Riješeno

Eurosport i još nešto

  • 31 December 2017
  • 175 odgovora
  • 31069 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 175

Razina korisnika 4
A ugovor od vipa
Razina korisnika 7
Bedž +4
Vip sat odjavljen u srijedu isti dan potpisan ugovor s total Tv sat, dan kasnije ugradili mi opremu i sve super signal slika puno bolja nego na vipu svi kodirani kanali s prijevodom, osnovna lista programa totaltv je kao vipova osnovna i proširena i još nešto od svakog vip paketa dva dana ga koristim zasad super zadovoljan!
Razina korisnika 6
Bedž +3
izgleda da je najbolje da svi sutimo i nista ne govorimo, gore je napisana realnost a vi to razumite kako vas je volja, recimo uz vip imam i Max tv modul samo zbog Formule 1, zar bih se trebao pomiriti sa cinjenicom da gledam F1 na njemackom RTL-u koji je srecom jos uvijek u FTA listi kanala VIPsat TV-a pa je nekome i to dovoljno
Razina korisnika 3


A sa MARBABI se izgleda ne isplati prepucavati jer ako čovjek misli da je uredu plaćati nešto što ti ne koristi i nema svrhu rado mu pošaljem broj računa pa neka šalje pare 🆒


Prijatelju, vjeruj mi da smo na istoj strani. Ja sam se s vipom do sad svađao dovoljno za 2 zivota normalnog covjeka i svaki put sam bio u pravu i uvijek su oni bili ti koji bi popustili.
Ali mi idu na dzigericu ovi pojedini likovi kojima je smisao zivota pljuckati po forumima i tako lijeciti svoje frustracije, a u međuvremenu gledaju ES i Discovery...
Razina korisnika 5
Bedž +2
Evo služba prodaje mi je odobrila da mogu potpisati novi ugovor bez penala jer je i njima smiješno da za 4 programa plaćam uslugu (moj osnovni paket ima 40-tak programa od kojih je 30-tak FTA).

A sa MARBABI se izgleda ne isplati prepucavati jer ako čovjek misli da je uredu plaćati nešto što ti ne koristi i nema svrhu rado mu pošaljem broj računa pa neka šalje pare 🆒
Razina korisnika 6
Bedž +3
a evo sta kaze HAKOM: https://www.hakom.hr/default.aspx?id=9187

PRIOPĆENJE ZA MEDIJE
                                                                    
ZAGREB, 5. siječnja 2018. – Od 2. siječnja 2018. operator VIPnet d.o.o. je ukinuo programe iz Discovery portfelja koji se nalaze u osnovnom paketu IPTV usluge  (Discovery, Animal Planet, TLC, Eurosport 1 i 2). Sukladno članku 41. stavku 7. Zakona o elektroničkim komunikacijama (NN br. 73/08, 90/11, 133/12, 80/13, 71/14 i 72/17), ako su izmjene općih uvjeta poslovanja za krajnjeg korisnika nepovoljnije u odnosu na ugovorene, krajnji korisnik ima pravo raskinuti pretplatnički ugovor bez naknade. Nadalje, u Uvjetima korištenja VIP TV usluge je propisano da Vipnet može mijenjati listu sadržaja, što će pravovremeno objavljivati na svojim internetskim stranicama i/ili TV korisničkom sučelju. Vipnet može mijenjati Raspored programa, između ostalog, i tako da dodaje ili izuzima pojedine programe iz paketa ili da pojedine programe iz paketa zamjenjuje novima. Pretplatnik će imati pravo na raskid ugovora bez obzira na razdoblje obveznog trajanja ugovora, odnosno bez naplate naknade zbog prijevremenog raskida, u slučaju za pojedinog pretplatnika značajnije izmjene pojedinog paketa programa koji se distribuira pretplatniku.

