Vrlo negativno iskustvo s preseljenjem usluge na drugu lokaciju

  • 2 July 2020
  • 47 odgovora
  • 2402 pregleda

Prije 3 mjeseca dao sam zahtjev za preseljenje usluge Trio s jedne adrese na drugu. Prvo je preseljenje kasnilo dobih mjesec dana, a onda sam se neugodno iznenadio kad sam otkrio da je s prve lokacije na drugu preseljen i BROJ telefona. To niti sam tražio, niti me ijedan A1 djelatnik upozorio da će se dogoditi, niti sam naravno ni želio - jer na obje lokacije vlasnici prvog i drugog stana inzistiraju da im ostanu njihovi brojevi!

Nakon prvog žaljenja telefonski, službi za korisnike, A1 službenik mi je rekao da nema problema, da je to samo formalnosti i da će oni Iskonu koji je dotad pružao uslugu na novoj lokaciji uputiti rutinski zahtjev i da će to biti riješeno promptno, ali da ipak uputim i pisani zahtjev.

Treba li spomenuti da mi je usprkos tome što sam mjesec dana bio bez usluge i zbrke s brojevima, naplaćena puna 2 mjeseca na staroj lokaciji i pola mjeseca na novoj, iako telefon vlasnik stana ne može koristiti.

Nakon pisanog prigovora dobivam odgovor da nije moguće zadržati brojeve gdje jesu, da oni neće uputiti zahtjev Iskonu i da ako želim da se broj vrati gdje je bio, morao bih zatražiti dodatnu A1 uslugu na staroj adresi, PA PLAĆATI A1 DUPLO - I NA NOVOJ I NA STAROJ ADRESI! I DA UZ TO MORAM RASKINUTI UGOVOR NA NOVOJ ADRESI, ZA TO PLATITI PENALE I AKTIVIRATI DUO PAKET.

E sad, ne samo da cijela ta zavrzlama ne dolazi u obzir i da neću plaćati duplo, i da bi me vlasnica stana na lokaciji 2 mogla izbaciti iz stana jer sam je oštetio, nego je još i sve to čista neistina. Naime numeracije telefona na obje lokacije je dodijelio HTP još 90ih i ni Iskon ni A1 NISU VLASNICI TELEFONSKIH BROJEVA  s kojima me sada pokušavaju ucjenjivati.

 

Što savjetujete, kome da se dalje obratim? Užasno sam ljut i frustriran jer ovo sad već traje puna 3 mjeseca.

 

A1_IvanaM prije 3 godine/godina

Pozdrav @Prevarenikorisnik2 :sweat:

Žao mi je što te ovako “oslovljavam” i nakon pročitanog, razumijem nezadovoljstvo. 

U prvom dijelu si naveo da je traženo preseljenje TRIO usluge pa se očekivalo da se preseli TRIO paket, a ne da se nešto ostavi na staroj adresi. Prilikom predaje zahtjeva ili saznavanja info, jesi li možda pitao što s telefonskim brojem? Mora li se i on “seliti” ili može ostati gdje jest.

Ako se usluga uopće nije koristila tako dugo kako navodiš, ne vidim razlog zašto ti ne bismo napravili umanjenje računa. Ovo bih rado provjerila ako nemaš ništa protiv?

S obzirom na to da si pokretao žalbeni postupak, sigurna sam da si dobio uputu kojem se obratiti ukoliko nisi zadovoljan odgovorom od strane Ureda za reklamacije.

U svakom slučaju, ovdje je potrebno provjeriti nekoliko stvari pa bih ja da se ti nama javiš privatnom porukom kako bismo mogli pristupiti individualno i pokušali pronaći rješenje na obostrano zadovoljstvo. Unutar privatne poruke navedi šifru korisnika s računa ili OIB vlasnika priključka te napiši kontakt broj.

Neka ti ne bude teško pokrenuti privatni razgovor čim prije kako bismo tim prije krenuli s provjerom.

Pogledaj original

Odgovora 47

Razina korisnika 3
Bedž +3

 

Ako dio rečenice izvučeš van konteksta, teško će imati smisla :) Homebox kao usluga je vezan za adresu na kojoj je prijavljen, baš kao i klasična fiksna linija. A i za Homebox se može zatražiti preseljenje na drugu adresu, kao i za fiksni paket.

