Internet veza nedostupna na TV receiveru
DVB
Katastrofa su. Ukinuo sam max tv,kako bi presao kod njih. 22.10. prihvatim ponudu,posaljem nazad ugovor i cekam...i tako 4.11. konacno nazovem da pitam hoce tko spojiti tv?kad stvarno-dodje tehnicar i pospoji sve i upali.par sati nakon toga,nema tv-a na oba prijamnika koja sam uzeo. I tako ja zovem,svaki dan,oni "salju pozurnice" jedno 10 puta i svaki put je"u obradi". Da skratim,danas je 14.11.,a ja sam bez televizije.bravo ja sto sam presao kod njih koji nisu sposobni gotovo mjesec dana staviti 2 prijamnika u funkciju i govore da se strpim. Volio bih njih vidjeti da dodju svaki dan s posla i gledaju u zid vec gotovo mjesec dana.
Mali hint. Ako je kako sam gore napisao, ht po potrebi radi opstrukciju. Odnosno, ako je zagušenje prvo puštaju svoje korisnike. ;)
Jesam,ali je do a1,a ne ht-a.krajnje su nesposobni
Centrala mi 1 km od kuce,a a1 sad uvodi optiku kod mene
A1 ne može ništa bez njih po ht centrali a oni imaju svoje profile koje puštaju ili ne puštaju, kako njima treba. Za 2 tv-a i net moraš imati dobru i konstantnu brzinu. Ja na ht-u nisam mogao 2 max tv-a a izmjerili su mi ht tehničari 20. Nerealno mi je bilo očekivati isto na istoj parici od A1.
Da,ali problem je u tome sto je problem izricito u a1.naime,njima nije "veliki problem" sto ja ,evo 15.11. (dakle pocevsi od 22.10.) nemam tv iako imam spojenu opremu,5.11. kad je tehnicar bio,par sati je sve radilo,nakon toga vise ne. Svaki dan ih zovem,moji receiveri uopce nisu zavedeni u sustav. Strahota. Jel to znaci ako nisu zavedeni u sustav,da ih nema,pa ih mogu kroz prozor ,pa preko njih prijeci autom?
Ja od ukljucenja trio usluge -optika nemam TV programe. Na zahtjev za raskid mi nitko ne odgovara od 25.10. Tehnicar dolazio do tada mozda 5 puta mjenjao reciver dva puta signala nema slika je crna i nista od programa. Uzas. Na kraju mi agent na telefonu kaze kako su mi smanjili paket na internet i telefon na MOJ zahtjev, ma otkud im to samo. Uostalom agenti samo biljeze i pisu, rijesenja nema. Trebam pismeni odgovor na upucene mailove od njih da mogu na povjerenstvo ili hakom, odgovora nema. Ne znam vise sta cekam. Agent mi 25.10 kaze da mi je 14 dan za raskid i sta da posaljem i na koji mail iako uopce ne moram brojati dane jer usluge nema, drugi agent kaze da je suglasnost potpisana krajem 9.mj i da cu platiti penale, bivsi operater mi posalje racun od 1-11.10 . A1 mi nema pravo penale spominjati.
Evo,jos dva dana do punog mjeseca da nemam uslugu koju sam kupio. Jutros mi agent govori kako je moj slucaj bas jutros preuzet i da ce popodne bit rijeseno.NISTA. jedno veliko nista,bas kao i a1 mreza. A kad im reklamu vidim svako malo,lose mi dodje.
Al najbolje mi je:"da,ali vama ovo sto nemate uslugu,nece biti naplaceno..." . Pa jos najbolje da mi naplatite!
Da,da li da im naplatim sto sam morao kupit analognu antenu da imam bar ovih par nasih programa?
I mi imamo samo nekoliko programa preko antene, razvlace i ne mogu kod drugog operatera ugovoriti internet i tv. Kada pitam sto je sa zahtjevom za raskid koji sam poslala prijr skoro mjesec jedan agent kaze zvati ce vas netko, drugi kaze prihvatit ce se opravdano je, a treci biti ce penala usluga je smanjena na internet i telefon, kad takve odgovore cujem, ne mogu vjerovati...Zakonski rok da odgovore na mail je navodno 14 dana, obratit cu se povjerenstvu. Ni u 12 mjesecu ocito necemo imati programe i nista me ne cudi. Ocito zele da i dalje svaki tjedan dolazi tehnicar donosi nove uređaje i cudi se kako je slika crna i nista ne moze
Evo večeras-2 dana od mjesec dana da nemam tv,ovaj se čudi da kako me nitko nije nazvao i aktivirao.samo sam mu rekao da se oni čude tome već mjesec dana,a nitko nista ne poduzima.

Pozdrav
isprike na čekanju do odgovora, ovo ćemo svakako provjeriti čim prije i zato vas oboje molim da nam pošaljete podatke (OIB, šifra korisnika i kontakt broj) u privatnoj poruci [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] .
Poslano

Ne vidim nikakav odgovor

Ja ne mogu opisati rijecima koliko vi krsite prava korisnika. Niste u stanju dati informaciju nakon ne znam ni ja koliko poziva niti odgovor na mail da li je zahtjev za raskid opravdan ili nije, sto nedostaje da li je potpun ili bilo sto,jer vam je to posao. Samo molite za strpljenje i muljate. Sve sto sam cula putem telefona je cirkus, za Provjereno i Hakom. Od 25.10 poslala sam zahtjev za raskid po uputama agenta koji mi je poslao SMS-om poveznicu i mail na koji saljem. Sto puta cujem da je u obradi, onda da je odgovor poslan mailom 26.11 koji nisam nikad zaprimila, danas prvi put cujem da nedostaje kopija osobne iskaznice za koju mi nisu ni rekli da treba skenirati u ovih 55 dana cekanja, da su mi rekli poslala bih. Uglavnom od tih vasih odgovora mi je zlo. I onda se jedan agent tek danas sjeti reci da sve ponovno saljem,prigovor na sluzbu za korisnike jer ovi sa odjela za raskid ocito ne moraju ni odgovoriti. Vec sam bila dogovarala s drugim operaterom tv uslugu i internet pa sam morala otkazati jer vi ne odgovarate ni na najjednostaviji upit. Taj operater mi je poslao zahtjev za storniranjem usluge bez problema kao obicno pismo u roku tjedan dana. Koji je vas problem? Pa ja radim u sluzbi za korisnike, nekakav povratni info duzni ste poslati. Tv programe nemam od 11.10 , mozda smo ih imali 3-4 dana i nestali, ni tehnicari nisu znali sta napraviti. I sad me zavlacite i majmunisete
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.