Riješeno

Food network

  • 7 September 2020
  • 23 odgovora
  • 1847 pregleda

Što se dogodilo s programima Food network i Travel Channel? Nema ih više na popisu.

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 1 October 2020, 23:50

Pogledaj original

Odgovora 23

Prijedlog da kao zamjenu Travel channela (koji i nije bio travel, tj. nije bilo putopisnih reportaža), stavite Arcadia TV (provjerite ih na youtubeu).

Poštovani ukinut je i CCE kanal koji sam gledao svaku večer i tako se opuštao. Pa više nisam opušten uvečer. 

 

Isto tako nije tama ali me zanima odakle vama titlovi ili prijevod na kanalima? Nemaju veze s vezom. Niti su točni niti su hrvatski a ponekad ih nema. Mislim na filmske programe. Tko radi titlove? Osim toga sam odabir fontova je napravljen tako da se neki puta ne prikazuju hrvatski znakovi. Ili č ć š đ to ne piše ponekad. A vrsta fonta ili slova je tako loša da je ne mogu čitati. Zašto ne odaberete neku drugu vrstu prijevoda odnosno fonta koji je mastan ili podebljan da se može lakše čitati i naravno da je točan?

Hvala na ovim novim informacijama. Znači možemo zaboraviti na ove kanale da ćemo ih gledati

Razina korisnika 6
Bedž +6

Scripps Networks, bivši vlasnik tih kanala sa kojim je A1 potpisao ugovor o suradnji, je u međuvremenu prodan mrskom Discovery Channelu sa kojim domaći operateri “ratuju” oko čitavog niza kanala, između ostalog i Eurosporta. To je dakle pravi razlog zašto su i ovi kanali sad izbačeni iz ponude i ubrzo će biti izbačeni iz većine domaćih paketa  (čim im istekne stari ugovor sa Scripps-om) te se sigurno neće vračati tako brzo. Ako se jednog dana vrate - vratit će se zajedno sa Discovery Channelom, Animal Planetom, Eurosportom i čitavim nizom kanala kojima je sada vlasnik jedna te ista grupacija i idućeg mjeseca ćete to i financijski osjetit na svom osnovnom paketu ili pak će se svi strpati u jedan posebni Discovery paket po principu “tko voli neka plati”. :slight_smile:

mi smo dosta vremena proveli gledajući te ukinute programe, ali teško da je itko provodio 80% vremena samo na njima da bi se to računalo kao značajna promjena.

 

Da li postoji ikakva mogućnost da se ti ukinuti programi vrate nazad u vašu ponudu i ponovno nam budu dostupni? To bi bilo stvarno lijepo s vaše strane.

Razina korisnika 6
Bedž +6

😂, joj, eto, sad smo saznali da operateri mogu i za svakog pojedinačnog korisnika provjeriti koje programe najviše gledaju, pa će vam uvažiti prekid bez penala ako ste doista 80% vremena korištenja tv-a upražnjavali gledajući ove gore programe, a ne neke druge 😉

Razina korisnika 3
Bedž +3

@krun0 @emiliano111 Gledanost pojedinog kanala se mjeri u postotcima i shodno navikama naših korisnika. Sukladno tome se određuje koja je izmjena značajnija od druge. U slučaju da je izmjena za vas ipak bila od važnosti, slobodno se javite putem e-maila sluzba.za.korisnike@a1.hr i kolege će napraviti svu potrebnu i službenu provjeru, nakon čega ćete dobiti detaljnije informacije, konkretno za svoju uslugu. 

Veliki RESPEKT za vašu šutnju, a dajem vam i bedž “indolentni moderator”.

Samo jedan, pa ga nosite svatko po jedan dan.

 

Možete li molim vas odgovoriti na moja pitanja?

Hvala!

Baš me zanima što će te odgovoriti na gornje pitanje. 

