Riješeno

A1 XPLORE TV HD

  • 2 August 2021
  • 23 odgovora
  • 384 pregleda

Pozdrav, zbog čega na A1 Xplore TV-u ne mogu gledati kanale u HD rezoluciji, iako imam download od 150 mbit/s i upload od 25 mbit/s. Budući da se toliko hvalite sa HD programima unutar aplikacije zašto ne omogućite gledanje istih u HD rezoluciji?

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 5 August 2021, 23:12

Pogledaj original

Odgovora 23

Razina korisnika 7
Bedž +3

Jesi provjerio postavke reprodukcije u aplikaciji? Možda je po default-u stavljeno na "dobro" jer postoji opcija "najbolje" za koju piše da troši 2.4 Gb za sat vremena reprodukcije.

Jesi provjerio postavke reprodukcije u aplikaciji? Možda je po default-u stavljeno na "dobro" jer postoji opcija "najbolje" za koju piše da troši 2.4 Gb za sat vremena reprodukcije.

Ne mogu pronaći tu opciju na mobitelu, znaš li kako doći do nje?

Razina korisnika 7
Bedž +3

Kad upališ aplikaciju, na glavnom ekranu desno dolje takneš "više" pa "postavke" pa "reprodukcija". Govorim za android app. Samo pazi ako si na mobilnim podacima da ne proguta internet, možeš i to ograničiti kvalitetom.

Kad upališ aplikaciju, na glavnom ekranu desno dolje takneš "više" pa "postavke" pa "reprodukcija". Govorim za android app. Samo pazi ako si na mobilnim podacima da ne proguta internet, možeš i to ograničiti kvalitetom.

Ne znam zašto, ali ne vidim tu opciju.

 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Negdje mora biti, jel to starija verzija androida? Ovako to izgleda kod mene.

 

 

 

Negdje mora biti, jel to starija verzija androida? Ovako to izgleda kod mene.

 

 

 

Android 10, ako je to staro onda je. Ali ne A1 TV za van, nego A1 XPLORE TV

Razina korisnika 7
Bedž +3

Da, A1 Explore TV (verzija 16.0.6.) na Androidu 11. Imam i A1 TV za van, vezan za drugi račun.

 

 

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Ivan1950 koje TV programe ne vidiš u HD rezoluciji?

Da, A1 Explore TV (verzija 16.0.6.) na Androidu 11. Imam i A1 TV za van, vezan za drugi račun.

 

 

Ja koristim A1 XPLORE TV od austria telekom grupe.

@Ivan1950 koje TV programe ne vidiš u HD rezoluciji?

Nijedan

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Ivan1950 Pošalji nam privatnu poruku OVDJE uz OIB pod kojim je aktivirana usluga A1 Xplore TV i kontakt broj na koji si dostupan. Otkako si aktivirao uslugu ne vidiš ni jedan TV program u HD rezoluciji?

@Ivan1950 Pošalji nam privatnu poruku OVDJE uz OIB pod kojim je aktivirana usluga A1 Xplore TV i kontakt broj na koji si dostupan. Otkako si aktivirao uslugu ne vidiš ni jedan TV program u HD rezoluciji?

Ne vidim otkada sam uslugu aktivirao.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ja koristim A1 XPLORE TV od austria telekom grupe.

Deinstaliraj, skini aplikaciju koju sam screenshot-ao, logiraj se i to je to…

A1 Explore TV

Ja koristim A1 XPLORE TV od austria telekom grupe.

Deinstaliraj, skini aplikaciju koju sam screenshot-ao, logiraj se i to je to…

A1 Explore TV

Ne mogu jer nisam korisnik A1 TV usluge, već A1 SAT TV-a.

Razina korisnika 7
Bedž +3
  • Ivan1950 Na krivom forumu si vezano uz tvoje pitanje A1 Austrija forum ako ga imaju ili njihova korisnička služba pa tamo pitaj.

  • Ivan1950 Na krivom forumu si vezano uz tvoje pitanje A1 Austrija forum ako ga imaju ili njihova korisnička služba pa tamo pitaj.

Nisam na krivom forumu. Xplore TV uslugu koju nudi A1 Hrvatska preko aplikacije Xplore TV koristim u Hrvatskoj i dostupna je u Hrvatskoj ako nisi znao. Aplikaciju Xplore TV radi A1 Telekom Group Austria što je zapravo i glavna tvrtka svih A1 "podružnica" u JI Europi.

Razina korisnika 7
Bedž +3
  • Ivan1950 Pa onda nemaš nikakav problem instaliraš A1 Xplore TV Hrvatska  pošto kažeš da je to jedno te isto A1 HR ili A1 Austrija. I imat ćeš programe u HD rezoluciji.

