Riješeno

Ukljucenje

  • 18 December 2016
  • 14 odgovora
  • 8056 pregleda

Zasto proces reaktivacije traje 96 sati? To je krajnje neodgovorno i nezobrazno... Nakon obavijesti da ce bit ukljuceno u roku 24 sata, 14,12. iskljuceni su i dolazni pozivi, bez obavijesti i treje vec 96 sati!!!!???
icon

Najbolji odgovor od A1_Antun 18 December 2016, 13:56

Pogledaj original

Odgovora 14

Kristina pozdrav, proces reaktivacije završavamo u maksimalnom roku od 24 sata kako nam je uplata vidljiva. Ovisno o načinu i mjestu tvoje uplate, potrebno je vremena kako bismo tu uplatu zaprimili. Čim je imamo vidljivu započinjemo s reaktivacijom linije. Lp
Poruka o procesu aktivacije dosla mi je na mobitel 14og, oprostite koji je danasnji datum? Zvala sam i jucer, uplata je vidljiva i sve, sramota je da vam se ovakve stvari dogadjaju. I da nitko ne mari sto klijent nemoze ni vas kontaktirati, sto vam salje 3 maila na koja nije danima dobio odgovor?? Imam jos jedno pitanje, buduci da mene bez vase obavijesti klijenti ne mogu dobiti i da su mi zbog vasih 96 sati prropali poslovi vrijedni 6000kn, tko ce mojoj djeci u roku 24 sata vratit Bozic? Znate li sto da im kazem gdje je djed bozicnjak?
Vasa cijenjena agentica mi je jucer rekla da je uplata vidljiva 16.12. Jos jednom, oproatite koji je danas datum? 18.12!!!! Maksmimalno 24 sata????
Razina korisnika 6
Bedž +4
Negdje u sustavu je nešto zapelo i onda ti kreće standardna procedura prosljeđivanja prigovora nadležnom odjelu koji je kao i obično zatrpan prigovorima. Bit će ti sve rješeno najvjerojatnije u roku 15 dana. Ja sam u protkeklih 2 mjeseca imao oko 10 prigovora koji su se prosljeđivali nadležnim odjelima. Sve je u konačnici rješeno, ali čekanje je bilo neizbježno. Kukanje i svađanje sa agentom u službi za korisnike na front desk-u, ovdje na forumu ili na facebook-u jednako je neučinkovito kao da urlaš na zid.

Spominjanje djece i djeda božićnjaka također nije učinkovito tako da nema smisla 😃
Vi onda svi skupa niste bas normalni. Vama je normalan izgovor cekanje 15 dana jer imate previse prigovora i to bez obavijesti il icega i u sred procesa reaktivacije iskljucite klijnetu i dolazne pozive? Naravno bez obavijesti, sve Vam je bez obavijesti. Nitko ne mora cekat 15 dana, kako mozete kupovat Metronet kad ne mozete pokrit ni potrebe svojih klijenata? Ja 15 dana ne mislim cekat, ali ugovor takodjer sa Vama je mislim imat. Ni za internet ni za broj jer Vi niste telekom kojem treba ukazat povjerenje ni privatno ni poslovno!!!
Mislim, morate shvatit da mene 15 dana nitko ne moze dobit ni poslovno ni privatno na telefon? I onda mi mislite poslat racun za taj mjesec cijeli jer ovo traje vec dva tjedna??? Ja nazalost ne mogu imat operatera kojem treba mjesec dana da mi ukljuci dolazne pozive, to je prestrasno i krajnje neprofesionalno.
Da prekinemo daljnji besmisleni razgovor, rjesit cu svoj problem sutra u centru otkazavsi sve usluge i prenoseci broj u tcom, barem znam da necu imat ovakvih scena mjesec dana. Lp.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Naravno da te u Vipnetu svi svhaćaju i razumiju te su puni sažaljenja, ali moraš i ti svhatiti da si samo zrno pjeska u odnosu na sve ostale korisnike. Račune se nipošto ne usuđuj ne platiti, sustav za slanje ovrha za sada radi bez poteškoća.
Kristina, zabrana dolaznih poziva se pojavljuje kada se radi o punoj suspenziji linije. Jesi li sigurna da si uplatila dovoljan iznos kako bi se reaktivacija napravila? Slobodno nam uputi e-mail na adresu drustvene.mreze@vipnet.hr sa svojim podacima da provjerimo gdje je nastao problem.
Ma joj uplatila sam vam sve, ma sramota, sustav ovrhe vam radi, al ne ukljucujete klijente, kako Vas nije sramota? Prijetnje!!!! Nemate vi sto provjeravat, ja od sutra s vama ne poslujem.
Sve Vam je placeno, internet ste ukljucili istu vecer, 14og, a za mobitel Vas cekam od tada ali ok tada su ljudi barem mogli dobit mene. A vi zaprimite uplatu svog dugovanja i nakon toga komplentno iskljucite liniju!!! Neprofesionalno i sramotno. Lp. Rjesit cu problem sutra na licu mjesta sa uplatnicama i svim jer sve ovo s vasim izgovorima i svim izaziva zivcani slom. Lp.
Razina korisnika 3
Ja sam ih zvao jer im je negdje zapelo u sustavu sa aktivacijama. Vjerojatno i sa reaktivacijama. Ali, 15 dana je rok za reklamaciju, nije ti nitko rekao da 15 dana čekaš uključenje 😛
Međutim, ne kužim gdje si bila do sada s plaćanjem računa, a odmah se žališ ako te nisu aktivirali. Mislim da su nam ljudi malo pobrkali lončiće. Vjerojatno bi i ja popizdio da moram toliko čekati, ali poklopio bi se ušima umjesto da oderem odmah.

Da li mi možete razjasniti poruku od 17.10.2019. u kojoj piše da Bernarda Jakopač KORISTI uslugu satelitske televizije. Samo da podsjetim, ja NE KORISTIM uslugu satelitske televizije jer još uvijek nije montirana. Nakon nekoliko upita još me nitko nije kontaktirao.

Da li mi možete razjasniti poruku od 17.10.2019. u kojoj piše da Bernarda Jakopač KORISTI uslugu satelitske televizije. Samo da podsjetim, ja NE KORISTIM uslugu satelitske televizije jer još uvijek nije montirana. Nakon nekoliko upita još me nitko nije kontaktirao.

Pozdrav @pipi2425 ,

pošalji nam privatnu poruku [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] sa svojim OIB-om i detaljima kako bi ti napravili provjeru.

 

Odgovori