Također me zanima slijedeće:

Pretplatnik će imati pravo na raskid ugovora bez obzira na razdoblje obveznog trajanja ugovora, odnosno bez naplate naknade zbog prijevremenog raskida, u slučaju za pojedinog pretplatnika značajnije izmjene pojedinog paketa programa koji se distribuira Pretplatniku.”

Kanali koje ste ukinuli, za mene su značajna izmjena paketa kojeg mi distribuirate. 

Lp, 

Emil. 

 

@A1_Leona  Prošle godine ste omogućili zamjenski kanal za kanal koji ste ukinuli ove godine? :joy:
Molim vas da navedete koje kanale ste točno omogućili umjesto kojih kanala?
Možete li se molim vas konzultirati s vašom pravnom službom pa nam otkriti što bi se točno smatralo značajnijom izmjenom pojedinog paketa jer ovako vi možete za bilo koju izmjenu reći da nije značajnija po vašim kriterijima.

Hvala!

Razina korisnika 3
Bedž +3

@krun0 u skladu s Uvjetima korištenja A1 TV usluge A1 Hrvatska može mijenjati Raspored TV kanala, dodavati ili izuzimati pojedine programe iz paketa. S obzirom da se, u ovom slučaju, ne radi o značajnoj izmjeni paketa  te s obzirom da je A1 omogućio zamjenski kanal krajem prošle godine, raskid usluge bez naplate naknade za prijevremeni raskid nije moguće. 

Izvod iz članka 2 “Uvjeti korištenja A1 TV usluge putem postojećeg, kabelskog ili svjetlovodnog priključka”:

A1 Hrvatska može mijenjati Raspored programa, između ostalog, i tako da dodaje ili izuzima pojedine programe iz paketa ili da pojedine programe iz paketa zamjenjuje novima, ili da prestane distribuirati pojedine programe koje distribuira u paketu ili pojedinačno ili da započne distribuirati nove programe, pa i da prestane ili započne distribuirati cijeli paket programa, a o kojoj izmjeni će pretplatnici biti obaviješteni. Pretplatnik će imati pravo na raskid ugovora bez obzira na razdoblje obveznog trajanja ugovora, odnosno bez naplate naknade zbog prijevremenog raskida, u slučaju za pojedinog pretplatnika značajnije izmjene pojedinog paketa programa koji se distribuira Pretplatniku.

 

Možemo li mi sada otkazati ugovor?

Razina korisnika 2
Bedž +3

@emiliano111 prihvaćamo kritike kakve god da one bile jer će nam pomoći u daljnjem radu. 

Svoje nezadovoljstvo uvijek možeš iskazati slanjem prigovora na e-mail sluzba.za.korisnike@A1.hr i pričekati povratni odgovor. 

Nisam se uopće namjeravao upuštati sa vama u raspravu oko ovog problema, ali, smanjivanje kvalitete Vaših usluga, meni je neprihvatljivo. Prije nekoliko mjeseci povećali ste cijenu pretplate za 20 kn, sa objašnjenjem (izgovorom) poboljšanja kvalitete usluge.  Ja sam to prihvatio u  najboljoj namjeri. Uslijedilo je razočaranje. 

Ja ne vidim da je usluga poboljšana u proteklom periodu. Dapače, samo je smanjena. Ne znam točno kada, nestao je i kanal “Comedy channel”. Potiho. Kanali koje ste dodali, kao što su Travel XP i DocuBox (možda i još neki), samo su otužne i žalosne zamjene, koje nisu niti sjena kanala koje ste ukinuli. 

Kažete slijedeće “korisnike smo o gašenju kanala obavijestili na A1 mrežnoj stranici 23. rujna”.  Tko čita te stranice?. Ja kao korisnik A1 usluge, nikad nisam naletio na tu obavjest. Kada imate neku pozitivnu vijest, uredno se hvalite i na TV-u iskoči obavjest  u stilu “od danas imate na raspolaganju to i to ….” i ja, sav sretan i zadovoljan  moram stisnuti “OK”  na daljinskom da zatvorim poruku. Zar je teško to isto napraviti u slučaju ukidanja nekih kanala? Jasno da je. Loše vijesti ne padaju lako korisnicima, pa bi moglo biti negativnih reakcija. Najlakše je potiho riješiti se nekih kanala, pa će neko malo gunđati na nekom opskurnom forumu i sve će se relativno brzo zaboraviti. 

