Aktivacija i...deaktivacija

  • 2 October 2018
  • 1 odgovor
  • 2656 pregleda

Pozdrav svima, čisto da podijelim svoje iskustvo sa VIP tv-om...
Već nekoliko godina sam pretplatnik kabelske tv. Ove godine sam aktivirao pretplatu na
Vip Sat TV uslugu. Sve ok. U jednom trenutku poželim deaktivirati kabelsku TV kojoj je istekao ugovor i predam zahtjev. Nekoliko dana kasnije dolazi poruka kako mi je uspješno deaktivirana usluga Sat TV!
Idem provjeriti, i Sat tv uredno radi upravo kao i kabelska. Nakon nekoliko poziva u SZK uspijevam objasniti što sam zapravo htio, deaktivirati kabelsku a ne Sat tv. Biti će sve ok, uvjeravaju me.
Par dana kasnije dobivam pismenu obavijest da sam dužan vratiti opremu za uslugu koja je deaktivirana, odnosno Koan Sat tv receiver. Ponovno pozivi SZK, objašnjavanja nekoliko puta u čemu je riječ. I napokon je netko shvatio. Deaktivirali su uslugu kabelske tv. I traže opremu natrag. Super. Sve ovo vrijeme ( cca mjesec i pol ) Sat tv uredno radi, iako u "sistemu" stoji da je ta usluga deaktitirana i operater me uvjerava da nikako ne bi trebala raditi... Tako je bilo sve do danas. Deaktitirana je kabelska tv, ja sretan. Deaktivirali su mi i Sat tv. Opet zvanje i objašnjavanje. Nitko nema pojma zašto. I tako... nakon svega ostah bez Vip tv usluge. Čak su me pitali želim li i internet deaktivirati. Trebao sam reći da i vratiti svu opremu i otići nekamo drugamo. Eto, isprike na dužem postu...

Odgovora 1

I još da dodam: kako sam i dalje htio imati Sat tv uslugu, morali su tu "deaktiviranu" uslugu ponovno aktivirati. I uredno mi šalju "novu opremu"...receiver i ostalo. Iako imam to već sve doma i sve funkcionira. I moram je vratiti, jer su poslali novu... facepalm...

Odgovori