Pozdrav svima,
Još jednom vas pozdravljam u ime A1 Hrvatska.
Vjerujem da se dio vas pitao što to znači za vas i vaše usluge.
Većina toga se za vas neće mijenjati, što ste ugovorili nastavlja "teći" po ugovorenim uvjetima. Vaša prava i obveze ostaju iste.
Na linku vas čeka A1 digitalni vodič koji je spreman odgovoriti na najčešća pitanja vezana uz promjenu brenda.
Neovisno o digitalnom vodiču iz linka, s veseljem ćemo čuti vaše mišljenje i odgovoriti na vaše upite 🙂
Vaš A1 Forum tim
Ako je firma promijenila ime u A1, dali ćemo plaćati usluge kao što ih plaćaju austrijanci, dali ćemo biti oslobođeni plaćanja plaćanja tel razgovora sa zemljama u EU, kao "razgovori sa inozemstvom", dali će se promijeniti balkanski ili bolje reći hrvatski način odnosa prema "mušteriji" ili korisnika usluga do jučer VIP-a, odnosno A1. Na kraju, dali je evropski plaćati 75€ , a imati primanja ispod 500€. Dali je isti odnos i u domicilnoj zemlji firme A1?
Razina korisnika 1
vipnet je postao a1 a a1 je postao harac operater
Skini mojA1 aplikaciju i pojavit će ti se opcija "aktiviraj gige". Unutar 24 sata bit će uključeno.
Neradi vam ama skoro ništa nakon šta ste se upgredali na "A1" Ž1 iOS app sad samo ćupi vaš stupid A1 logo i nemrem više uć u aplikaciju i pratit potrošnju, onda još jedan primjer dali ste mjesec dana probno za ovu vašu novu Xplore TV i nema šanse da se uđe i komzumira jer uvjek javlja greške a kako vam se ja ovdje tužakam tako vam se ljudi tužakaju i na vašoj FB stranici a vjerovatno vam je ogromna navala i na tel.službe za korisnike jako jako ste ovo traljavo napravili kao neka trećerazredna firma.
Za mene to znači manje novaca u novčaniku!
Previše redizajniranja i izmjena u relativno kratkom vremenu. Ni zadnja vipnet aplikacija nije još profunkcionirala kako treba, kupnja bonova je štekala... A to da jučer i danas pola ne radi kako treba ne treba te čudit. Strpljen spašen. Bit će bolje kroz par dana, valjda...
Pišemo, komentiramo, sugeriramo, kritiziramo... a ja vas sada pitam, dali ste primijetili ili osjetili neku promjenu... a kako i bi kada na naša pisma nema odgovora.
I meni sve šteka... vjerujem da će kroz par dana srediti sve probleme i da će sve profunkcionirati.
Na koji način se provjeravaju gige kojima častite bonaše? Bitno da ste vi poslali sms da sad mogu trošiti te gige,a giga nigdje 🤣. Tipično vipnetovski...
Hvala, Sunašce, našla sam,nije bilo vidljivo prvih pola sata nakon aktivacije. Hvala Vipnetu na besplatnim gigama 😊.
Ali imam jednu primjedbu. U SMS poruci piše da sam aktivirao besplatne gige. Kaj je dobrodošlica samo za muške? 😋
Ali imam jednu primjedbu. U SMS poruci piše da sam aktivirao besplatne gige. Kaj je dobrodošlica samo za muške? 😋
Što je sa plaćanjem pretplata i aplikacija u Google Playu? Piše da je vip/tomato nedostupno.
Prosto naprosto nevjerojatno, pa vi u A1 (Služba za korisnike) uopće ne znate da je usluga naplate putem sim kartice u Google Playu NEDOSTUPNA već danima
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.