Riješeno

zadnji račun

  • 10 Svibanj 2021
  • 8 odgovora
  • 115 pregleda

  • Anonymous
  • 0 odgovora

Poštovani imam primjedbu za zadnji račun. Produžila sam odgovor na dan isteka predhodnik ugovora, a račun sam za prošli mjesec dobila kao da nisam pod nikakvim ugovorom. Pitam se zašto mi niste obračunali popust kada je sve regularno?

Ovaj račun sam platila. U kakvom to ugovoru piše da plaćam punu cijenu za predhodnik mjesec prije obnove ugovora ako mi je još bio aktivan stari ugovor? Molim vas da mi na sljedećem računu koji je na popustu umanjiti iznos koji sam ovaj mjesec primila.

Lp

 

 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Dolores 10 Svibanj 2021, 10:57

Pozdrav @Zaana_1, s obzirom da nemam podatke vlasnika usluge niti mogućnost umanjenja računa ovim putem, predložila bih ti da, kao vlasnik usluge, pošalješ pisani prigovor na izdani račun. Potrebno je navesti osobne podatke, podatke o usluzi (broj telefona ili šifra korisnika koja se nalazi na računu), kratak upit te ga poslati na mail sluzba.za.korisnike@A1.hr. Kolege s nadležnog odjela će ti odgovoriti u maksimalnom zakonskom roku od 15 dana.  

Pogledaj original

Odgovora 8

Bedž

Pozdrav @Zaana_1, s obzirom da nemam podatke vlasnika usluge niti mogućnost umanjenja računa ovim putem, predložila bih ti da, kao vlasnik usluge, pošalješ pisani prigovor na izdani račun. Potrebno je navesti osobne podatke, podatke o usluzi (broj telefona ili šifra korisnika koja se nalazi na računu), kratak upit te ga poslati na mail sluzba.za.korisnike@A1.hr. Kolege s nadležnog odjela će ti odgovoriti u maksimalnom zakonskom roku od 15 dana.  

PoštovaniPodaci i račun su poslani ali odgovora nema.

 

Razina korisnika 4
Bedž +1

Zakonski rok za odgovor je 15 dana ,a do tad naoružaj se strpljenjem.

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Zaana_1,

Popust vrijedi 24 obračunska razdoblja, a ne mjeseci. Znači ako si dobila popust 31. u mjesecu, taj 31. se gleda kao jedno obračunsko razdoblje.

 

Lijep pozdrav.

Kavopijo, ako sam dobila popust 22-og u mjesecu koje je onda obračunsko razdoblje?

Razina korisnika 1
Bedž +1

Od 22. do kraja mjeseca se računa jedno obračunsko razdoblje.

Kome se obratiti da mi obriše ovaj acaunt. Ne služi mi...

Razina korisnika 7
Bedž +3

Odgovorit će ti u zakonskom roku. Nisi napisala koja je usluga u pitanju ali provjeri si s kojim datumom ti je istekla stara ugovorna obveza a s kojim je započela nova. Taj međuperiod je po punoj cijeni, bez popusta.

 

P.s. ugovornu obvezu možeš produžiti 89 dana prije isteka postojeće, mogla si komotno i prije. To što si produžila na dan isteka postojeće, ne znači da ti je isti tren aktivirana nova ugovorna obveza i novi popusti. Ugovorna obveza i popusti vrijede 24 mjeseca od dana potpisivanja a Ugovor traje dok se ne raskine (kad istekne uo, isteknu i popusti).

Odgovori