TRAJNO ISKLJUCENJE

  • 18 January 2017
  • 31 odgovor
  • 3783 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 31

Razina korisnika 5
Nakon webshopa slijedi utvrđivanje identiteta korisnika.

Identitet se ne može potvrditi samo utipkavanjem brojeva.
@ROBOGO sve si rekao 🙂


Dostavna služba mora paket uručiti osobi na koju glasi, ako je bilo tko drugi preuzeo ugovor je nevažeći.
U slučaju da nema odgovorne osobe, dostavna služba je dužna ostaviti obavijest o pošiljci i korisnik mora sam ići po pošiljku.


Ovaj dio stoji.


Operater sklapa ugovor s osobom čiji se svi podaci unose. A traži se more podataka, od OIBa, imena, prezime, adrese, datuma rođenja, maila, do broja kratice. Nije baš da dvaput klikneš na next i opa, evo pretplate.
Operater nije dužan odajati tuđu djecu što smiju, što ne smiju, i kakve su koje usluge. I da, ako ti dijete koristi tvoju karticu - sam si kriv. Ne razumijem tvoju logiku, stvarno. Ako koristiš uslugu, trebao bi naučiti osnove kako ju koristiti. Ako dopuštaš klincima (a ovdje zapravo ni ne znamo da se radi o klincu, btw) da koriste usluge, educiraj ih kako se koriste.
Ako će plaćati cijenu moba u slobodnoj prodaji... neće se baš super provesti :D
Nekako sumnjam da su uzeti jeftini mobiteli :D


Sad me zanima koje su tarife aktivirane i koji uređaji odabrani :?
Može može, u tome i je kvaka.
Kako kinezi znaju da baš ja putem svoje kartice kupujem 4752 masku za telefon? Tako što unosim svoje podatke.

A da ga zaspammamo u inbox dok nam ne da detalje? 😃 Ja se kladim da je bio Samsung S6 ili ajfon u pitanju 😃
Razina korisnika 3
Ja dajem glas da nije koristena kreditna kartica nego neki mobitel do 40kn otplate samo kako bi brzo dosao do novca jer taj mobitel je preprodan vec dva puta u to se smijem kladiti.

Odgovori