a1xploretv

  • 17 August 2019
  • 12 odgovora
  • 1482 pregleda

A1 xplore TV aplikacija ne radi na novom TV android boxu Mecool KM3. Sve drugo radi pa i maxtv. Aplikacija je dostupna u google trgovini, normalno se instalira, ali ne radi.

Odgovora 12

[h4]Pozdrav @Mario0301[/h4]
možeš li nam malo detaljnije objasniti koji ti poteškoća javlja? Da li otvoriš aplikaciju i prijaviš se, ali nema streaminga? Da li dobiješ grešku prilikom otvaranja aplikacije? Da li se uopće ne može pokrenuti aplikacija?
Aplikacija se instalira bez poteškoća. Kada kliknem na OTVORI, aplikacija se ne pokrene nego V izgubi vezu s android boxom i na TV-u otprilike 40-tak sekundi bude potpuno crn ekran, a onda se potom izbaci poruka kao da uređaj nije ni spojen preko HDIM-a. Nakon što restartam box on se normalno ponovno pokrene i sve radi, ali ako ponovno pokrenem aplikaciju A1 xplore Tv-a sve se ponovi (crni ekran... ponovni restart...).
@Mario0301 Hvala ti na povratnoj informaciji.

Možeš nam poslati privatnu poruku OVDJE sa svojim podacima kako bismo sve dodatno provjerili i što prije riješili.
Bedž

@Mario0301 Htjeli bismo te zamoliti za još malo strpljenja. Naime, radi se na razvoju aplikacije te će se uskoro omogućiti normalno korištenje i na navedenom uređaju. Javimo se čim budemo imali više informacija.

aplikacija A1 xplore Tv na novoj aplikaciji sada radi na mom android boxu. Problem je što ne prikazuje kanale Planet sport na kojima je liga prvaka i iako sam kupio gledanje utakmice kad sam se ulogirao u aplikaciju nisam ju mogao gledati te se nije uopće prikazaivala u bilo kakvim opcijama.

Razina korisnika 7
Bedž +4

A1 xplore Tv  aplikacija je blokirana za TV box android samo na pametnom telefonu možeš gledati! 

Nije blokirana

Razina korisnika 7
Bedž +4

Super znači sve ti radi! Odblokirali

Da jesu, sve radi, osim plati pa vidi opcije.

Bok @Mario0301, primio sam tvoju poruku u inboxu i proslijedio sam to kolegama na provjeru. Javiti će ti se povratno.

Instalirao sam A1 Xplore TV na MI box ANDROID, ali mi kod logiranja stalno javlja neispravna lozinka ili račun. Na Android mobilnom i PC-u sve radi s istim podacima za prijavu . Kontaktirao chat, ali nisu ništa riješili. Ako ima tko savjet ili ste imali isti slučaj javite...hvala unaprijed

Razina korisnika 7
Bedž +3

@korisnikTVMI - provjeri na uređaju gdje ti radi u settingsima aplikacije kad se logiraš jesi li prijavio maksimalan broj uređaja pa obriši neki uređaj koji ne koristiš i probaj onda. Mislim da kad obrišeš neki od prijavljenih uređaja mora proći izvjesno vrijeme prije nego možeš prijaviti drugi (mislim da piše kad ga brišeš).

Odgovori