Vip račun

  • 10 April 2017
  • 5 odgovora
  • 682 pregleda

dobila sam ogromni racun za prosli mjesec zanima me jeli si mogu kako vratiti taj novac ili jer se mogu zaliti na taj racun tako da nemoram platiti toliki iznos?

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ovisi za što je račun. Ako se radi o problemu da se nije detektirala noćna opcija pa se potrošeno ubrajalo u dnevni promet onda svakako prijavi problem i napiši prigovor na račun. Plati do dospijeća samo nesporni dio računa, tj. onaj dio na koji je ugovor napravljen, a za ono što prelazi se "ganjaj" prigovorima.
Razina korisnika 5
Pa da, ili tako kako ti je @sunasce napisala ili ubrzaj stvar … nazovi službu za korisnike i iznesi svoj problem „ kako smatraš da je račun prevelik „ i zatraži pojašnjenje kako je nastao takav trošak ( megabajti ,noćna tarifa, razgovori ) ,, oni to odmah vide na čemu je nastao trošak , nakon toga odluči što ti je činiti ( ono jesi li ti kriva ili oni ) žalba ili platiti ..pa drugi puta paziti …nadam se da je samo sistemska greška i da nećeš imati troška :8

Molim vas dali mi možete reći šta moram uraditi da bih mogao plaćati račun preko aplikacije 

Razina korisnika 1
Bedž +3


@Ivica9776 pozdrav, u aplikaciji likneš na karticu računi, odabereš račun koji ćeš platiti  - pogledaj detalje - plati - plati karticom- ispuniš podatke i to je to. 
 

Razina korisnika 1
Bedž +1

Bok @danijela249,

Ako smatraš neku stavku računa spornom, imaš pravo uputiti pisani prigovor u roku 30 dana od dospijeća računa na e-mail adresu: sluzba.za.korisnike@a1.hr. Do rješenja prigovora plaćaš nesporni dio računa, a za sporni čekaš rješenje prigovora. Ukoliko nisi zadovoljna rješenjem prigovora, imaš pravo žalbe povjerenstvu koje je drugostupanjsko tijelo.

 

Lijepi pozdrav. :relaxed:

Odgovori