Riješeno

tourist internet

  • 23 December 2022
  • 1 odgovor
  • 65 pregleda

Postovani;

kupila sam vasu tourist internet karticu 18.12. te je aktivirala (dobila sam poruku), medjutim internet je bio dostupan 20min i onda je prestao raditi. 19.12 sam otisla u vasu poslovnicu na Trgu Bana Jelacica gdje mi je uposlenik rekao da je upoznat sa problemom kartica te da se neke kartice ne aktiviraju u sistemu iako dodje poruka i da imam internet dok se ne potrosi iznos sa kartice. Smatram da je krajnje neprofesionalno da prodajete kartice ako ste upoznati sa problemom. Od 10 kartica koje je moja grupa kupila, radile su 3. Kolega je rekao da mi on ne moze pomoci te da se obratim korisnickoj sluzbi. Zahtijevam povrat novca s obzirom da je kolega potvrdio da sam ja ispostovala sve korake, te da je do vas i rekao je da cu dobiti povrat novca ukoliko vas kontaktiram jer nisam dobila uslugu koju sam platila.
 

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 25 December 2022, 14:08

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Zerinakk pozdrav! 

Ovo nije uobičajeno ponašanje usluge na Tourist SIM kartici 🤔 Svakako ćemo ponuditi potrebnu provjeru ovog slučaja, pošalji nam svoj broj i podatke OVDJE, vjerujem da možemo zajedno doći do rješenja! 

Odgovori