Riješeno

Šarena laž

  • 28 May 2021
  • 1 odgovor
  • 151 pregled

Posle nebrojano poziva i zalbi zbog kvarova u 4. mjesecu, odlučujem da prekinem suradnju sa A1 zbog svakojakih laži operatera te nepoštovanja datih obećanja i traćenja mog vrijemena.

Par dana nakon poslednjeg razgovora dobijan povratni poziv od gospodina Tina Horvatić gde mi nudi ponudu koja se ne odboja samo da bih ostao njihov korisnik. 

Razgovor je snimljen te me interesuje kome mogu da se obratim za dalju žalbu obzirom da me svi operateri izbjegavaju, a do gospodona Tina ne mogu doći. 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Magdalena 29 May 2021, 09:50

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Franebeg, žao mi je radi tvojeg nezadovostva. Možeš nam se OVDJE javiti sa svojim podacima za provjeru, a reklamacije zaprimamo putem potvrđenog e-maila na adresu sluzba.za.korisnike@A1.hr. 

Odgovori