Riješeno

VoLTE

  • 28 March 2018
  • 33 odgovora
  • 21665 pregleda

Razina korisnika 2
  • Aktivni forumaš
  • 87 odgovora
Pozdrav,

Jeli potrebno uključivanje ove usluge ili je automatski dostupna? Imam Samsung Galaxy S9 Plus.

Drugo pitanje, pošto je ovo pri dual-SIM mobitel, jeli moguće da dok pričam na jednom broju koristiti Internet drugoga?
icon

Najbolji odgovor od relativity 28 March 2018, 22:57

Pogledaj original

Odgovora 33

Razina korisnika 6
Bedž +4
Usluga nije dostupna.
Moguće je.
Razina korisnika 2
Sad, za sing podrška kaže da nije moguće zvati s jedne mreže koristiti Internet na drugoj tijekom poziva:

1. Nažalost to nije moguće ali postoji opcija VOLTE :
https://preporucamo.com/sto-je-volte/2016/01/11/


Totalno sam zbunjen sad.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Vipnet je uslugu samo prezentirao, a ne nudi je komercijalno. Možda eventualno ograničenom broju korisnika radi testiranja.

Što se tiče spajanja na internet, igraj se s dual sim postavkama u mobitelu pa ćeš vidjet.
Razina korisnika 2
...do dana današnjeg nema VoLTE...ali zato A1 testira 5G...

...zovem danas da pitam u vezi HD poziva, najprije su me spojili sa jedno 5-6 stučnjaka od kojih pola nije znalo o čemu pričam...

...zar nikoga nije sramota...ovo je 2019 godina...

...trebali bi se vratiti na Nokiu 3310...onu prvu...kada je dobivena sms poruka bila jednaka orgazmu...
Bedž
Pozdrav, opcija VoLTE je moguća te je namjenjena pretplatnicima govornih tarifnih modela. Nažalost opcija se ne može aktivirati na bilo kojem moblinom uređaju nego na samo određenima kojima softver omogućava VoLTE opciju. Za aktivaciju opcije potrebno je putem SMS poruke poslat ključnu riječ DAVOLTE na broj 13125.
Razina korisnika 2
Pretplatnik, tipa pretplata ili se u to računa s bonovima?

Jer ja sad imam opciju za VoLte (Voice over Long-Time Evolution.

Isprva na S9+ nije bila dostupna opcija, no onda je postala. Sad već imam S10 Plus i radi odlično.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Pretplatnik, tipa pretplata ili se u to računa s bonovima?

Jer ja sad imam opciju za VoLte (Voice over Long-Time Evolution.

Isprva na S9+ nije bila dostupna opcija, no onda je postala. Sad već imam S10 Plus i radi odlično.

@Adem VoLTE opciju je moguće aktivirati na pretplatu i to na tarifama:

  • Bez granica L; XL; XXL
  • Bez granica L+, XL+; XXL+
  • Bez Granica L+; XL+;XXL+
  • Mobilna M; L
  • Savršena i Nova Savršena
Razina korisnika 2

Pretplatnik, tipa pretplata ili se u to računa s bonovima?

Jer ja sad imam opciju za VoLte (Voice over Long-Time Evolution.

Isprva na S9+ nije bila dostupna opcija, no onda je postala. Sad već imam S10 Plus i radi odlično.
@Adem VoLTE opciju je moguće aktivirati na pretplatu i to na tarifama:

  • Bez granica L; XL; XXL
  • Bez granica L+, XL+; XXL+
  • Bez Granica L+; XL+;XXL+
  • Mobilna M; L
  • Savršena i Nova Savršena

Znači, to je tako jadno od A1... Ne mogu vjerovati...
Razina korisnika 2
...koji primitivizam...da mi je znati šta vama znači razdvajanje bonaša od pretplatnika sa ovakvim jadnim ispadima tipa ...samo za pretplatnike...
Razina korisnika 4
Bedž +3
@Circusmaximus VoLTE opcija? Osim što je trenutno kao usluga dostupna samo pretplatnicima, i tu postoje određeni uvjeti kao što su tarifa i model mobilnog uređaja. A1 konstantno ulaže u mrežu i razvoj usluga, vjerujem da će u određenom vremenu opcija biti dostupna puno većem broju korisnika, neovisno je li prepaid ili postpaid usluga.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ubacio simpa broj, mreža prepoznala S10+ i automatski uključeno. Isto kolegi na bonbonu sa P20 lite. Malo zaostajete.
Razina korisnika 4
Bedž +3
@gogsy1975 Vrijeme je za update, kažeš. 🤔
Razina korisnika 2
@gogsy1975 Vrijeme je za update, kažeš. 🤔
Možete li pojasniti?
@Adem Ažuriranje sustava, npr. koristim P20 Pro koji mora biti minimalno ažuriran na 9.0.0.122 kako bi funkcija VoLTE radila. Isto vrijedi i za druge uređaje, postoji version req.