S obzirom na navedeno, svaki korisnik koji, imajući u vidu svoje korisničke navike korištenja IPTV usluge, smatra da je ukidanjem programa ugovor izmijenjen na njegovu štetu, može podnijeti prigovor VIPnet-u i zatražiti raskid pretplatničkog ugovora bez plaćanja naknade. U slučaju dobivanja negativnog odgovora, korisnici se mogu obratiti Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti za mrežne djelatnosti (HAKOM-u) te će se u postupku pred HAKOM-om utvrditi je li s obzirom na ugovorenu uslugu korisnik ima pravo na raskid bez plaćanja naknade. Imajući u vidu specifičnost i tržišnu pozadinu ovog slučaja, HAKOM u ovom trenutku, ne može prejudicirati konačni stav koji će zauzeti vezano za zahtjev svakog pojedinog korisnika.
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Razina korisnika 6
Bedž +3
Veci je problem Discovery kanali, vjeruj mi da nije rijec o maloj grupi nezadovoljnih forumasa, uglavnom ce biti raskida ugovora zbog Discovery kanala, staviti kanale tipa Wness ili Woman za zamjenu je smijesno, programi o trepavicama, obrvama, zadnji tracevi ....
Dosta prijatelja me je zvalo i koji nisu pod ugovorom sa VIPsat, Vip tv ili Bnet, zbog ovoga ide raskid ugovora
Pozivanje na ligu prvaka kao zamjenu, koliko ce do tada korisnika otkazati uslugu 8/2018, trebate znati da su korisnici mozda kod drugog operatera vezani ugovorom i nece moci u tom trenutku se prebaciti na neku od VIP usluga
VIPsat TV nikoga nije briga za listu slobodnih kanala i tu se nalaze programi koji uopce na satelitu ne postoje godinama ili su promjenili parametre, ali netko smatra da je to normalno ili ga nije briga
Jedan Digi tv koji je prema pisanju korisnika bio je "najjadnija usluga" u hr., ali mogu vam reci da isti taj Digi tv se brinio za listu kanala, kada je korisnik imao neki problem mogao sam sve to rijesiti jednim pozivom
U svakom slucaju za VIPsat Tv izgleda nikoga nije briga i ne zele se zamarati sa tim
Vrijeme ce pokazati narednih mjeseci koliki ce biti broj otkazanih ugovora
Razina korisnika 3
Daj malo oladi. Tko ste to "vi"? Sekta korporativnih neprijatelja, plaćenih pljuvača? I ja imam dovoljno prigovora na njihove usluge, ali razgovorom i savjetima se sve rješava. A riga mi se od tih fora o poslu u vipu.

Pod 'mi' mislio sam na sve Vipove korisnike koji su nezadovoljni načinom na koji se Vipnet odnosi prema njima. Korisnici imaju pravo glasa, a čini se da ti pripadaš onoj skupini koja nije baš demokratična. Ta vremenas su sine - prošlost. Nezadovoljni korisnici trebaju nastupiti grupno i traziti raskid ugovora, a kada Vip to odbije obratiti se HAKOM-u.


Stavio bih naglasak na "čini se" jer je pojam demokracije u našem miljeu jake rastezljiv. Ovdje vas nekolicina pokušava stvoriti privid da se radi o hrpi nezadovoljnih korisnika, a vjeruj mi da si u krivu. Prosječnog korisnika ne j.... to što nema ES i na to vip i HT i Terrakom i tko god već i računa i apsolutno je u pravu. Vi "nezadovoljni korisnici" ste u stvari "preosviješteni potrošači" koji su se malo pogubili u "utjerivanju pravde".
Tata, ja za svojih 215kn mjesečno, a vjerujem i većina nas/vas, imam osnovni + prošireni tv paket, internet 30/5 Mbs i taj tel. s besplatnim pozivima prema vipu i fiksnoj mreži. Najpribližniju cifru mi nudi TotalTV, HT je daleko skuplji, ostali mi nisu dostupni. Ako nešto šteka i mislim da su oni krivi za to, uplatim nesporni dio od tih 215kn i pošaljem prigovor; do sad sam redovito dobijao "odobrenje". SZK odn. tehnička podrška kad - tad riješi problem koji se povremeno pojavi. Ne odmah kako bih ja htio, ali ga riješi.
I da divljam zbog Eurosporta, a recimo bit će uskoro Lige prvaka i tko zna čega još... No pasaran tata.

Log out, mir Božji s vama
Razina korisnika 4
Ali jedan digi tv je imao 5 programa koji sad nakon 12 godina vip ne može više imati.. Imam 4k tv a vip više nema hd programa, dok sad total ima, da sam znao da će biti tako ostavio bi crt tv da uzivam u vip-u...

