kada sam imao nije prošlo najviše 48 sati da mi se ne jave, a što je još bitnije, smetnje koje sam imao kao korisnik kod njih, bile su su riješene u neusporedivom bržom reakcijom. Osobno, po meni, VIPnet je ušao u ovaj posao izuzetno nespreman a možda i nestručan. Možda je VIPnet veliki što se tiče mobilne tehnologije, ali što se tiče fiksne telefonije, televizije tu je prilični jadan i tanak. Da, još nešto. Prilikom upita o računima, njihov djelatnik mi je rekao kako oni šalju samo obične opće uplatnice, a ne kao sva poduzeća sa bar kodom. Za ne vjerovati koliko gledaju štedjeti i izvlačiti što više novaca iz Hrvatske. Osim toga, na sve moguće načine gledaju da otežaju korisniku izmišljajući kojekakve obrasce koji bi se trebali ručno pisati i slati poštom (dodatni trošak) kao da se barem danas ne mogu mnoge stvari, pa i takve, riješiti običnom elektronskom poštom. Pa zato, između ostalog, imamo i trebali bi imati e-mail.

Odgovora 9

Razina korisnika 4
@Vladimir_28 Zbilja mi je jako žao što je prvi dojam ovako negativan 😞 Voljeli bi ga ispraviti, pa te molim da nam podatke o vlasniku usluga pošalješ OVDJE a mi ćemo dati sve od sebe da zadovoljstva više ne bude.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Preuzimanje Amisa i početni problemi s integracijom u vip sustav, sasvim očekivano. Neki su dobili ispriku, bajaderu i free usluge neko vrijeme... dakle, vjerujem da će se VIP znati odužiti... Kako će to kasnije biti kad će bivši Amisovci biti unutar milijun i kusur korisnika što VIP-a, što bneta, što tomata, što metroneta i inih, možemo samo nagađati pogotovo ako se kadrovi budu educirali preko studentskih ugovora a ne ponukani željom i dokazivanjem za znanjem i učenjem. Hmmm... kažes da su Amisovci reagirali u roku 48 sati... a ja ću postaviti protupitanje koliko je Amis imao korisnika za koje je brinuo a koliko ih ima VIP? ;)

Zaključak, zagrizli su veliki zalogaj i povukli više brandova a kako će se snaći, hmmm... Vidjet ćemo, možda se politika promijeni...
Razina korisnika 3
Draga Iva, žao mi je što ti je "žao" zbog mog, mogu te ispraviti, izuzetno negativnog dojma. Podatke sam već slao u više navrata, preko VIP_INBOX-a i tamo stoje kao i smetnje, pisao sam e-mailom, i konačno poslao preporučeno poštom. I ništa osim tvog "žao mi je". Ne bih htio biti nepristojan, poštujem to, jer u konačnici mislim da znam kako ide ta hijerarhija obavljanja poslova tj. da smetnje ove vrste ti ne rješavaš već jedino što možeš poslati ponovni upit ili tome slično. Toliko o tome.
Još bih htio odgovoriti vašem super forumašu pod imenom GOGSY1975.
Pitanje koliko je AMIS imao korisnika je sasvim deplasirano i ne bih te htio uvrijediti, glupo. Gledaj, svaka ozbiljnija firma kojoj je stalo do zadovoljstva korisnika usporedno sa povećanjem korisnika ili obima bilo kakvog posla, istovremeno adekvatno povećava i prateću tehničku i svu potrebnu podršku. Vrlo jednostavno, naročito ako se ne ponašaš ovako bezobrazno i bahato poput VIPnet-a, kojima je koliko vidim, stalo jedino i isključivo do dobiti. Osim toga, mene kao korisnika uopće ne zanima koliko VIPnet ima korisnika. Može ih imati na stotine milijuna. Meni je bitno kao korisniku ako uredno plaćam ugovorenu uslugu, da ju isto tako uredno i dobijem. Ništa više, ništa manje.
Vladimire zaista bi željela pomoći no nije mi jasno, već si nam slao podatke ovdje u inbox, na forumu? 😕 Pokušati ćemo sve napraviti da situacija bude ok i da ti nadoknadimo sve muke koje si prošao sa uslugom 😞
Poštovani,
priključio bih se Vladimirovom prigovoru, probleme koje je naveo i opisao potpuno su isti i kod mene.
Također sam bio vrlo zadovoljan Amisov korisnik i sve poteškoće ili kvarovi su bili otklanjani u roku od 48 sati.
No sada već mjesec dana slušam odgovor "radimo na otklanjanju kvara i biti će otklonjen u najkraćem roku".
Problem je što se kvar ne otklanja, nego u posljednjih 7 dana imam problema i sa padom brzine interneta, te padom kompletne veze po nekoliko puta u danu.
Pozdrav.
Razina korisnika 3
Lano, hvala na upitu i odgovoru. Kao što znaš, vrlo se lako može vidjeti da sam prije 19 dana poslao podatke o svim smetnjama koje imam. Možda zvuči zajedljivo, ali ja se nastojim ponašati pristojno i uredno izvršavati svoje ugovorne obaveze, za razliku od ponašanja Tvoje firme prema korisnicima. Ipak ne mogu ne spomenuti da su se neke stvari nakon više od mjesec dana počele polako mijenjati. Danas sam dobio poziv i obavijest da konačno mogu imati pregled odlaznih telefonskih poziva, što sam i provjerio. Za divno čudo radi. No jedna stvar mi nije jasna. Zašto uz svaki poziv imam dodanu i jednu (1) sekundu? Prije sam imao ispis utrošenog vremena po razgovoru bez te dodatne jedne sekunde. Uspostavu poziva sam plaćao 20 lipa i to je bilo to. Mijenja li se tu nešto, i ako se mijenja, što?
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Vladimir_28 - ako si pažljivo pročitao moj zaključak, rekao sam da su nespremno zagrizli veliki zalogaj i ako se ne promijeni politika firme zapošljavanjem proporcionalnog broja stručnjaka, neće biti dobro. Isto tako sam siguran da će oštećenim amisovcima znati nadoknaditi štetu.

P.S. nisam VIPovac niti sam na njihovoj platnoj listi, običan forumaš koji voli pomoći.
Razina korisnika 3
GOGSY1975 - Ispričavam se. Imaš pravo. Rekli smo slično ali na drugi način. Nemam opravdanja osim što sam često puta malo brzoplet, naročito kada sam uzrujan a to traje od VIPnet-ove "čuvene" migracije bivših Amis-ovih korisnika. Više od mjesec dana im je trebalo riješiti običan pregled odlaznih telefonskih poziva. Mogu samo sanjati kada će riješiti zamrzavanje slike i tona u vremenskom pomaku, čak i u realnom vremenu.
Nadam se da ćeš uvažiti ispriku.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Vladimir_28 - isprika prihvaćena, znam i ja imati brzoplete upise kad nešto ne štima. I to je najčešće uvijek kod produženja, prebacivanja, dodavanja neke usluge... uvijek neka "kvačica" sjedne na krivo mjesto, uvijek se nešto ne aktivira ili aktivira krivo ali to onda bude riješeno uz ispriku, popuste... na neki način se nadoknadi ali nakon prolijevanja znoja pisajući žalbe, nažalost... u Amis su zagrizli nespremni, heb...

Odgovori