 

@A1_Sunchica , ja šumom, vi drumom. Objasnite mi logiku nekoga tko je platio 2000 maraka u ondašnje vrijeme za TELEFONSKI PRIKLJUČAK I BROJ da samo tako nonšalantno preda taj broj podstanaru kao novom vlasniku.

 

 

Ne vidim ništa sporno da netko svoj broj prenese drugom vlasniku, to je osobna odluka pojedinca. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ne vidim ni ja tu ništa sporno, ali ovdje se OČITO ne radi o PRIJENOSU broja, već o SUGLASNOSTI DA PODSTANAR MOŽE KORISTITI TAJ BROJ ZA VAŠE USLUGE!

TO NIJE ISTO.

A isto tako me zanima cijena telefonskog priključka kod vas. 

https://novac.jutarnji.hr/novcanik/operateri-na-domacem-trzistu-naplacuju-naknadu-za-odustajanje-od-prikljucka-i-do-600-kuna/7699974/

Razina korisnika 6
Bedž +6

"Homebox kao usluga je vezan za adresu na kojoj je prijavljen, baš kao i klasična fiksna linija. "

 

Pa ja vam cijelo vrijeme i tvrdim da ste KLASIČNU FIKSNU LINIJU preoteli njenom vlasniku, tj. bivšoj i sadašnjoj stanodavki od @Prevarenikorisnik2 

 

Razina korisnika 3
Bedž +3

U ovom je slučaju isto, jer mogućnost davanja takve suglasnosti ne postoji. Broj može glasiti na jednu ili na drugu osobu, ne može biti ustupljen na korištenje samo u svrhu priključenja drugih usluga na istu paricu ili kabel. 

Uz ugovor na 24 mjeseca ostvaruje se popust na aktivacijsku naknadu, pa tako ona iznosi simboličnu 1 kn. To se ne odnosi na telefonsku liniju kao takvu, već na aktivaciju fiksne usluge (telefon, internet, televizija ili kombinacija usluga).

Pretplatnik može bez ikakvih naknada odustati od priključenja do početka izvođenja kućne instalacije ili spajanja terminalne opreme ili postupka prijenosa broja, što ranije nastupi. 

Bez ugovorne obveze popusta nema, niti na cijenu paketa niti na aktivacijsku naknadu, osim ako u tijeku nije neka promocija. U tom se slučaju naplaćuje puna cijena u iznosu 1352,16 kn. 

Razina korisnika 3
Bedž +3

"Homebox kao usluga je vezan za adresu na kojoj je prijavljen, baš kao i klasična fiksna linija. "

 

Pa ja vam cijelo vrijeme i tvrdim da ste KLASIČNU FIKSNU LINIJU preoteli njenom vlasniku, tj. bivšoj i sadašnjoj stanodavki od @Prevarenikorisnik2 

 

Polaziš od pretpostavke da je ta fiksna linija i dalje glasila na stanodavku, što tu sigurno nije bio slučaj. Proizvoljno ne možemo prenašati usluge s osobe na osobu, ako ne postoji dokumentacija kojom je isto zatraženo,to je valjda jasno. :/

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa sam @Prevarenikorisnik2  tvrdi da je ta fiksna linija glasila na imena njegovih stanodavki.

Jer mi svakako nije jasno kako ste njegovoj sadašnjoj stanodavki naprosto prebrisali broj,klasičnu fiksnu liniju koja se očito koristila u vrijeme kad se prevareni uselio kod nje.

 

Da rezimiramo. Ovo je svakako krađa brojeva i to na vrlo perfidan način.

RASKID UGOVORA SA STARIM OPERATEROM ZNAČI GUBITAK BROJA I TAJ BROJ POSTAJE SLOBODAN ZA BILO KOGA U HRVATSKOJ.

Vi ste lukavo tražili RASKID , a ne PRIJENOS, jer da je VLASNICA zatražila PRIJENOS BROJA U VAŠU MREŽU, ugovor bi mogao glasiti JEDINO NA NJENO IME

Ja nikako dobit odgovor i od A1 i od @Prevarenikorisnik2 - KAKO ste u ugovor o trio paketu uvukli TUĐI telefonski broj? Nije trebala nikakva potvrda, dozvola od KORISNIKA-VLASNIKA broja, a to je osoba na čije ime dolaze računi za telefon.

 


Ne - nije trebala nikakva potvrda dotadašnjeg korisnika broja, tj. vlasnice stana na koju su dotad stizali računi, tamo negdje ranih 2000 kad sam u stan uselio. Ti se zakoni mijenjaju, ali brojevi uvijek ostaju u VLASNIŠTVU HT-a.

