Riješeno

zasto kradite moj novac

  • 18 November 2021
  • 3 odgovora
  • 143 pregleda

Ja sam platio već vise puta tarifu da tjedan dana ili dnevno da koristim internet, ali kad platim još uvijek nemogu aktivirati surfanje. Vi kradite moj novci i ja ću vas prijaviti. Vi ste kriminalci nemogu vjerovati. Ja imam račune ali na aplikaciju piše da nema kune na bon i da nemam dovoljno da aktiviram surfanje

icon

Najbolji odgovor od A1_Petra 18 November 2021, 15:17

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdrav Marko. Žao mi je ako se susrećeš sa problemima sa aktivacijom tarife. Želiš reći da si aktivirao neku opciju a i dalje ti se skidaju novci s računa za korištenje interneta? Ovako napamet možemo samo nagađati što se dogodilo pa te molim da nam pošalješ privatnu poruku OVDJE kako bismo detaljnije provjerili što se dogodilo.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Ja sam platio već vise puta tarifu da tjedan dana ili dnevno da koristim internet, ali kad platim još uvijek nemogu aktivirati surfanje. Vi kradite moj novci i ja ću vas prijaviti. Vi ste kriminalci nemogu vjerovati. Ja imam račune ali na aplikaciju piše da nema kune na bon i da nemam dovoljno da aktiviram surfanje

Prvo isključi na mobu podatkovnu vezu, zatim uplati bon i aktiviraj što želiš jer očito kad ti uplatiš bon da ti podatkovni promet popapa nešto kuna i nemaš dovoljno za aktivirati ono što ti treba.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Marko zeba ovo se vrlo brzo provjeri, čim prije nam se javiš privatnom porukom kako te Petra uputila, tim prije ti možemo pružiti adekvatan odgovor.

Odgovori