  • Ivan1950 Pa onda nemaš nikakav problem instaliraš A1 Xplore TV Hrvatska  pošto kažeš da je to jedno te isto A1 HR ili A1 Austrija. I imat ćeš programe u HD rezoluciji.

Ne kužiš ti baš jel tako? Sama aplikacija ima problem jer nijedan kanal ne prikazuje u HD-u bez obzira koliku brzinu interneta imao. Nije stvar A1 HR ili A1 Austrija, stvar je u tome što aplikacija ne radi kako treba. Samu aplikaciju stavlja na Google Play A1 Austrija i tu aplikaciju koriste svi u Hrvatskoj koji imaju uslugu Xplore TV uključenu.

 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ja imam A1 Explore TV Hrvatsku aplikaciju (kako sam i naveo), logiran shodno fiksnim uslugama i imam HD programe sukladno osnovnom sportskom Mozaik paketu koji imam na fiksnim uslugama. Probao sam baš skinuti tu Austrijsku i logirati se ali mi ne prihvaća korisničko ime i lozinku koju koristim za HR aplikaciju (baš čudno). Iako, vidim tamo da na austrijskoj nudi HD kanale ali ne mogu koristiti Uslugu sa istim podacima. No tamo nudi registraciju putem gmail-a, facebook-a, twittera. Preko čega si se ti logirao i plaćaš li uslugu?

 

Btw. pročitaj recenzije i feedbackove na google play-u, svi se žale da je bugovita i da su programi male rezolucije tako da se svi žale a austrijanci ne mare. Zadnji update aplikacije je bio u siječnju 2021. Možeš pisat tamo austrijancima, ne uređuju to hrvati. ;)

Ja imam A1 Explore TV Hrvatsku aplikaciju (kako sam i naveo), logiran shodno fiksnim uslugama i imam HD programe sukladno osnovnom sportskom Mozaik paketu koji imam na fiksnim uslugama. Probao sam baš skinuti tu Austrijsku i logirati se ali mi ne prihvaća korisničko ime i lozinku koju koristim za HR aplikaciju (baš čudno). Iako, vidim tamo da na austrijskoj nudi HD kanale ali ne mogu koristiti Uslugu sa istim podacima. No tamo nudi registraciju putem gmail-a, facebook-a, twittera. Preko čega si se ti logirao i plaćaš li uslugu?

 

Btw. pročitaj recenzije i feedbackove na google play-u, svi se žale da je bugovita i da su programi male rezolucije tako da se svi žale a austrijanci ne mare. Zadnji update aplikacije je bio u siječnju 2021. Možeš pisat tamo austrijancima, ne uređuju to hrvati. ;)

Plaćam uslugu, logirao sam se preko moj A1 računa. Pisao sam na ovaj forum jer mi uslugu nudi A1 Hrvatska, a ne A1Austrija. Znam za feedbackove, nisu ništa bolji ni za A1 Xplore TV:GO, ovo što ti koristiš.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Vrlo bugovita, uspio se logirati sa računom i srušila mi se aplikacija. Pa onda traži ponovo login pa niste aktivirani. Hrvatska radi i update-a se solidno. No ono što sam uspio vidjeti na austrijskoj su HD programi, uspio čak i screenshotati. Ako plaćaš uslugu, sa istim login podacima se logiraj u HR aplikaciju, ne znam čemu se opireš ako plaćaš. Sve države su lokalizirale svoje verzije a ti bi baš tu austrijsku koja ti ne radi, ne kužim. Naša lokalizirana bar radi. A za ovu austrijsku koja se ruši, evo ti moj screenshot, ima hd programa koliko sam vidio.

 

 

Vrlo bugovita, uspio se logirati sa računom i srušila mi se aplikacija. Pa onda traži ponovo login pa niste aktivirani. Hrvatska radi i update-a se solidno. No ono što sam uspio vidjeti na austrijskoj su HD programi, uspio čak i screenshotati. Ako plaćaš uslugu, sa istim login podacima se logiraj u HR aplikaciju, ne znam čemu se opireš ako plaćaš. Sve države su lokalizirale svoje verzije a ti bi baš tu austrijsku koja ti ne radi, ne kužim. Naša lokalizirana bar radi. A za ovu austrijsku koja se ruši, evo ti moj screenshot, ima hd programa koliko sam vidio.

 

 

Ne mogu se logirati na našu jer ne koristim kabelsku kao što sam i rekao(pokušao, ne prolazi). Piše da su HD kanali, ali ne reproduciraju se u HD kvaliteti. Meni se ne ruši aplikacjja, ta koju si screenshotao.

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Ivan1950 možemo li nastaviti komunikaciju privatnom porukom kako si nam se javio? Samo te molim da tamo potvrdiš ovo što si ovdje naveo, način na koji koristiš uslugu i broj zadnjeg plaćenog računa potvrdi ili ID ili šifru korisnika.

Odgovori