Vrlo negativno iskustvo s preseljenjem usluge na drugu lokaciju

  • 2 July 2020
  • 47 odgovora
  • 2433 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 47

Pa sam @Prevarenikorisnik2  tvrdi da je ta fiksna linija glasila na imena njegovih stanodavki.

Jer mi svakako nije jasno kako ste njegovoj sadašnjoj stanodavki naprosto prebrisali broj,klasičnu fiksnu liniju koja se očito koristila u vrijeme kad se prevareni uselio kod nje.

 

Da rezimiramo. Ovo je svakako krađa brojeva i to na vrlo perfidan način.

RASKID UGOVORA SA STARIM OPERATEROM ZNAČI GUBITAK BROJA I TAJ BROJ POSTAJE SLOBODAN ZA BILO KOGA U HRVATSKOJ.

Vi ste lukavo tražili RASKID , a ne PRIJENOS, jer da je VLASNICA zatražila PRIJENOS BROJA U VAŠU MREŽU, ugovor bi mogao glasiti JEDINO NA NJENO IME


Apsolutno! Kad sam tražio preseljenje USLUGE, izričito sam pitao što je potrebno učiniti s Iskonovom uslugom, u A1 rečeno mi je da vlasnica stana na koju glasi usluga mora tražiti RASKID ugovora s Iskonom i da će tada biti izvršeno preseljenje. Kad je ona to učinila, u Iskonu su joj rekli da joj oni gase broj ILI da A1 uputi zahtjev za preuzimanje broja “što nije nikakav problem i obavlja se rutinski” - A1 do dana današnjeg to odbija učiniti. Vrlo vjerojatno zato što bi to značilo raskid postojećeg ugovora i sklapanje novog, a znaju da sad nikad više s njima ne bih sklopio nikakav ugovor, a ovako će me moći držati u šaci još 2 godine.

Razina korisnika 1
Bedž +1

@nickno ono što je kolegica @A1_Sunchica htjela reći, je da u slučaju da korisnik zatraži raskid usluge, broj koji je koristio u svom paketu ne mora ostati na istoj adresi. Tada se  broj oslobađa i može ga dobiti korisnik na bilo kojoj drugoj adresi. Usluga uvijek mora biti prijavljena na adresi na kojoj je paket ugovoren. U tom slučaju ne radi se o prijenosu ugovora ni broja.
Ne postoji naknada za broj, on se ne napaćuje. Naplaćuje se usluga koja se koristi preko broja. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ja ne znam zašto niste @Prevarenikorisnik2  ponudili PRIJENOS njegovog ugovora na ime bivše stanodavke i novi trio na novoj adresi? Pa je tako ova zavrzlama s brojevima mogla biti spriječena.

Stanodavci bi danas trebali biti svjesni da mnogim podstanarima nije dovoljan više samo stan, već i internet, pa bi već unaprijed morali imati i tu uslugu uvrštenu u stanu za iznajmljivanje, a ne da tako nonšalantno seljakate brojeve koji u vrijeme izdavanja NISU BILI NI BESPLATNI NI JEFTINI.

Razina korisnika 1
Bedž +3

@nickno, broj je vezan za uslugu na kojoj je aktivan. Korisnik jednom svakih 6 mjeseci može zatražiti promjenu adrese korištenja usluge, tako da taj broj ide s lokacije A na lokaciju B nakon preseljenja, naravno uz adekvatnu promjenu pozivnog broja ako se radi o drugoj županiji. Preseljenje se može napraviti i na fiksnom priključku, znači broj koji je bio aktivan na lokaciji A s preseljenjem usluge ide na lokaciju B, opet jer se veže uz uslugu na kojoj je aktivan (bio to Duo, Trio paket ili Homebox).

 

Bez dokumentacije o prijenosu broja se prijenos ne može napraviti. Osporavanje postojanja te dokumentacije je predmet za kojeg nam se korisnik može obratiti s prigovorom. 

 

Broj se kod nas ne može kupiti sam po sebi, u slučaju da ga korisnik nema, a želi ga, dobit će novi uz adekvatnu uslugu koja uključuje telefonsku liniju.

