Riješeno

skidanje novaca s racuna

  • 20 November 2020
  • 6 odgovora
  • 326 pregleda

6.11. A1 mi je "skinuo" novac s racuna za 2 bona koja nisu isporucena, vec 2 tjedna novac NE vracaju i u svakom razgovoru (bilo ih je 6) s korisnickom sluzbom dobijam razlicite odgovore. Kako se ocito radi o kradji, ima li netko sa slicnim iskustvom da se pridruzi u zajednickoj tuzbi prema Udruzi za zastitu potrosaca? Naime, dobila sam informaciju da su "imali tehnickih poteskoca" iako apsolutno nigdje nema obavijesti o tome, a kamoli isprika korisnicima! Danas su mi rekli da je rok za povrat novca 28 dana!!!! 😡 Dakle, A1 krade novac i dovodi korisnike u poziciju da zbog svoje greske cekaju vlastiti novac 28 dana! 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 20 November 2020, 23:59

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 3
Bedž +3

@ZoricaB  rok za povrat ovisi isključivo o banci/kartičarskoj kući, stoga navedenih 28 dana. Ako je povrat s naše strane već pokrenut, samo trebaš pričekati. 

Povrat od strane A1 NIJE pokrenut, niti vidim ikakav razlog zasto bih ja kao korisnik 28 dana cekala svoj novac zbog vase greske!

Razina korisnika 1
Bedž +2

@ZoricaB , molim te da nam pošalješ privatnu poruku sa podacima  [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] kako bismo mogli provjeriti. 

Molim vas da mi se ne obracate s "ti". Mi nismo ni prijatelji, ni poznanici. Ja sam korisnik vasih skupih i losih usluga, pa lezernosti ovdje nije mjesto! Poslala sam prituzbu vec i nema potrebe da vama saljem istu stvar. 

Razina korisnika 1
Bedž +2

@ZoricaB na forumu i društvenim mrežama koristimo ležerniji oblik komunikacije, pa je to razlog zašto ne persiramo. Namjera nam nije nikoga uvrijediti već tako stvaramo ležerniju atmosferu sa svojim korisnicima. Imamo najbolje namjere i nikoga ne želimo uvrijediti. Službenu komunikaciju i persiranje  dalje vršimo putem službenih kanala, kao što su naša Služba za korisnike, prodajna mjesta, pisana komunikacija putem službenog e-maila.  

Ovo nije drustvena mreza i ne zanima me lezerna komunikacija s vama. Naucite se redu i obracajte se korisnicima s postovanjem. Pogotovo u situaciji katastrofalno lose usluge, a lezetnost ostavite za svoje prijatelje.

Odgovori