"Homebox kao usluga je vezan za adresu na kojoj je prijavljen, baš kao i klasična fiksna linija. "

 

Pa ja vam cijelo vrijeme i tvrdim da ste KLASIČNU FIKSNU LINIJU preoteli njenom vlasniku, tj. bivšoj i sadašnjoj stanodavki od @Prevarenikorisnik2 

 

Polaziš od pretpostavke da je ta fiksna linija i dalje glasila na stanodavku, što tu sigurno nije bio slučaj. Proizvoljno ne možemo prenašati usluge s osobe na osobu, ako ne postoji dokumentacija kojom je isto zatraženo,to je valjda jasno. :/


Draga Sunčice, kažete da proizvoljno ne možete prenašati brojeve s jednog korisnika na drugi, ali ste zato vrlo nonšalantno i proizvoljno broj sa stare adrese prebacili na novu - bez pitanja i izričito u suprotnosti sa zahtjevima, bilo mojim, bilo vlasnica stana jednog i drugog - mojoj novoj stanodavki izbrisali ste njezin broj iz postojanja, iako ona definitivno nije dala suglasnost za to!

Pa sam @Prevarenikorisnik2  tvrdi da je ta fiksna linija glasila na imena njegovih stanodavki.

Jer mi svakako nije jasno kako ste njegovoj sadašnjoj stanodavki naprosto prebrisali broj,klasičnu fiksnu liniju koja se očito koristila u vrijeme kad se prevareni uselio kod nje.

 

Da rezimiramo. Ovo je svakako krađa brojeva i to na vrlo perfidan način.

RASKID UGOVORA SA STARIM OPERATEROM ZNAČI GUBITAK BROJA I TAJ BROJ POSTAJE SLOBODAN ZA BILO KOGA U HRVATSKOJ.

Vi ste lukavo tražili RASKID , a ne PRIJENOS, jer da je VLASNICA zatražila PRIJENOS BROJA U VAŠU MREŽU, ugovor bi mogao glasiti JEDINO NA NJENO IME


Apsolutno! Kad sam tražio preseljenje USLUGE, izričito sam pitao što je potrebno učiniti s Iskonovom uslugom, u A1 rečeno mi je da vlasnica stana na koju glasi usluga mora tražiti RASKID ugovora s Iskonom i da će tada biti izvršeno preseljenje. Kad je ona to učinila, u Iskonu su joj rekli da joj oni gase broj ILI da A1 uputi zahtjev za preuzimanje broja “što nije nikakav problem i obavlja se rutinski” - A1 do dana današnjeg to odbija učiniti. Vrlo vjerojatno zato što bi to značilo raskid postojećeg ugovora i sklapanje novog, a znaju da sad nikad više s njima ne bih sklopio nikakav ugovor, a ovako će me moći držati u šaci još 2 godine.

Razina korisnika 1
Bedž +1

@nickno ono što je kolegica @A1_Sunchica htjela reći, je da u slučaju da korisnik zatraži raskid usluge, broj koji je koristio u svom paketu ne mora ostati na istoj adresi. Tada se  broj oslobađa i može ga dobiti korisnik na bilo kojoj drugoj adresi. Usluga uvijek mora biti prijavljena na adresi na kojoj je paket ugovoren. U tom slučaju ne radi se o prijenosu ugovora ni broja.
Ne postoji naknada za broj, on se ne napaćuje. Naplaćuje se usluga koja se koristi preko broja. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ja ne znam zašto niste @Prevarenikorisnik2  ponudili PRIJENOS njegovog ugovora na ime bivše stanodavke i novi trio na novoj adresi? Pa je tako ova zavrzlama s brojevima mogla biti spriječena.

Stanodavci bi danas trebali biti svjesni da mnogim podstanarima nije dovoljan više samo stan, već i internet, pa bi već unaprijed morali imati i tu uslugu uvrštenu u stanu za iznajmljivanje, a ne da tako nonšalantno seljakate brojeve koji u vrijeme izdavanja NISU BILI NI BESPLATNI NI JEFTINI.