Razina korisnika 6
Bedž +6

"Bez dokumentacije o prijenosu broja se prijenos ne može napraviti."

Ali mi smo već zaključili da ta dokumentacija u slučaju raskida i nije potrebna, jer raskidom ugovora sa dotadašnjim operaterom BROJ POSTAJE SLOBODAN I MOŽE GA BILO TKO ZATRAŽITI, A DOTADAŠNJI VLASNIK OSTAJE BEZ BROJA I TO JE DRSKA KRAĐA UKOLIKO JOJ TO I NIJE NAPOMENUTO, A OČITO NIJE KAD SE @Prevarenikorisnik2 TOLIKO NEUGODNO IZNENADIO KAD JE VIDIO DA JE I BROJ OTIŠAO ZA NJIM,A I BIVŠA STANODAVKA JE ISTO OSTALA IZNENAĐENA!

 

DA JE NJOJ BILO TOČNO OBJAŠNJENO DA RASKIDOM PRESTAJE BITI VLASNIK, ŽELITE LI SE KLADITI DA ŽENA NIKAD NE BI RASKINULA UGOVOR SA STARIM OPERATEROM? 

 

Budući da joj to NIJE pojašnjeno-ovo je čista i drska LEGALNA krađa telefonske linije i usluge koju je ona i imala KOD BIVŠEG OPERATERA!

Razina korisnika 6
Bedž +6

Više puta ste spomenuli jedinstvenu izjavu korisnika, pa sam išla vidjeti što je to.

A na HAKOM-u lijepo piše da ta jedinstvena izjava ujedno znači i zahtjev za prijenos broja.

"


 

Mogu li zadržati postojeći broj prilikom promjene operatora?
Možete. U tom slučaju Vi osobno ne raskidate ugovor sa postojećim operatorom nego to za Vas obavlja operator u čiju mrežu prenosite usluge, a kojem ste prethodno predali popunjeni Zahtjev za prijenos broja. U slučaju prijenosa broja u nepokretnoj mreži obrazac jedinstvene izjave iz Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga predstavlja Zahtjev za prijenos broja."

 

Pa ja sad opet vas pitam, ako je gospođa svojim imenom i prezimenom potpisala tu jedinstvenu izjavu, kako ste vi mogli prenijeti broj na tuđe ime?

 

Za to vam OČITO treba neki drugi dokument, kojeg vi,OČITO, nemate.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Nije to ništa, guglajući te prijenose brojeva naletila sam i na slučaj da je T-com-ov djelatnik, zvoneći po stanovima kao oni dosadni prodavatelji svega i svačega, tako upao nekome u stan, samo da malo popričaju,veli on. Nakon mjesec dana čovjek dobio račun od Optime za prijevremeni raskid ugovora. Bez da je išta potpisao.

Znači, i bez potpisa je moguć prijenos. 

 

A1 malo ljudskosti Vam nebi škodilo.

Razina korisnika 3
Bedž +3

 

 

Pa ja sad opet vas pitam, ako je gospođa svojim imenom i prezimenom potpisala tu jedinstvenu izjavu, kako ste vi mogli prenijeti broj na tuđe ime?

 

Za to vam OČITO treba neki drugi dokument, kojeg vi,OČITO, nemate.

 

Ne vidim temeljem čega iz dosadašnje prepiske bi mogla zaključiti da potpuna i ispravna dokumentacija ne postoji.

Ako je napravljen prijenos sa operatera A na operatera B te prijenos  ugovora s osobe A na osobu B, isto je moglo biti napravljeno jedino uz suglasnost obje strane, u oba slučaja.

 Ne vidim temeljem čega iz dosadašnje prepiske bi mogla zaključiti da potpuna i ispravna dokumentacija ne postoji.

Ako je napravljen prijenos sa operatera A na operatera B te prijenos  ugovora s osobe A na osobu B, isto je moglo biti napravljeno jedino uz suglasnost obje strane, u oba slučaja.

Osobe A i B nisu zadovoljne, a tu je A1 da popravi stvar i vrati broj. LJUDSKOST u tome fali @A1_Sunchica ...evo nacrtano ti je.

