TRAJNO ISKLJUCENJE

  • 18 January 2017
  • 31 odgovor
  • 3780 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 31

Razina korisnika 7
Bedž +3
Kako rekoh taj dio uopće nije sporan. Sporno je što se krivca treba stavit na stup srama, a kad je netko blizak nije lako.
Razina korisnika 5
Što se tiče toga što bi operater trebao napraviti?

Utvrditi identitet osobe s kojom sklapa ugovor!
Lako je provjerljivo ako je ugovor sklopljen putem telefona. A sklopiti ugovor na temelju toga što je netko pravilno upisao brojeve kartica na webshopu bez provjere identiteta osobe, ne ide to baš tako.

Što se tiče prijema pošiljke....
Ukoliko je pošiljku zaprimio netko drugi u ime onoga na kojega glasi, to opet nije po pravilima jer svojim potpisom pristaje i na U.O.

Samim tim ako je netko drugi zaprimio pošiljku a ne onaj na koga glasi, ugovor je nevažeći jer nije potpisan od osobe na koju glasi.

Uglavnom, HAKOM i odvjetnik.

Niti slučajno ne plaćati penale za nešto što pravno nije utemeljeno.

Ima tu puno stvari.
Naručeno je preko webshopa, dakle, član obitelji je unio SVE njegove podatke, uključujući i OIB i vjerojatno broj kartice/tekućeg. Ne vidim što bi tu operater trebao napraviti?

Što se tiče raskida, možeš ga podnijeti, ali ako je friška pretplata (a čini mi se da je), ćeš da pljuneš fine pare. Računa ti se iznos popusta koje si ostvario ili preostale mjesečne naknade a naplaćuje onaj koji je manji.
Sad, zavisi koja tarifa i koji mobitel kupljen, ali kako god da okreneš, nije dobro.

Obročne otplate više nema. Možeš plaćati u rata kako ti paše i moliti boga da ti ne sjedne ovrha. Nemam pojma, tbh, nakon koliko točno od izdavanja računa se ovršuje nesretnika, aka, tebe.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Šta reći, ako je ugovor telefonom identifikacija se može čitati s papira odakle hoćeš, a kad se ugovor vraća također iskopirat potpis nije nikakav problem. Može se naravno riješit, al treba sina, kćer, brata, ženu prijavit policiji i optužiti šta će se tek rijetki odvažiti iako bi bila jedina poštena opomena krivcima. A nije mala stvar pogotovo ako se radi o kakvoj većoj tarifi i mobitelu... a uglavnom je. Obično misle da će moć plaćat, pa se zeznu, mama prerano otvori poštanski sandučić i eto belaja... I iznenađenja...
Razina korisnika 5
Meni je nevjerojatno da takve stvari prolaze kod operatera. Evidentno je da je netko zloupotrebio karticu ili štogod već.

Zar ne mora operater napraviti potrebite provjere prije negoli nekome odobre ugovornu obvezu?
Kakve su to gluposti?

Ugovor je ništetan, a član obitelji je kriv koliko i operater.

Savjetujem potražiti mišljenje HAKOM-a i odvjetnika.

Pogotovo ako je osoba maloljetna.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Možeš zatražiti raskid uz penale, ali mislim da ne može na rate, penali ti dođu na uplatnici koju platiš odjednom. Možda da se s "odgovornim" dogovoriš da preuzme odgovornost i plaća sveje račune... Ili ako je osoba punoljetna za 100kn možeš prenijet pretplatu na nju pa nek' se sama nosi s posljedicama i opomenama... Neće joj drugi put past na pamet...

Odgovori