Razina korisnika 1
Bedž +3

@nickno, broj je vezan za uslugu na kojoj je aktivan. Korisnik jednom svakih 6 mjeseci može zatražiti promjenu adrese korištenja usluge, tako da taj broj ide s lokacije A na lokaciju B nakon preseljenja, naravno uz adekvatnu promjenu pozivnog broja ako se radi o drugoj županiji. Preseljenje se može napraviti i na fiksnom priključku, znači broj koji je bio aktivan na lokaciji A s preseljenjem usluge ide na lokaciju B, opet jer se veže uz uslugu na kojoj je aktivan (bio to Duo, Trio paket ili Homebox).

 

Bez dokumentacije o prijenosu broja se prijenos ne može napraviti. Osporavanje postojanja te dokumentacije je predmet za kojeg nam se korisnik može obratiti s prigovorom. 

 

Broj se kod nas ne može kupiti sam po sebi, u slučaju da ga korisnik nema, a želi ga, dobit će novi uz adekvatnu uslugu koja uključuje telefonsku liniju.

Razina korisnika 6
Bedž +6

"Bez dokumentacije o prijenosu broja se prijenos ne može napraviti."

Ali mi smo već zaključili da ta dokumentacija u slučaju raskida i nije potrebna, jer raskidom ugovora sa dotadašnjim operaterom BROJ POSTAJE SLOBODAN I MOŽE GA BILO TKO ZATRAŽITI, A DOTADAŠNJI VLASNIK OSTAJE BEZ BROJA I TO JE DRSKA KRAĐA UKOLIKO JOJ TO I NIJE NAPOMENUTO, A OČITO NIJE KAD SE @Prevarenikorisnik2 TOLIKO NEUGODNO IZNENADIO KAD JE VIDIO DA JE I BROJ OTIŠAO ZA NJIM,A I BIVŠA STANODAVKA JE ISTO OSTALA IZNENAĐENA!

 

DA JE NJOJ BILO TOČNO OBJAŠNJENO DA RASKIDOM PRESTAJE BITI VLASNIK, ŽELITE LI SE KLADITI DA ŽENA NIKAD NE BI RASKINULA UGOVOR SA STARIM OPERATEROM? 

 

Budući da joj to NIJE pojašnjeno-ovo je čista i drska LEGALNA krađa telefonske linije i usluge koju je ona i imala KOD BIVŠEG OPERATERA!

Razina korisnika 6
Bedž +6

Više puta ste spomenuli jedinstvenu izjavu korisnika, pa sam išla vidjeti što je to.

A na HAKOM-u lijepo piše da ta jedinstvena izjava ujedno znači i zahtjev za prijenos broja.

"


 

Mogu li zadržati postojeći broj prilikom promjene operatora?
Možete. U tom slučaju Vi osobno ne raskidate ugovor sa postojećim operatorom nego to za Vas obavlja operator u čiju mrežu prenosite usluge, a kojem ste prethodno predali popunjeni Zahtjev za prijenos broja. U slučaju prijenosa broja u nepokretnoj mreži obrazac jedinstvene izjave iz Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga predstavlja Zahtjev za prijenos broja."

 

Pa ja sad opet vas pitam, ako je gospođa svojim imenom i prezimenom potpisala tu jedinstvenu izjavu, kako ste vi mogli prenijeti broj na tuđe ime?

 

Za to vam OČITO treba neki drugi dokument, kojeg vi,OČITO, nemate.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Nije to ništa, guglajući te prijenose brojeva naletila sam i na slučaj da je T-com-ov djelatnik, zvoneći po stanovima kao oni dosadni prodavatelji svega i svačega, tako upao nekome u stan, samo da malo popričaju,veli on. Nakon mjesec dana čovjek dobio račun od Optime za prijevremeni raskid ugovora. Bez da je išta potpisao.

Znači, i bez potpisa je moguć prijenos. 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

"Dakle, ako broj ne koristiš, onda pravo korištenja  broja/numeracije prelazi na operatera kod kojeg si zadnje koristio uslugu"

 

Ooo, kako ovo nije istina. U Pravilniku lijepo piše, da u slučaju nekorištenja broja , Primatelj broja (u ovom slučaju A1) mora vratiti broj Davatelju broja (HT-u)

A1 malo ljudskosti Vam nebi škodilo.

Razina korisnika 3
Bedž +3

 

 

Pa ja sad opet vas pitam, ako je gospođa svojim imenom i prezimenom potpisala tu jedinstvenu izjavu, kako ste vi mogli prenijeti broj na tuđe ime?

 

Za to vam OČITO treba neki drugi dokument, kojeg vi,OČITO, nemate.

 

Ne vidim temeljem čega iz dosadašnje prepiske bi mogla zaključiti da potpuna i ispravna dokumentacija ne postoji.

