Riješeno

Zahtjev za raskid -postupak

  • 11 April 2019
  • 4 odgovora
  • 34225 pregleda

Razina korisnika 3
  • Forum rekreativac početnik
  • 20 odgovora
Prekinuo bih korištenje usluge (Homebox Turbo).
Pretplatnički ugovor sklopljen je na daljinu (telefonski) krajem 2016 i trajanje pretplatničkog odnosa završilo je krajem 2018. Račune i dalje dobivam i dobivat ću ih sve dok se ne provede raskid (i to uopće nije upitno).


PITANJE 1: da li su niže opisani koraci za raskid elektroničkim putem (e-mailom) točni i dovoljni:

1.Na e-mail adresu
zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr
poslao bih zahtjev za raskid koji sadrži:
Ime
Prezime
Adresu
OIB
Šifru korisnika
Naziv usluga - Homebox Turbo
Dodjeljeni telefonski broj
Navođenje razloga zašto želim raskid (o tome bih mogao napisati poduži tekst )

Zahtjev bih poslao sa vlastite e-mail adrese, koju A1 također ima evidentiranu u mojim kontakt podacima.

2.Nakon toga slijedi telefonski poziv od strane A1 kojim se potvrđuje zahtjev.

3.U roku od 12 (radnih?) dana od slanja e-maila zahtjev za raskid bi trebao biti realiziran.

4.Naknadno na kućnu adresu dobije se i pisana obavijest o raskidu.

Ako sam nešto zaboravio , napišite.

PITANJE 2: Da li je gore navedeni način pokretanja zahtjeva za raskid elektroničkim putem valjan i za korisnike koji su:
a) ugovor sklopili u poslovnici
b) ugovor sklopili izvan poslovnih prostorija A1 (npr. na štandu ispred dućana ili kad im je prišao akviziter-prodavač na ulici).


Unaprijed hvala na odgovorima
Tomidu1
icon

Najbolji odgovor od A1_Manuela 11 April 2019, 18:12

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 2
Bedž +2

Homebox je specifičan po tome što prilikom ugovaranja usluge router direktno plaćaš i otplaćuješ do kraja, što raskidom ugovora znači da je uređaj tvoje vlasništvo i nije ga potrebno vratiti. Jedina iznimka je u slučaju da radiš odustanak od usluge u roku od 14 dana, u tom slučaju se radi povrat routera, no zato i mi tebi radimo povrat sredstava kojima si platio uređaj prilikom ugovaranja.

Razina korisnika 4
Bedž +4

Ako se ne varam, vidio sam da moderatori govore u Homebox temama da ruter zadržavaš u svakom slučaju

Poštovani, raskidamo ugovor za Homebox zbog nedostatka GB i željeli bih zadržati router. Komu trebamo obratiti?

 

Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav Tomidu1, sve što si naveo je točno. Raskid ugovora moguće je zatražiti slanjem zahtjeva na mail adresu: zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr bez obzira kojim je putem ugovor sklopljen. Kako bi zahtjev bio pravovaljan isti treba biti vlastoručno potpisan i poslan uz kopiju osobne iskaznice ili poslan s potvrđene mail adrese. Nakon zaprimljenog zahtjeva možeš očekivat povratni kontakt kolega i potvrdu o raskidu.

Odgovori