Riješeno

tko me zvao

  • 18 May 2023
  • 3 odgovora
  • 2241 pregled

Ne znam zašto nemam uslugu evidencije propuštenih poziva dok je telefon van dosega mreže ili dok je ugašen (tko je zvao) i na koji način je tu uslugu moguće aktivirati kod korištenja tarife  Spikalica na bonove. Hvala

icon

Najbolji odgovor od A1_Jure 19 May 2023, 11:54

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ehh, usluga se zvala Tko-je-zvao. Bila je automatski uključena svim korisnicima, ne znam da li je to i sada, budući da i kod mene nema prosljeđivanja poziva na +385917002. Ne sjećam se-možda sam i sama davno to isključila slanjem sms poruke "-TKO" na broj 777.

Da li uključenje još vrijedi slanjem poruke "+TKO" (bez navodnika) na 777, stvarno ne znam,probaj pa vidi. Ako vrijedi, onda će ti u postavkama Poziva, pod dodatne opcije poziva biti onaj broj gore kad si nedostupan

Najbolje ti je nazvati 0800 091 091, pa će ti SZK aktivirati uslugu. Besplatna je za sve korisnike.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Bok ​​​​@Niko Velebit , besplatni broj na koji se šalje SMS za aktivaciju je 13111, za uključenje je ključna riječ +TKO , a za isključenje je -TKO .

Hvala. Poz,

Odgovori