Riješeno

Webshop

  • 16 May 2017
  • 8 odgovora
  • 1356 pregleda

Trenutno sam korisnik bonova i želim prijeći na pretplatu. Želim Tarifu L+ i mobitel Sony koji u webshopu košta 389 kuna jednokratno, uz mjesečni račun za 160 kn.

Onemogućena mi je ova kupnja - skočni prozor kaže da nemam uvjete za pretplatu?!

Već sam jutros bila u Vip centru, ne mogu mi pomoći
Očistila sam cookies i history.

Ako i uspijem zaobić taj prozor, pojavi se drugi koji kaže da je stranica trenutno u održavanju.

Kako izvršiti ovu kupnju?
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 16 May 2017, 18:49

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 4
Bok @Stella
Jesi li možda pokušala i u drugom web pregledniku?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pogasi sve adblockere ako slučajno imaš i ako ne uspije ništa nazovi SZK, oni ti mogu odraditi narudžbu telefonski ako je pitanje samo tehničke prirode.
Sve isprobala, ne ide. Na kraju naručila telefonski, po duplo skupljoj cijeni, gori mi pod nogama 😠
Razina korisnika 1
Sve isprobala, ne ide. Na kraju naručila telefonski, po duplo skupljoj cijeni, gori mi pod nogama :@

I meni je vec izgorjelo pod nogama. 😃 Ali rekli su mi da samo oni koji su postojeci pretplatnici imaju pravo na popuste, tako da mi je čudno zakaj si ti dobila po skupljoj cijeni, Stella
Razina korisnika 7
Bedž +3
Bože koliko muljanja i vrijeđanja zdravog razuma 😞
Zato jer mi se hebeno žuri. Mobitel mi treba JUČER. Očito ću otkazat narudžbu i popodne direkt u poslovnicu, pa neka me ogule do kosti.
Bok Stella, možeš li nam se javiti s privatnom porukom na forum, jer nam trebaju određeni podaci kako bi mogli proslijediti kolegama na Webshop radi provejre? Treba nam tvoj username, broj o kojem se radi i vrijeme greške.

Poruku mi pošalji OVDJE pa ti sve provjerimo i povratno se javimo čim prije 🙂
Razina korisnika 1
Bože koliko muljanja i vrijeđanja zdravog razuma :(
Prije bih rekla vrijedanje inteligencije ? to sto sam ja dozivljavala od zadnjeg posta, ne da se opisat rijecima. Mada bih morala to napravit...

Odgovori