Pozdrav! Prije 10 dana, proslog ponediljka ste mi istakali televiziju. Meni, i ciloj kuci (3 resivera). U tih 10 dana smo vas zvali 10puta,svaki put se ispricavate i neko od operatera kaze 'napravit cemo pozurnicu za ukljucenje'. 10 dana, ni krivi ni duzni. Pa me sad zanima, sta ja triban napravit da nam NAPOKON ukljucite?? Pric na drugog operatera?
Bojim se nista.
Najbolje da zoves druge telekome i pitas ko moze sto brze doc.
Ja sam u a1 razocaran od od kad su mi ukinuli N1 i iskoristio sam zakonsku odredbu i bez dodatne naknade za prijevremeni raskid ug9vora presao naa Total tv
Bome i meni se tako cini... Ne ukljuce li do podne, zovem druge, stvarno mislin da san bila i vise nego strpljiva
Pozdrav Nina, žao mi je na iskazanom nezadovoljstvu s poteškoćom s uslugom. :/ Molim te da nam se javiš privatnom porukom sa svojim podacima kako bi odmah mogli napraviti detaljnu provjeru u samom sustavu.
Pozdrav Nina, žao mi je na iskazanom nezadovoljstvu s poteškoćom s uslugom. :/ Molim te da nam se javiš privatnom porukom sa svojim podacima kako bi odmah mogli napraviti detaljnu provjeru u samom sustavu.
to neće ništa promijeniti, jer ni meni nije nista pomoglo kad mi je sat tv stekalo kad je trzala slika i kad nisam imao signala. Isto tako je bilo slanje požurnica detaljne provjere i ostala sranja...
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.