Riješeno

Webshop dostava - problem s upisivanjem podataka

  • 25 October 2021
  • 5 odgovora
  • 352 pregleda

Pozdrav,

 

nisam siguran kako doći do tehničke službe na A1 strani no želio bi ukazati na problem koji vam se pojavljuje prilikom narudžbe putem Webshopa.

Naime, događa se sljedeće:

  1. Forma se popunjava te stranice forme funkcioniraju dobro
  2. Prilikom ispune forme upišu se podaci s osobne
  3. U slučaju da je aktivacija usluge/dostava na drugoj adresi, upiše se željena adresa te se odabere ta adresa dostave (prije kraja narudžbe)
  4. Na kraju narudžbe dobije se potvrda na web stranici da je narudžba završena te da će naručene stvari doći na adresu za dostavu - koja je različita od adrese s osobne!
  5. Nakon 30 sekundi stiže mail potvrde narudžbe gdje stoji da je adresa dostave zapravo adresa s osobne iskaznice, odnosno ne ona adresa koja na web stranici bude ispisana i koja je odabrana za adresu dostave.

Već 3 puta pokušavam poslati paket na adresu u Zagrebu, a paket konstantno odlazi u Osijek, te se nakon isteka 5 dana stajanja u pošti vrati pošiljatelju.

Kontaktirao sam sve moguće osobe u A1 (putem chata, maila ili telefonski) te mi nitko nije uspio niti preusmjeriti paket, niti odmah nakon narudžbe, prije slanja iz A1, ispraviti adresu dostave.

 

Problem sam testirao više puta te se uvjerio da nije do korisničke strane već do strane pružatelja usluga, odnosno A1, pa se nadam da će ovim putem problem uspjeti doći do ljudi koji se mogu ovome posvetiti i rješiti kako u buduće ne bi dolazilo do istih situacija.

 

Što se mog osobno problema tiče, ovaj tjedan se nadam da ću uspjeti pokupiti paket u Osijeku pa mi tu neka pomoć više nije potrebna.

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 25 October 2021, 18:40

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @TomislavT., hvala ti na pruženim informacijama i žao mi je čuti da imaš poteškoće s realizacijom dostave uređaja naručenog putem A1 Webshop usluge. Kod aktivacije usluge adresa za dostavu mora biti ista kao ona na osobnoj iskaznici. Slobodno mi javi svoje podatke i detalje vezano za tvoju narudžbu OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere ovim putem. 

Pozdrav @A1_Boris,

hvala na odgovoru!

Možete li to možda staviti kao napomenu prilikom ispunjavanja forme? Ovako korisnik nigdje nije informiran da je to zahtjev prilikom narudžbe s webshopa. Na kraju ispunjavanja forme čak dolazi do situacije da se na stranici ispisuje poruka kako će dostava biti odrađena na adresu aktivacije usluge (koja nije ista kao adresa s osobne iskaznice).

Samim time, onda i nije baš najjasnije zašto uopće postoji opcija aktivacije usluge na drugoj adresi ako ste protokolom obavezani aktivaciju izvršiti na adresu s osobne.

Tomislav

Bedž +1

@TomislavT. hvala ti na osvrtu. Svakako ćemo to proslijediti nadležnom odjelu. Čujemo se u inboxu. :)

Pozdrav,

Meni se dogodio isti problem sa dostavom.

Ne znam zašto postoji opcija druge adrese ako ne može na nju ići isporuka.

Može li mi netko iz A1 pomoći kod konkretno moje narudžbe?

Hvala.

Ana

Razina korisnika 3
Bedž +3

@aivanko možeš nam se javiti OVDJE, putem društvenih mreža, telefonski na 0800 091 091 ili putem WhatsApp-a na broju +385913109100. Pošalješ nam svoje podatke, pa ćemo sve provjeriti. 

Odgovori