Ostvario sam i desetak neuspješnih odlazaka u VIP centar ili poziva Korisničkoj službi vezanih uz ovu problematiku. Naravno, obećano mi je, svakom prilikom, kako će biti poslana požurnica da se ovo čim prije riješi i kako će me netko iz VIP-a nazvati vezano uz ovu problematiku. No, tko sam ja? Nitko nije zvao a rješenja nema evo već tri mjeseca.
Bio sam spreman podići brzinu interneta na 120 Mbit/sec (+15 kn mjesečno) a TV nadograditi na Prošireni paket (+25 kn mjesečno) a kroz neko vrijeme sklopiti i ugovor za mobilni internet. Razmatrao sam i promjenu dviju mobilnih tarifa vezanih uz TRIO paket: Bez granica M+ u Mobilnu S te Bez granica L+ u Mobilnu M. Naravno, nakon ovakvih neobičnih iskustava, to ne dolazi u obzir.
Radim u vrlo velikoj firmi gdje među kolegama uživam renome poznavatelja pitanja vezanih uz telekome, internet, računala i moderne tehnologije što nije čudno jer internet imam doma još od, čini mi se, 1996. godine. Vrlo često kolege me kontaktiraju vezano uz savjete kojem telekomu da se priklone. Naravno, već dva mjeseca im ne preporučujem VIP jer si time ne želim rušiti ugled. Prije toga VIP sam preporučivao više od dvije godine pa su mnogi kolege prihvatili moje savjete.
Istina je da na mojoj adresi VIP može i nudi najviše. Međutim, korektan odnos je ono što od početka izostaje pa VIP više niti sebi samom ne preporučujem. Čekat ću da isteknu trenutni ugovori tamo u ljeto 2019-te pa ću ići drugom operateru čak i po cijenu da mi internet padne na 2 Mbit/sec. Trenutno, drugi nude 40 Mbit/sec.
Dakle, ovo nije prigovor, nema se tu što prigovarati, sve je jasno. Svoje ću interese morati zaštititi na druge načine. Svoje internet prijatelje (po raznim forumima kojima sam član) također ću morati obavijestiti o neobičnim poslovnim potezima VIP-a. To moram samo zato što svoje prijatelje, kolege i rođake doživljavam na primjeren način.
LP
Najbolji odgovor od A1_Iva
Pogledaj original