Ako je napravljen prijenos sa operatera A na operatera B te prijenos  ugovora s osobe A na osobu B, isto je moglo biti napravljeno jedino uz suglasnost obje strane, u oba slučaja.

 Ne vidim temeljem čega iz dosadašnje prepiske bi mogla zaključiti da potpuna i ispravna dokumentacija ne postoji.

Ako je napravljen prijenos sa operatera A na operatera B te prijenos  ugovora s osobe A na osobu B, isto je moglo biti napravljeno jedino uz suglasnost obje strane, u oba slučaja.

Osobe A i B nisu zadovoljne, a tu je A1 da popravi stvar i vrati broj. LJUDSKOST u tome fali @A1_Sunchica ...evo nacrtano ti je.

Bedž +1

@nickno Sunčica je pod izjavom: “broj nije vezan za adresu” mislila isključivo na tematiku preseljenja. Dakle, ako seliš paket na novu adresu, a navedeni broj je bio u paketu kojeg seliš, tada prioritet ima preseljenje na novu adresu te broj nije vezan za adresu već vlasnika paketa (a pod time i broja) u tom slučaju. Inače je paket vezan za korisnika i adresu na koju je prijavljen, kao što je u slučaju kojeg si spomenuo, odnosno kod Homeboxa. No, da i Homebox odlučiš preseliti, seliš i broj vezan za Homebox i ostatak usluge. Osim ako je promjena grada u pitanju, onda radi predbroja nije moguće..

Što se tiče šume i druma, ako je vlasnik priključka i/ili stana odlučio dati broj podstanaru, tj. dopustio je da broj koristi u paketu na svoje (podstanarsko) ime, a sada želi preseliti uslugu, to je njegova odluka. Ako vlasnik stana ne želi izgubiti broj, najbolja je opcija da paket koji će biti u iznajmljenom stanu prijavi na svoje ime jer u tom slučaju ne gubi ništa odlaskom podstanara. U slučaju da je to prepustio podstanaru, podstanar ima pravo uzeti broj sa sobom s obzirom na to da u paketu kojeg seli broj glasi na njega, kako mu je to prethodno vlasnik stana dopustio. Je li to nonšalantno ili jednostavno nije znao da će u tom slučaju izgubiti broj ili ga pak nije briga za broj, ne znam. No, svakako je tako kako sam navela. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

"ako je vlasnik priključka i/ili stana odlučio dati broj podstanaru, "....e pa vidite, ako je vlasnik priključka mislio POSUDITI, a ne DATI broj podstanaru, vi ste ga prije potpisivanja bilo kakvog ugovora trebali upozoriti da prebacivanje broja znači gubitak broja i da podstanar može otići sa tim brojem, tj.odseliti. Tj.to ste trebali reći i podstanaru što znači prebacivanje broja na njegovo ime, jer u ovom slučaju ni podstanaru ni vlasniku nije bilo jasno što se dogodilo.

Znači, kad vas je @Prevarenikorisnik2 nazvao i rekao da želi ugovoriti Trio paket na taj i taj broj, vi ste njemu MORALI objasniti da se to može napraviti AKO vlasnik broja PRISTANE da IZGUBI broj, tj.da ga prepiše na njegovo ime. Vi ste njemu morali objasniti da tada broj postaje njegov. 

A, sa još jedne strane sam čula da prije desetak godina uopće i nije trebala nikakva potvrda vlasnika za uključenje ili prijenos linije na drugu osobu. A @Prevarenikorisnik2 je ovdje pisao da ste vi samo tražili broj od njega, nikakvu potvrdu, pa kad vam je rekao broj, na taj broj ste i uključili uslugu.

Ja mislim da spadam u “nezadovoljne” korisnike (ali i dalje odane).

Selio sam usluge s jedne lokacije na drugu, trajalo je dugo, dobijao sam sve moguće i nemoguće odgovore i izlike, imao sam probleme s agentima na 0800 broju, ali nakon nebrojenih poziva sam došao do kvalificirane osobe koja je razumjela problem i RIJEŠENO je sve. Stručno i vrlo ljubazno. Provukli su i kablove.

Mislim da je problem što osobe koje primaju prijave i zahtjeve “nemaju pojma” osim što se znaju javiti na telefon, predstaviti i (vjerojatno) čitati skriptirane upute. E da - ljubazni su bez iznimke, ali… to nije dovoljno

Odgovori