Bio sam danas u Vip centru nisam vezan ugovorom i zanimalo me sljedeće tko skida opremu i što sa njom, nakon što podnesem zahtjev za raskid, dolazi ekipa koja skida i kupi sve to.
Zanimljivo da ona iz Vipa nije niti jednom riječju pitala zašto ne bih i dalje ostao ili produžio ugovor,
Razina korisnika 3
Ja ne znam na koji način Vip misli dobiti nove korisnike

Kao i do sad, nemoralnim ponudama za produljenje ugovora ili za prelazak kod njih. Generalno, njihova usluga na parici (jedino sam o tome mjerodavan govoriti) je skroz ok, ništa bolja ili lošija od ostalih ponuđača.
A ova lista programa što si je priložio je baš u duhu širenja bratstva i jedinstva 😃 ,

Inače, @Dona je već legendarno ime (u stvari donna, jel tako?) u svijetu sat. tv. Pozdravljam te iako te ne znam, ali si ostavio traga 🙂
Razina korisnika 4
Ja ne znam na koji način Vip misli dobiti nove korisnike, hd programa nema niti jedan, izbacio je 5 programa koji svi imaju u osnovnom paketu!

Kad pogledam što se nudilo 2006 godine u Digi tv-u i koštalo 45Kn, i kad pogledaš šta sad Vip nudi koji je kupio taj isti digi bude smiješno i sramota za Vip...
LIstu programa je onda napisao @Dona
HRVATSKI & Ex.YU PROGRAMI:
01. Nova Tv - hrvatski
02. RTL Televizija - hrvatski
03. OBN - bosanski
04. Z 1 - hrvatski
05. CMC - hrvatski
06. DM SAT - srpski
07. RTV 1 - srpski
08. Happy - srpski

SPORTSKI:


09. Eurosport - srpski
10. Eurosport 2 - srpski
FILMSKI:
11. TV 1000 - hrvatski
12. Universal Channel - srpski
13. Romantica CE - hrvatski
14. TCM
NAUCNI, PRIRODA, ZIVOTINJE:
15. National Geographic
16. National Geographic Wild - hrvatski
17. Viasat Explorer - hrvatski
18. Viasat History - hrvatski
19. Travel - hrvatski
20. Reality CE - hrvatski
21. Animal Planet - srpski
22. Discovery Channel - hrvatski
23. Discovery CE
24. Discovery World
25. Discovery Sci
26. Discovery T&L
27. Investigation Discovery
28. Fishing and Hunting
29. PV TV
GLAZBENI:
30. VH 1
31. Music Channel
32. HiT Music RO
33. Music Mix
34. U
35. Mezzo
CRTANI FILMOVI:
36. Cartoon Network
37. Boomerang
38. Disney Channel
39. Disney XD - srpski
40. Minimax RO A+ - srpski
41. Happy - srpski
42. Duck tv
43. DDTV

OSTALO:

44. Fashion
45. CT 24
46. OTV
47. Prizma tv
48. Reflektor
49. Pro Tv International
PORNO & EROTIKA:
50. Super One (23.00-05.00h)
51. Max Adult (23.00-04.00h)
52. TV 1000 (00.00-05.00h)
Razina korisnika 2
Daj malo oladi. Tko ste to "vi"? Sekta korporativnih neprijatelja, plaćenih pljuvača? I ja imam dovoljno prigovora na njihove usluge, ali razgovorom i savjetima se sve rješava. A riga mi se od tih fora o poslu u vipu.

Pod 'mi' mislio sam na sve Vipove korisnike koji su nezadovoljni načinom na koji se Vipnet odnosi prema njima. Korisnici imaju pravo glasa, a čini se da ti pripadaš onoj skupini koja nije baš demokratična. Ta vremenas su sine - prošlost. Nezadovoljni korisnici trebaju nastupiti grupno i traziti raskid ugovora, a kada Vip to odbije obratiti se HAKOM-u.
Razina korisnika 3
Umjesto gnjeva dajte malo grlite i ljubite zene, cure, muzeve, DJECU, bit cete manje tjeskobni i gnjevni, odite na vecer prosetati, otrcati i ispucajte tu neg.energiju.

Sine, tebe ako ne smeta ne moras nama soliti pamet. Kako to da ti nemaš drugogo posla nego braniti nesposobnost i aljkavost ovog operatera? Jel ti tko radi u Vipu sinko?


