Pozdrav,
nisam siguran kako doći do tehničke službe na A1 strani no želio bi ukazati na problem koji vam se pojavljuje prilikom narudžbe putem Webshopa.
Naime, događa se sljedeće:
- Forma se popunjava te stranice forme funkcioniraju dobro
- Prilikom ispune forme upišu se podaci s osobne
- U slučaju da je aktivacija usluge/dostava na drugoj adresi, upiše se željena adresa te se odabere ta adresa dostave (prije kraja narudžbe)
- Na kraju narudžbe dobije se potvrda na web stranici da je narudžba završena te da će naručene stvari doći na adresu za dostavu - koja je različita od adrese s osobne!
- Nakon 30 sekundi stiže mail potvrde narudžbe gdje stoji da je adresa dostave zapravo adresa s osobne iskaznice, odnosno ne ona adresa koja na web stranici bude ispisana i koja je odabrana za adresu dostave.
Već 3 puta pokušavam poslati paket na adresu u Zagrebu, a paket konstantno odlazi u Osijek, te se nakon isteka 5 dana stajanja u pošti vrati pošiljatelju.
Kontaktirao sam sve moguće osobe u A1 (putem chata, maila ili telefonski) te mi nitko nije uspio niti preusmjeriti paket, niti odmah nakon narudžbe, prije slanja iz A1, ispraviti adresu dostave.
Problem sam testirao više puta te se uvjerio da nije do korisničke strane već do strane pružatelja usluga, odnosno A1, pa se nadam da će ovim putem problem uspjeti doći do ljudi koji se mogu ovome posvetiti i rješiti kako u buduće ne bi dolazilo do istih situacija.
Što se mog osobno problema tiče, ovaj tjedan se nadam da ću uspjeti pokupiti paket u Osijeku pa mi tu neka pomoć više nije potrebna.
Najbolji odgovor od A1_Boris
Pogledaj original