Bedž +1

@nickno Sunčica je pod izjavom: “broj nije vezan za adresu” mislila isključivo na tematiku preseljenja. Dakle, ako seliš paket na novu adresu, a navedeni broj je bio u paketu kojeg seliš, tada prioritet ima preseljenje na novu adresu te broj nije vezan za adresu već vlasnika paketa (a pod time i broja) u tom slučaju. Inače je paket vezan za korisnika i adresu na koju je prijavljen, kao što je u slučaju kojeg si spomenuo, odnosno kod Homeboxa. No, da i Homebox odlučiš preseliti, seliš i broj vezan za Homebox i ostatak usluge. Osim ako je promjena grada u pitanju, onda radi predbroja nije moguće..

Što se tiče šume i druma, ako je vlasnik priključka i/ili stana odlučio dati broj podstanaru, tj. dopustio je da broj koristi u paketu na svoje (podstanarsko) ime, a sada želi preseliti uslugu, to je njegova odluka. Ako vlasnik stana ne želi izgubiti broj, najbolja je opcija da paket koji će biti u iznajmljenom stanu prijavi na svoje ime jer u tom slučaju ne gubi ništa odlaskom podstanara. U slučaju da je to prepustio podstanaru, podstanar ima pravo uzeti broj sa sobom s obzirom na to da u paketu kojeg seli broj glasi na njega, kako mu je to prethodno vlasnik stana dopustio. Je li to nonšalantno ili jednostavno nije znao da će u tom slučaju izgubiti broj ili ga pak nije briga za broj, ne znam. No, svakako je tako kako sam navela. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

"ako je vlasnik priključka i/ili stana odlučio dati broj podstanaru, "....e pa vidite, ako je vlasnik priključka mislio POSUDITI, a ne DATI broj podstanaru, vi ste ga prije potpisivanja bilo kakvog ugovora trebali upozoriti da prebacivanje broja znači gubitak broja i da podstanar može otići sa tim brojem, tj.odseliti. Tj.to ste trebali reći i podstanaru što znači prebacivanje broja na njegovo ime, jer u ovom slučaju ni podstanaru ni vlasniku nije bilo jasno što se dogodilo.

Znači, kad vas je @Prevarenikorisnik2 nazvao i rekao da želi ugovoriti Trio paket na taj i taj broj, vi ste njemu MORALI objasniti da se to može napraviti AKO vlasnik broja PRISTANE da IZGUBI broj, tj.da ga prepiše na njegovo ime. Vi ste njemu morali objasniti da tada broj postaje njegov. 

A, sa još jedne strane sam čula da prije desetak godina uopće i nije trebala nikakva potvrda vlasnika za uključenje ili prijenos linije na drugu osobu. A @Prevarenikorisnik2 je ovdje pisao da ste vi samo tražili broj od njega, nikakvu potvrdu, pa kad vam je rekao broj, na taj broj ste i uključili uslugu.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Prevarenikorisnik2 :sweat:

Žao mi je što te ovako “oslovljavam” i nakon pročitanog, razumijem nezadovoljstvo. 

U prvom dijelu si naveo da je traženo preseljenje TRIO usluge pa se očekivalo da se preseli TRIO paket, a ne da se nešto ostavi na staroj adresi. Prilikom predaje zahtjeva ili saznavanja info, jesi li možda pitao što s telefonskim brojem? Mora li se i on “seliti” ili može ostati gdje jest.

Ako se usluga uopće nije koristila tako dugo kako navodiš, ne vidim razlog zašto ti ne bismo napravili umanjenje računa. Ovo bih rado provjerila ako nemaš ništa protiv?

S obzirom na to da si pokretao žalbeni postupak, sigurna sam da si dobio uputu kojem se obratiti ukoliko nisi zadovoljan odgovorom od strane Ureda za reklamacije.

U svakom slučaju, ovdje je potrebno provjeriti nekoliko stvari pa bih ja da se ti nama javiš privatnom porukom kako bismo mogli pristupiti individualno i pokušali pronaći rješenje na obostrano zadovoljstvo. Unutar privatne poruke navedi šifru korisnika s računa ili OIB vlasnika priključka te napiši kontakt broj.