Daj malo oladi. Tko ste to "vi"? Sekta korporativnih neprijatelja, plaćenih pljuvača? I ja imam dovoljno prigovora na njihove usluge, ali razgovorom i savjetima se sve rješava. A riga mi se od tih fora o poslu u vipu.
Razina korisnika 4
Opet ću ponoviti lagano odlaziti iz vipa kroz kratko vrijeme će izgubiti velike naše novce a niti slučajno plaćati penale jer su oni onda na dobitku
Razina korisnika 2
Umjesto gnjeva dajte malo grlite i ljubite zene, cure, muzeve, DJECU, bit cete manje tjeskobni i gnjevni, odite na vecer prosetati, otrcati i ispucajte tu neg.energiju.

Sine, tebe ako ne smeta ne moras nama soliti pamet. Kako to da ti nemaš drugogo posla nego braniti nesposobnost i aljkavost ovog operatera? Jel ti tko radi u Vipu sinko?
Razina korisnika 5
Bedž +2
Gle, kada ostaneš na dva Sport kluba i National geographic onda se pitaš da li ti to treba za masne pare. Za istu lovu sam kod TotalTVa imao hrpu programa ali ono što me zanima sport i dokumentarce sam dobio i u VIPu uz mogućnost premotavanja tako da sam prešao na IPTV i sad zažalio.
Razina korisnika 4
Svatko ima pravo na svoje mišljenje ali zašto da netko pravi budale od nas
Razina korisnika 3
Pratim malo ovu histeriju oko ES, Discoverija... Ispada da Hrvatine cijele dane sjede doma s daljinskim i vrte ovih par kanala koje su nam skinuli i da su bas zbog tih kanala uzeli vipovu uslugu. A patognomonicno je da te kanale imaju i ostali davatelji usluga. Nemojte loviti u mutnom...
Umjesto gnjeva dajte malo grlite i ljubite zene, cure, muzeve, DJECU, bit cete manje tjeskobni i gnjevni, odite na vecer prosetati, otrcati i ispucajte tu neg.energiju.

I molim ne me popljucati zbog ovog teksta, samo iskreno zapisujem svoja razmisljanja.
Razina korisnika 4
Moj savjet svima koji ima VIP na bonove ili na pretplatu hombox pred istek ugovora jednostavno prići kod drugog operatera bez da plaćate penale i tako lagano kroz 1-2 godine će izgubiti hrpu korisnika
Odgovor na prigovor VIP-u će naravno biti negativan jer se pravi grbavi kao uvijek ali ide dalje na HAKOM, pa do prvog odvjetnika. Treba samo ići po redu.
Razina korisnika 4
GNJEVNI KORISNICI TRAŽE RASKIDE UGOVORA JER SU IM UKINULI EUROSPORT: ‘Ako vas VIPnet odbije, javite se nama’
Brojni korisnici smatraju se prevarenima i masovno traže raskid ugovora s ovim operaterima bez naplate naknade. No, iz B.neta ne popuštaju.

Facebook stranice Vipneta i B.neta, kao i njihove službe za korisnike, preplavljene su negativnim komentarima gnjevnih korisnika. Razlog je što spomenuti operateri u svojoj televizijskoj ponudi više nemaju kanale iz portfelja Discovery Networksa među kojima je najpoznatiji Eurosport sa svoja dva programa.

Brojni korisnici smatraju se prevarenima i masovno traže raskid ugovora s ovim operaterima bez naplate naknade. No, iz B.neta ne popuštaju.

KORISNICI VIPNETA I B.NETA OSTALI BEZ EUROSPORTA: Ljutiti gledatelji prosvjeduju, operateri obećavaju nove programe

“Ovdje nije riječ o ukidanju usluge, a temeljem ukidanja pojedinih kanala iz cjelokupne TV ponude, ne postoji mogućnost raskida ugovora bez naplate naknade za prijevremeni raskid ugovora. Dodatno smo ponudu nastojali obogatiti novim sadržajem i na taj način zadržati jednaku razinu atraktivnosti ponude”, uvjeravaju iz te kompanije. Ipak, čudno je da službenim kanalima nisu svoje korisnike obavijestili o promjenama, a poručuju kako će im ubrzo biti dostupni zamjenski programi poput Doku TV-a, Fine livinga, Viasat Epica, Travelxpa…



Udruga: ‘Dopustite raskid bez ‘penala”
Kontaktirali smo Hrvatsku udrugu za zaštitu potrošača kako bismo provjerili imaju li i kakva prava korisnici u ovakvom slučaju.

