Najbolji odgovor od A1_Mirjana
Pogledaj originalSIM zaključan
Pozdrav. Bio sam u Njemačkoj 3 mjeseca i tamo sam koristio drugu, lokalnu mrežu. Sad sam se vratio doma i htio promijeniti karticu i opet dalje koristiti svoj Vip broj, ali pri podizanju sistema pojavila mi se poruka da je SIM kartica zaključana. Prvo mi nije jasno kako to da je zaključana kad ja svaki novi mobitel koji kupim prvo otvaram sistem i ukidam sve PIN-ove i passworde i držim ih uvijek otvorenima. Drugo što ne znam sad PIN, jer, naravno, više nemam originalnu karticu na kojoj sam dobio SIM, pa ne znam kako to riješiti...
Pretpostavljam da nije do SIM kartice već je novi mobitel "zaključan" na mrežu dotičnog operatera gdje je kupljen i ne prepoznaje VIP karticu. Nema veze s pin-om.
Probao staviti tu VIP karticu u neki drugi (stariji) mobitel koji nije zaključan i vezan na određenu mrežu?
Probao staviti tu VIP karticu u neki drugi (stariji) mobitel koji nije zaključan i vezan na određenu mrežu?
Kupljen je u Hrvatskoj i radio je s Vip karticom prije odlaska u Njemačku. Još nisam probao sa drugi mobitelom, ali sad ću...
Ako je uređaj otključan i traži te PIN, onda samo nazovi Službu za korisnike na 0800 091 091 kako bi ti dali PUK broj s kojim možeš napraviti promjenu PIN-a i aktivirati SIM 🙂
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.