Neka ti ne bude teško pokrenuti privatni razgovor čim prije kako bismo tim prije krenuli s provjerom.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Prevarenikorisnik2 , a kako si ti uopće preselio uslugu koja nije tvoja? Ako je netko vlasnik tel.broja, onda je i vlasnik A1 paketa. Ili si ti na tuđe brojeve otvarao usluge u svoje ime? Kako je i to moguće?

@Prevarenikorisnik2 , a kako si ti uopće preselio uslugu koja nije tvoja? Ako je netko vlasnik tel.broja, onda je i vlasnik A1 paketa. Ili si ti na tuđe brojeve otvarao usluge u svoje ime? Kako je i to moguće?


Ja sam vlasnik paketa USLUGA i tražio sam preseljenje paketa usluga na novu adresu, gdje već postoji broj. Nisam tražio niti želio preseljenje BROJA, niti sam bio obaviješten da uopće postoji mogućnost da bi se mogao preseliti i broj. HAKOM kaže, a i Iskon je to potvrdio kad sam ih kontaktirao u vezi gašenja USLUGA na novoj adresi, da numeracije nisu u VLASNIŠTVU telekomunikacijskih tvrtki, već da Iskon, A1 i ostali samo VEŽU svoje usluge na određene brojeve.
Uslugu sam aktivirao na “tuđi” broj tako što sam je zatražio, A1 me pitao koji je broj u tom stanu i na njega je počeo puštati svoju USLUGU. Ako se sjećaš, 90-ih se od HPT-a (danas HT) u pošti morao tražiti broj - vlasnik stana bi platio u pošti i dobio numeraciju, infrastruktura je u vlasništvu HT-a kao i numeracija. Tako je i “vlasnik” ovog broja bio vlasnik stana u kojem sam imao svoju A1 uslugu. 

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Prevarenikorisnik2 Preseljenje priključka je unutar iste županije ili ne?

Pozdrav @Prevarenikorisnik2 :sweat:

Prilikom predaje zahtjeva ili saznavanja info, jesi li možda pitao što s telefonskim brojem? Mora li se i on “seliti” ili može ostati gdje jest.

 

Ne, nisam *pitao* hoće li biti skrivenih zavrzlama i hoćete li mi time nabiti peterostruke troškove i uz to još i oštetiti vlasnika stana i oteti mu njegov broj koji je još 90-ih platio i dobio na korištenje od HT-a - ne nisam to pitao. Pitao sam samo je li moguće preseliti USLUGU, jer je A1 isporučitelj usluge, ne i VLASNIK broja.

Nisam dobio uputu kome se dalje žaliti, zato se i obraćam ovdje. Pa ću vam poslati privatnu poruku i nadati se da će to biti zadnju u nizu od petnaestak prigovora i telefonskih razgovora u zadnja 3 mjeseca.

Unutar Grada Zagreba

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Prevarenikorisnik2  :ok_hand_tone2: Javiš nam se privatnom porukom na profil A1 i pogledamo cjelokupnu situaciju.

Prošlo je 10 dana od ovog početnog posta i 10 dana otkako sam napisao zadnji službeni prigovor službi za korisnike - još uvijek NITI SLOVA odgovora od strane A1, niti o tome da će odobriti umanjenje iznosa računa niti da su napokon uputili Iskonu zahtjev za preuzimanje broja telefona od njih.

Znači 10 dana otkako sam ovo napisao nisu se udostojili ni odgovoriti na mailove službi za korisnike, ali zato znaju prijetiti da će mi isključiti usluge pa da ću morati platiti uključenje.

Izgleda da sam propao kroz sistem i da su se u potpunosti odlučili oglušiti na moje upite i zahtjeve. Idući korak je pritužba HAKOM-u , pisanje u A1 Austria i kontaktiranje prijatelja iz medija, više ne znam što drugo napraviti. 

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Prevarenikorisnik2 

vidim da je tvoj prigovor u postupku te se čeka drugostupanjsko rješenje istoga. Molim te za malo strpljenja do primitka rješenja.

Zanimljivo - jer sam ja tek jučer napisao prigovor drugostupanjskom tijelu za prigovore. Ali ovo traje od 4. travnja, pa 10-ak dana više manje ne čini neku razliku. 

Odgovori