Riješeno

Tjedan dana bez Interneta, jel to normalno?

  • 4 May 2021
  • 1 odgovor
  • 239 pregleda

Pozdrav,

29.04 u jutarnjim satima ostajem bez interneta. Kvar prijavljujem istog dana prije 16h.
30.04 u 14i20h na teren izlazi tehničar, pokuša promjeniti modem. Kvar ostaje.
Tehničar zaključuje da je problem s optičkim kabelom i govori mi da će on sada izdati radni nalog prema vanjskom suradniku koji će me kontaktirati najvjerojatnije istog dana ili prvom idućom prilkom o terminu dolaska kako bi se uklonio kvar.  A1 ne moze ukloniti ovakav kvar nego to treba napraviti vanjski suradnik.
Do ponedjeljka, 03.05, u 10h ujutro, odnosno već 4 dana od kvara, ili puna 2 dana od izlaska tehničara na teren, nitko me nekontaktira vezano za dogovaranje termina. 
Tada:

Zovem podršku prvi put - aplikacija u kvaru ne može se vidjeti što je s nalogom.

Zovem tehničara - nejavlja se.

Zovem vanjskog suradnika, koji se čudi mom problemu, nema radni nalog i govori mi da će istraziti i javiti se istog dana. Nije me kontaktirao.

Zovem podršku drugi put -  agent nije siguran zasto jos nisam kontaktira, govori mi da ce istraziti i kontaktirati me istog dana. Nije me kontaktirao.

Zovem vanjskog suradnika - on mi objašnjava da poslovni proces ne uključuje njihov poziv prema meni, niti moj prema njima i da se sve, pa uključujuci i termin dolaska trebam dogovoriti s agentima A1.

Zovem podršku treći put - objašnjavam cijelu situaciju, prema reakciji agenta shvaćam da nešto nije u redu s nalogom, ona mi to niti ne negirani niti potvrđuje. Uvjerava me da je sad (znači tek sad, neovisno o moja prethodno dva poziva ujutro s agenitma koji niista nisu mogli?) napravljeno, da je poslala pozurnicu, zahtjev za smanjenje racuna i da ce me kontaktirati s povratom informacijom istog ili iduceg dana. Nitko me nije kontaktirao.

Zovem podršku četvrti put - objašnjavam cijelu situaciju, tražim ponovni izlazi njihovog tehničara na teren jer očito nešto nije kako treba i pismeni dokaz da se uopće nesto dogada jer do sada danima vec samo mi govore - nazvati cemo vas. Nista se ne događa. Agent mi kaze da je poslao mail vezano na agenta prije i da mi obećaje da će me nazvati ujutro, da radi od 8-16. Nitko me nije kontaktirao. (Kristina, razočarala si me)

Drugi član kucnstva zove podrsku - agent nakon ovih mojih 6 poziva, i koliko vec dana bez interneta, uredno zaprima prijavu kvara za isto ime i adresu kao da prvi put cujete za slučaj.

 

04.05

Zovem ponovno tehnicara - ne javlja se.

Zovem podrsku - agent kaze da ce me nazvati

Zovem podršku - agent mi kaze, po prvi put, da ce trebati do 2 tjedna da se to rjesi. I da mi ne moze reci kad ce me nazvati.

Ja radim od doma, tj. trebao bih raditi od doma, a zbog ovakvog način rada di svi peru ruke i samo govore “Nazvati cemo Vas”, ne mogu raditi. Oštečen sam za više stotina kuna, nije mi ponuđena nikakva kompenzacija, niti potvrda pisana uopće da se bilo što dogada. Vanjski suradnik objašnjava bolje proces nego sami tehničari i agenti.  Ako vaš agent nakon što ja zovem 6 puta, i vas tehnicar izada na teren i ja zovem opet, ne vidi da je vec prijavljeno nego uredno sa mnom sve radi, kako, ali kako ja mogu virovati i znati da se nesto dogada? da posotji radni nalog? da ce me netko stvarno nazvati? Jel moguce ovo? Bez ikakvog znaka azurnosti, obzira, razumjevanja i dokaza da se trude uopće nesto napraviti 6 dana, samo se jave i kazu: ”Nazvati cemo vas”.

 

LP

 

 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 4 May 2021, 23:37

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @antes, splet okolnosti koje opisuješ, vjerujem da je poprilično iritantan. Molim te, pošalji nam privatnu poruku OVDJE uz šifru korisnika s računa ili OIBom vlasnika priključka te kontakt brojem. Odmah ćemo provjeriti što se događa.

Odgovori