Riješeno

trifa na bonove

  • 17 August 2021
  • 5 odgovora
  • 237 pregleda

Željela sam s tarife Spikalica prijeći na Surfericu, pošaljem odgovarajuću poruku na odgovarajući broj, potvrde mi da je automatska aktivacija tarife Spikalica isključena, ja aktiviram Surfericu, a oni mi uz nju naplate i Spikalicu (koju sam, kao, deaktivirala). S tim da u aplikaciji A1 nije evidentirano da je Spikalica aktivna (300 min i sms-ova, 1G interneta), ali je 49 kn otislo s racuna. Postoji li šansa da sada deaktiviram Spikalicu i da mi se novci vrate? 

Hvala!

icon

Najbolji odgovor od Anika 18 August 2021, 12:46

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 5

Razina korisnika 5
Bedž +6

Ne razumijem zakaj nisi samo prešla na novu tarifu bez slanja sms-a za isključenje spikalice? 

Zovi SZK, jedino ti oni mogu provjeriti kaj se dogodilo, ali pretpostavljam da ti se dogodilo ovo: na dan produženja ti si isključila automatsko produljenje tarife, ali si vjerojatno zakasnila,tj.tarifa ti se već automatski obnovila u toliko i toliko sati ( može biti i 1h iza ponoći, ako je to bilo vrijeme tvoje prve aktivacije tarife, znači- nije bitan samo datum, već i sat aktivacije,a moguće je i da 24h prije produljenja i ne možeš isključiti auromatsku obnovu- to recimo Google ima).Pa si aktivirala surfericu i naravno, naplatila ti se i ta tarifa. Zato je najbolje da nazoveš SZK, možda ti i vrate novac, unatoč tome kaj si ipak ti najvjerojatnije napravila grešku- A1, a ni ostali operateri nemaju običaj istovremeno naplatiti dvije različite tarife, korisnik sam odlučuje kad će mijenjati tarifu.

Pozdrav! Hvala na odgovoru za početak😁

Budući da mi se tarifa obnavlja automatski, kao sto ste i sami opisali, morala sam prije aktivacije nove iskljuciti staru. I tu se dogodio problem jer mi je potvrđeno da se stara tarifa iskljucila i da slobodno mogu aktivirati neku drugu. No, prilikom aktivacije naplacene su obje.U međuvremenu sam nazvala SZK i agentica mi je rekla da se nista ne moze uciniti, ali probat cu ponovno!

Razina korisnika 5
Bedž +6

Nije potrebno isključiti tj.deaktivirati staru tarifu da bi se uključila nova. Sve što je potrebno napraviti je ili u aplikaciji Moj A1 ili preko broja 13170 odabrati željenu tarifu prije isteka stare tarife i time se automatski "briše" stara tarifa.

Tako sam ja sa Zakon tarife prešla na Fletericu prije par dana. Time mi je automatski "nestala" Zakon tarifa, a naplaćena je samo Fleterica.

Ljubazna agentica je preko chata bez problema riješila stvar! Tako da sam dobila novce natrag, a vratila minute i gige. 😁

Ovo za deaktivaciju tarifa...stvar je bila u tome sto je meni vec bila istekla Spikalica, znaci nekih par dana po isteknucu ja sam zeljela preci na Surfericu, sto znaci da sam nekako morala zaustaviti automatsko produzenje stare trife. Ja se nisam u sred jedne odlucila prebaciti na drugu, nego tek kad je stara tarifa istekla.

Ubuduce, sve sto treba je na ISPRAVAN broj poslati poruku da se zaustavi automatska obnova ako vise ne zelite ostati na staroj tarifi.

Nickno, hvala na odgovorima❤🤝😘

Razina korisnika 5
Bedž +6

Super, drago mi je da se sve riješilo povoljno za tebe, nisam ni sumnjala da bu drukčije, A1 vrlo često (znam po sebi 😁) izađe korisnicima u susret i riješe problem tak da korisnici budu zadovoljni 😁