Žao mi je to reći, ali, čim mi istekne ugovor sa A1, ja ću ga otkazati. I sda bi, jer ovo nije prva stvar sa kojom sam razočaran uslugom, ali sam na žalost vezan ugovorom još neko vrijeme. 

 

Ps. 

I još jedna sitnica. Vaš potpis “Veliki RESPEKT” koji stiže u mail-ovima  kao obavjest da je stigla poruka na forum, nema uopće smisla. Da respektirate svoje korisnike, ne bi nikad funkcionirali na ovaj način kako sada funkcioniurate. 

 

Lp, 

Emil. 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ja sam zbunjena jer mi nestaju postovi 🤔

I Ja sam ogorcena iznenadnim prekidom moja dva nadraza kanala, Fine living i Food network, oni su zauzimali min.80 %vremena koji sam gledala na tv i apsolutno su NEZAMJENJIVI! uzeli smo vasu uslugu zbog kanala koje pruzate i sva ostala objasnjenja su glupost!Jedva cekam da vas otkazem

Razina korisnika 2
Bedž +3

@krun0  nezadovoljstvo svakako razumijem, ne možemo očekivati da se navedena promjena dočeka s osmjehom i širom otvorenih ruku :pensive:  Sad je na nama da vratimo zadovoljstvo daljnjim akcijama, promocijama i pogodnostima. Navedena je promjena u skladu s Uvjetima korištenja A1 TV usluge putem postojećeg, kabelskog ili svjetlovodnog priključka, koji se mogu pronaći ovdje https://bit.ly/33CU6wP . 

@A1_Boris Mi smo vam se obratili kao pružatelju usluge koju plaćamo a koju ste kvantitavino i kvalitativno izmijenili na našu štetu. Nitko nije rekao da je to protiv zakona. 

Uvijek se može gledati nešto drugo ali zabrinjava kada se izbor smanjuje.


Kad već spominjete Zakon o elektroničkim komunikacijama, možete li mi molim vas navesti na koji članak ili članke tog zakona se pozivate.

Hvala!

Razina korisnika 2
Bedž +3

@emiliano111 i @krun0  žao mi je radi iskazanog nezadovoljstva. Od 1. listopada 2020. kanali Fine Living, Food Network i Travel Channel više nisu dio A1 ponude televizijske usluge. Unatoč našoj želji da korisnicima i dalje omogućimo praćenje sadržaja na tim kanalima, u pregovorima oko novih uvjeta redistribucije A1 Hrvatska nažalost nije uspjela postići dogovor s nakladnikom. Svjesni smo da gašenje pojedinih TV kanala uvijek pogađa nekoga od naših korisnika, no vjerujemo da će u zaista širokom izboru više od 250 TV kanala koje imamo u ponudi pronaći jednako dobru alternativu. Napominjemo da u ponudi imamo sadržajno i kvalitetom slične TV kanale: 24 Kitchen, Women, RTL Living, Luxe TV HD i Travel XP. Također, korisnike smo o gašenju kanala obavijestili na A1 mrežnoj stranici 23. rujna, a promjena je napravljena u skladu sa Zakonom o elektroničkim komunikacijama.

Pozdrav Sokreos, Food Network i Travel Channel više nisu dostupni u novim paketima programa. 

Ukinuli ste i Fine Living. Čitao sam da su vam preskupi. Mislite li staviti neku dostojnu zamjenu?

https://www.a1.hr/privatni/televizija/obavijesti

Gadite mi se sve više. 

Svako toliko nestane neki kanal. Bez ikakve obavjesti. 

Žao mi je što sam vaš korisnik. 

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav Sokreos, Food Network i Travel Channel više nisu dostupni u novim paketima programa. 

Odgovori