Riješeno

Dolby surround 5.1

  • 11 January 2019
  • 10 odgovora
  • 2643 pregleda

Dakle:
Imam spojen Bnet (A1 po novom) prijemnik HDMI kablom preko Yamaha RX-V379 5.1 kanalnog kućnog kina koje podržava i DTS HD i Dolby True HD audio signal.
No čak ni kada prebacim na Cinestar Premiere HD koji na početku filma prikazuje znak Dolby 5.1 (što znači da je film reproduciran u tom signalu), ja na Reciveru Yamaha dobijam samo stereo zvuk!!

Dakle da ponovim:
Bnet prijemnik spojen preko HDMI kabla sa pojačalom koje podržava DTS i Dolby surround
U postavkama bnet prijemnika namješteno na Dolby izlaz (a ne stereo)
U postavkama bnet primjemnika namješteno EDID (umjesto PCM)

A zvuk i dalje dolazi u stereu i to kada je izvor odnosno film pušten u Dolby!

Zašto je to tako i da li se to možete ispraviti/popraviti?

Hvala!
icon

Najbolji odgovor od davormih 15 January 2019, 18:18

Pogledaj original

Odgovora 10

Nope!
Imao spojen optički i isto
Zato sam i prebacio na HDMI
Rekao možda optika iz nekog razloga neće pustiti Dolby, ali ništa
Mislim da je do boxa.
Poslao sam upit već u podršku pa me baš zanima koji ću odgovor dobiti...
Evo da pokažem potpunu i beskrajnu beskorisnost "tehničke podrške" šaljem kopiju maila koji sam dobio.
Ne ljutim se jer nisam ni očekivano ništa bolje, no takve odgovore mogu smisliti i 5-godisnjaci. Da su se samo potrudili i posavjetovali sa nekim tko se iole malo bolje razumije u tehniku, dobio bi bolji odgovor.
No, toliko o ovoj temi i podršci

Pozdrav svima

Prestrašno 👎
Optičkim kabelom trebaš spojiti da bi dobio 5.1.
Razina korisnika 4
Bedž +3
Pozdrav @davormih, slao si upit kojim kanalom komunikacije? Ako odgovor u međuvremenu nije stigao, Tehničku podršku možeš izravno kontaktirati pozivom na broj 0800 091 091
A pisao sam mail na podršku jer ako to nekome sa manje teh. znanja krenem objašnjavati telefonom ništa neću postići.
Najiskrenije, ne očekujem rješenje problema jer to zahtjeva da se ipak netko sa time pozabavi, a složit ćemo se svi da je to malo previše za očekivati.
No ako budem imao sreće, možda...

Pozdrav
Razina korisnika 4
Bedž +3
@davormih, ako si slao na sluzba.za.korisnike@A1.hr, odgovor stiže kroz 15tak dana.
Znam, tako piše i ne sumnjam da će odgovor doći.
No ja se nadam rješenju ili barem objašnjenju.
Hvala
Javim svakako koji je odgovor!

Pozz
Razina korisnika 4
Bedž +3
@davormih 🤞🏼
Razina korisnika 7
Bedž +3
A što si očekivao, isti odgovor sam ja dobio od t-coma kad sam pitao da li njihov maxtv modul na prenosivoj satelitskoj kartici ide i uredno radi u dreamboxu pa su zakolutali očima i rekli da garantiraju rad samo s njihovom opremom što dreambox nije. Ne garantiraju za ono što nije njihova oprema a najlakše se ograditi.

Odgovori