@gogsy1975 Vrijeme je za update, kažeš. 🤔Možete li pojasniti?
Razina korisnika 6
Bedž +6
Ne,@A1_Hrvoje , mislim da je A1Ivana mislila da je vrijeme za update VAŠE mreže, jer i @gogsy1975 i ja imamo Pie na našim S9+ i S10+ mobitelima, ali smo prepaid i NEMAMO VoLTE sa vaše strane uključenu, jer to nudite samo pretplatnicima,i to ne svima,a @gogsy1975 vam je demonstrirao kako se ikonica VoLTE pojavila odmah nakon ubacivanja SIMPA kartice od 1 kune.
Ne nude je čak ni svim pretplatnicima po ovome, ja na tarifi Mobilna S+ također ne mogu aktivirati. Smiješno...
Razina korisnika 6
Bedž +6
Ja sam se napravila bljesava pa sam sa svoje zakon tarife poslala DAVOLTE na 13125...😁...pa mogli ste bar poslati poruku da je to broj za pretplatnike,A1..niš se nije desilo, kao da sam poslala poruku na Mjesec, valjda odgovor još putuje nazad 😃
Zašto korinsicima bonovoa nije omogućen VOLTE i VOWIFI.. Po meni to nije korektno..
Razina korisnika 2
Može li mi netko reći što je ukratko taj VOLTE, mobitel mi podrzava opciju takvih razgovora pa me zanima sto je volte i kako on radi ima li veze samo za razgovore ili za brzi internet na mobilnom uređaju..i samo je pretplatnike A1 mreze na M i L tarifama, a S i na tomato tarifama pretplate i na bonovima obje mreze ne moze se upaliti..zar to nije diskriminiranje drugih koji nemaju trenutno najvece aktivirane tarife M ili L.
Razina korisnika 7
Bedž +3
VOLTE.. Ukratko, čišći zvuk pri razgovoru jer je preko 4g, brže pozivanje, ne gasi 4g ako nešto downloadaš i primaš poziv.

HT ga ima i na prepaidu, A1 zasad ne...
Razina korisnika 6
Bedž +6
Meni nije jasno zašto za glasovne pozive piše da se koristi LTE mreža. I pogle kakav katastrofalni signal imam-bilo gdje u gradu. Što da radim, da antenu od A1 napiknem na mobitel 🤔

Razina korisnika 2
Ja sam se napravila bljesava pa sam sa svoje zakon tarife poslala DAVOLTE na 13125...😁...pa mogli ste bar poslati poruku da je to broj za pretplatnike,A1..niš se nije desilo, kao da sam poslala poruku na Mjesec, valjda odgovor još putuje nazad 😃

...bez uvrede nick ali tako sam se nasmijao na tvoj post...još uvijek nema volte, ne bilo ga nikada...i baj d vej, bateriju mi guta ko vodu...odoh na Simpu...bok...
Razina korisnika 6
Bedž +6
Sve ok, @Circusmaximus , poslala ja i NEVOLTE na isti broj, i opet se niš nije desilo, ali izgleda da je i to, sa svim ostalim,najviše lošim signalom, dokrajčilo moju bateriju na S9+,ne može izdržati 10 sati bez punjača, i to bez neke upotrebe.
Razina korisnika 2
Sve ok, @Circusmaximus , poslala ja i NEVOLTE na isti broj, i opet se niš nije desilo, ali izgleda da je i to, sa svim ostalim,najviše lošim signalom, dokrajčilo moju bateriju na S9+,ne može izdržati 10 sati bez punjača, i to bez neke upotrebe.

...mahh...znam sve, svi krive Exynos procesor ali bome nije do njega...kako god, maloprije sam zatrazio zahtjev da mi prebace broj na Simpu...pa ću ti znat reć kakva je situacija u susjedstvu...
Razina korisnika 6
Bedž +6
Nadam se da će ti se baterija popraviti, to bi onda bio još jedan znak da neš ne valja sa prepaid A1 mrežom, neovisno da li je 4G,3G ili 2G.
Prijateljica ima J4, igra se satima i baterija joj bude na 90% nakon toga, pa umire od smijeha kad ja samo otključam ekran i ode 2%. Ona je na tele2 na pretplati, sve flat za 169 kuna, signal vrhunski, internet brz.

Odgovori