“Većina potrošača se odlučila za određenog davatelja usluge iz razloga što daje programe koji im odgovaraju i koje žele gledati. Prema našem mišljenju, kada davatelj usluge skida određene programe morao bi dopustiti potrošaču raskid ugovora bez ‘penala'”, poručuju iz udruge. Dodaju i kako nažalost njihovo mišljenje nikoga ne obvezuje.

No, za razliku od Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, odluku Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) će operateri u ovom slučaju morati poštivati. I HAKOM smo upitali za komentar ovog slučaja, a odgovorili su nam kako korisnici imaju pravo tražiti raskid ugovora bez naplate ‘penala’ ako misle da je ugovor promijenjen na njihovu štetu. U slučaju da operater njihov prigovor ne uvaži, korisnici se mogu obratiti HAKOM-u.

HAKOM: ‘Obratite se nama’
“Od 2. siječnja 2018. operator VIPnet d.o.o. je ukinuo programe iz Discovery portfelja koji se nalaze u osnovnom paketu IPTV usluge (Discovery, Animal Planet, TLC, Eurosport 1 i 2). Sukladno članku 41. stavku 7. Zakona o elektroničkim komunikacijama (NN br. 73/08, 90/11, 133/12, 80/13, 71/14 i 72/17), ako su izmjene općih uvjeta poslovanja za krajnjeg korisnika nepovoljnije u odnosu na ugovorene, krajnji korisnik ima pravo raskinuti pretplatnički ugovor bez naknade. Nadalje, u Uvjetima korištenja VIP TV usluge je propisano da Vipnet može mijenjati listu sadržaja, što će pravovremeno objavljivati na svojim internetskim stranicama i/ili TV korisničkom sučelju. Vipnet može mijenjati Raspored programa, između ostalog, i tako da dodaje ili izuzima pojedine programe iz paketa ili da pojedine programe iz paketa zamjenjuje novima. Pretplatnik će imati pravo na raskid ugovora bez obzira na razdoblje obveznog trajanja ugovora, odnosno bez naplate naknade zbog prijevremenog raskida, u slučaju za pojedinog pretplatnika značajnije izmjene pojedinog paketa programa koji se distribuira pretplatniku”, ističu iz HAKOM-a na naš upit i nastavljaju:

“S obzirom na navedeno, svaki korisnik koji, imajući u vidu svoje korisničke navike korištenja IPTV usluge, smatra da je ukidanjem programa ugovor izmijenjen na njegovu štetu, može podnijeti prigovor VIPnet-u i zatražiti raskid pretplatničkog ugovora bez plaćanja naknade. U slučaju dobivanja negativnog odgovora, korisnici se mogu obratiti Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti za mrežne djelatnosti (HAKOM) te će se u postupku pred HAKOM-om utvrditi je li s obzirom na ugovorenu uslugu korisnik ima pravo na raskid bez plaćanja naknade. Imajući u vidu specifičnost i tržišnu pozadinu ovog slučaja, HAKOM u ovom trenutku, ne može prejudicirati konačni stav koji će zauzeti vezano za zahtjev svakog pojedinog korisnika”, stoji u odgovoru HAKOM-a.
Razina korisnika 4
Možemo mi tu pisati što oćemo ionako niko iz vipa ovo ne čita,a raskid ugovora ćemo itekako platiti penale u svakom slučaju oni dobivaju
Razina korisnika 3
Samo treba sčuvati dokaz o slanju prigovora, upita ili čega god, dužni su očitovati se u zakonskom roku, u protivnom podliježu odgovornosti...i sankcijama u koliko ih se za to prijavi.
Razina korisnika 2
Mislim da se nadaju da će se ljudi umoriti i odustati. Napisao sam im mail prije dva dana, ali još nitko nije odgovorio.

Pa kud žuriš, dva dana, pa nije VIP ono što je nekad bio 🆒 na moj jedan službeni nisu odgovorili od 3.12 prošle godine a vjerojatno ću ovo isto moći napisati i sljedeće godine :$
Pretplatnik sam tek četiri mjeseca, pa još ne shvaćam kako funkcioniraju.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Mislim da se nadaju da će se ljudi umoriti i odustati. Napisao sam im mail prije dva dana, ali još nitko nije odgovorio.

Pa kud žuriš, dva dana, pa nije VIP ono što je nekad bio 🆒 na moj jedan službeni nisu odgovorili od 3.12 prošle godine a vjerojatno ću ovo isto moći napisati i sljedeće godine 😳

Odgovori