Riješeno

uplata bona

  • 16 November 2021
  • 2 odgovora
  • 198 pregleda

moja žena je neki dan kupila bon od 90 kuna i i upisala je na svoj mobitel, kad ono ništa ,0 kuna, Ja mislio da je pogrešno upisala broj bona , kad ono pojavi se poruka da je bon iskorišten. Onda je ponovo iz svog mobitela preko A1 aplikacije uplatim 99 kuna na njen broj i kad ono opet 0 kuna, a ja ne dobijem nikakav dokaz da sam uplatio ni račun dobio niti preko paypal-a, ama baš ništa...Šta se to događa?

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 16 November 2021, 23:16

Pogledaj original

Odgovora 2

rječino je

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Srletron, uspio si u međuvremenu doći do rješenja? Je li sve u potpunosti OK sada ili je potrebna naša pomoć? Ne bismo da ostane nesporazum ili da nešto fali i zato nam se obrati s povjerenjem, rado ćemo pomoći. 

Odgovori