Riješeno

Trajanje ugovorne obaveze na moj.A1.hr?

  • 15 December 2018
  • 8 odgovora
  • 2637 pregleda

Pozdrav,

Putem FB sam pitao gdje je unutar moj.A1.hr moguće vidjeti trajanje ugovorne obaveze. Dobio sam odgovor kako ta informacija stoji unutar stavke "Profil", međutim nisam pronašao.

Radi se o fiksnoj tarifi.

Zašto je ta informacija toliko zakopana?

Hvala
icon

Najbolji odgovor od relativity 15 December 2018, 13:26

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 5
Bedž +2
Druga stavka u profilu, meni je prvo "PUK broj" a ispod toga "Datum isteka ugovora"
Nda, nema toga. Meni je u profilu raspoloživa potkategorija "Podaci o liniji" na koju me automatski prebaci klikom na Profil.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Pozdrav,

Podatak o kraju ugovorne obveze je dostupan korisnicima mobilnih usluga i homebox-a

Korisnicima s fiksnim priključkom podatak nije dostupan putem moj.a1.hr
Pozdrav,

Podatak o kraju ugovorne obveze je dostupan korisnicima mobilnih usluga i homebox-a

Korisnicima s fiksnim priključkom podatak nije dostupan putem moj.a1.hr


Ok... gdje je u tom slučaju taj podatak dostupan?
Razina korisnika 6
Bedž +4
Mislim da jedino putem službe za korisnike: 0800091091
Potpuno besmisleno, ali ok, hvala na pomoći
Razina korisnika 6
Bedž +4
Slažem se da nema smisla, nema također niti prikaz iskorištenih minuta iz pojedinih tel. opcija npr. "Opcija regija" dok je isto putem homebox-a ili mobitela dostupno.

Što je još gore, mislim da su tu čak i u sukobu za zakonom jer bi korisnik u svakom trenutku trebao imati mogućnost provjere utrošenih jedinica iz tarife. Ja u početku na homebox-u nisam mogao provjeriti potrošnju minuta iz "Opcije regija" čak niti putem službe za korisnike.
Bojim se da korisnici putem fiksne infrastrukture to još uvijek ne mogu provjeravati.
Da, prilično mutni poslovi. Osobno, fiksni telefon uopće ne koristim, ali to su zbilja osnovni podaci u koje bi korisnik apsolutno morao imati uvid.

Odgovori