TRAJNO ISKLJUCENJE
Pozdrav, imam pitanje, clan obitelji je preko webshopa zloupotrebio moje osobne podatke i uzeo si mobitel na pretplatu, medutim s vremenom mi je dosla opomena za dugovanje te mi je priznato na koji nacin je i kako to napravljeno i sad da ne prijavljujem clana obitelji cu placati pretplatu ali i zanima me da li je moguce zatraziti trajno iskljucenje s iznosom penalizacije da se otplati na nekoliko rata?
Stranica 2 / 2
Ne podcjenjujem.
Tko bi normalan i imalo svjestan bio da bi ukrao podatke od ukućana kako bi kupio mobitel za male novce ili nula kuna od operatera?
Samo onaj tko to ne zna.
Ili netko dovoljno zloban da napravi namjerno svjesno štetu.
No opet to sve treba tako dobro organizirati a ovdje je čitav niz propusta.
Krivi su oboje, ukućanin i operater.
Po meni bi bilo korektno, izvolite platite mobitel operateru koliko košta u slobodnoj prodaji a ugovorna obveza ne postoji jer nema na osnovu čega, osim ako osoba nije obmanuta od strane operatera, u tom slučaju.... već sam rekao što...
Tko bi normalan i imalo svjestan bio da bi ukrao podatke od ukućana kako bi kupio mobitel za male novce ili nula kuna od operatera?
Samo onaj tko to ne zna.
Ili netko dovoljno zloban da napravi namjerno svjesno štetu.
No opet to sve treba tako dobro organizirati a ovdje je čitav niz propusta.
Krivi su oboje, ukućanin i operater.
Po meni bi bilo korektno, izvolite platite mobitel operateru koliko košta u slobodnoj prodaji a ugovorna obveza ne postoji jer nema na osnovu čega, osim ako osoba nije obmanuta od strane operatera, u tom slučaju.... već sam rekao što...
I mene zanima.
Baš dobra tema :)
Valjda će se još oglasiti.
Ajme kako bi im se napio krvi i ukućanu i operateru, posebno operateru ako se radi o obmani.
Baš dobra tema :)
Valjda će se još oglasiti.
Ajme kako bi im se napio krvi i ukućanu i operateru, posebno operateru ako se radi o obmani.
Nakon webshopa slijedi utvrđivanje identiteta korisnika.
Identitet se ne može potvrditi samo utipkavanjem brojeva.
Identitet se ne može potvrditi samo utipkavanjem brojeva.
Dostavna služba mora paket uručiti osobi na koju glasi, ako je bilo tko drugi preuzeo ugovor je nevažeći.
U slučaju da nema odgovorne osobe, dostavna služba je dužna ostaviti obavijest o pošiljci i korisnik mora sam ići po pošiljku.
Ovaj dio stoji.
Operater sklapa ugovor s osobom čiji se svi podaci unose. A traži se more podataka, od OIBa, imena, prezime, adrese, datuma rođenja, maila, do broja kratice. Nije baš da dvaput klikneš na next i opa, evo pretplate.
Operater nije dužan odajati tuđu djecu što smiju, što ne smiju, i kakve su koje usluge. I da, ako ti dijete koristi tvoju karticu - sam si kriv. Ne razumijem tvoju logiku, stvarno. Ako koristiš uslugu, trebao bi naučiti osnove kako ju koristiti. Ako dopuštaš klincima (a ovdje zapravo ni ne znamo da se radi o klincu, btw) da koriste usluge, educiraj ih kako se koriste.
Ako će plaćati cijenu moba u slobodnoj prodaji... neće se baš super provesti :D
Nekako sumnjam da su uzeti jeftini mobiteli :D
Sad me zanima koje su tarife aktivirane i koji uređaji odabrani :?
Nekako sumnjam da su uzeti jeftini mobiteli :D
Sad me zanima koje su tarife aktivirane i koji uređaji odabrani :?
Stranica 2 / 2
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.