Riješeno

roaming

  • 15 June 2021
  • 20 odgovora
  • 414 pregleda

Razina korisnika 1

e pa bagro iz A1ubrzo je kraj deranju jedne ovce tj mene je li vas sramota uzimati po + 300 kn povrh tarife za lopovluk koji radite pod maskom roaminga.ja vam zelim samo jedno dao bog da propadnete lopovi svjetski

i jos jedna stvar imao sam tarifu mobilna M
5000 min
10 Gb

129 kn

a sad najblize tome ima ova

Strimalica
1500 min
10 Gb

139 kn

manje minuta a skuplja 10 kn


gadovi ostaju gadovi jos malo i so long bastards

icon

Najbolji odgovor od Kavopija 18 June 2021, 16:45

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 20

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @matrixdu, opće je poznato da svaka tarifa ima svoju cijenu i Uvjete korištenja pa je tako i za pretplatničke tarife i za tarife korisnike bonova. Cijene i količinu jedinica ne krijemo, informacije su svima javno dostupne. Trebaš li bilo kakvu dodatnu info ili savjet u odabiru druge tarife, rado ćemo pomoći. 

Razina korisnika 1

naravno da imate cijene i tarife i to iz godinu u godinu skuplje a usluga sve manja,transparentno nas derete a od zajednickog zivota u sranju od eu jos nas i dodatno derete sa roamingom 

nadam se sa ce vas bar pola u toj kriminalnoj organizaciji popiti u tabletama ovo preplaceno povrh tarife

nadam se da ce vam biti dosta ….

 

Razina korisnika 3
Bedž +3

@matrixdu Cijena je unaprijed definirana i naplaćuje se sukladno Zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa. Ako je promocija na mjesečnu naknadu navedena za 12 mjeseci, onda toliko traje, a ako je navedena 24 mjeseca, ona je tako, neke su po 6 mjeseci, ovisno o aktualnim promocijama na datum ugovaranja usluge. Želiš reći da je kod tebe situacija da na Zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa stoji jedna cijena usluge, a mi šaljemo drugu? Po isteku ugovorne obveze istječe i popust na iznos mjesečne naknade, sve je transparentno. Potrebno je tada odlučiti se ili nastaviti koristiti stari tarifni model uz puni iznos mjesečne naknade bez ugovorne obveze ili napraviti produljenje ugovonre obveze pa ostvariti nove pogodnosti ili prijeći s pretplate na bonove ili odjaviti uslugu. Što te konkretno zanima po pitanju roaming usluge? I to ćemo pojasniti samo moramo znati u kojem smjeru ići. Koja zemlja te zanima i na koliko dug period? 

Razina korisnika 1

copy/paste odgovori ….

imao sam konkretna pitanja a odgovori u stilu bla-bla ocito idete na taktiku umaranja protivnika u nedostatku argumenata za skuplje tarife a manje usluge kao i roaming troskove koje po nekoliko puta nadmasuju cijenu tarife

Razina korisnika 1
Bedž +1

Članak 2.
Usluge koje pruža A1 i razina kakvoće usluga

2.13. Krajnji korisnik ima pravo zatražiti korištenje roaming usluga od alternativnog pružatelja roaming usluga, sukladno uvjetima korištenja roaming usluga.

2.14. Politika pravedne uporabe uvodi se od 15. lipnja 2017. pa nadalje temeljem primjenjive Uredbe (EU) br. 531/2012 Europskog parlamenta i Vijeća o roamingu u javnim pokretnim komunikacijskim mrežama u EU/EEA zemljama.

Politika pravedne uporabe obuhvaća više mjera koje imaju za svrhu sprječavanje prekomjernog korištenja roaming usluga po domaćim cijenama i sprječavanje zlouporaba. Mjere koje se mogu implementirati su: uvođenje praga za korištenje podatkovnog prometa po domaćim cijenama,(...) Mjera određivanja pravedne uporabe podatkovne usluge u roamingu znači da A1 ima pravo sukladno propisima korisniku roaminga odrediti primjenjivu količinu podatkovne usluge tj. prag za korištenje podatkovnih usluga koje se naplaćuju po domaćoj cijeni, a što ovisi o količini podatkovnog prometa koje ima u korištenoj tarifi.

Nakon prekoračenja praga, A1 je dozvoljena naplata dodatne naknade sukladno primjenjivim propisima o čemu će korisnici biti pravovremeno obaviješteni.

A1 će u slučaju primjene praga za korištenje podatkovnih usluga u roamingu pravovremeno obavijestiti korisnika o dosezanju praga i iznosu dodatne naknade koja će se naplaćivati.

Razina korisnika 1

pravedna uporaba podatkovne usluge,pretezit boravak u eu,prekomjerna potrosnja i ostale guposti.zakoni i akti pisani samo za lopove kojima je uvijek malo.

zalio sam se hakomu i nakon tri mjeseca cekanja presudili u korist a1 naravno….pa nece za mene….a1 pise zakone a hakom ih potpisuje i sad umjesto jedne imamo cak dvije lopovske organizacije.

a sto ne bi a1 koji se uvijek hvali za brigu prema krajnjim korisnicima ucinio nesto po tom pitanju ?

laz laz i samo laz…. mobilna m 10 gb 5000 min/sms 129 kn  sada najbliza tom je streamalica 10 gb 1500 min/sms 139 kn !?

treba li jos ?

Razina korisnika 1
Bedž +1

U korist A1 jer sve piše u Općim uvjetima poslovanja. Svaki operater u Hrvatskoj ima navedenu naknadu, ne razumijem što je tu sporno. Zašto bi bilo koji operater plaćao roaming partneru naknadu za korištenje mobilnih podataka? Onda bi se samo generirali gubitci.

Razina korisnika 5
Bedž +6

Kajgod, po novome je ipak bivši tele2 najgori, eno sad su ukinuli uslugu preusmjeravanja poziva na nekim tarifama zbog zloupotrebe 🤣🤣🤣

Razina korisnika 7
Bedž +3

Napiši što želiš postić ovom temom i forumaši koji ne žive na sisi A1 operatera će ti pomoći, savjetovati. Ima drugih operatera ovdje i vani, vjerujem da neki od njih ima pravu ponudu i Uvjete za tebe. Uzmeš njemačku karticu za par eura, dođeš u HR i surfaš i pričaš do mile volje. Vjerujem da to kod njih možeš.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Nitko nema smisla za korisnike, niti jedan operater. Drugi operateri nemaju forum pa ne možeš pljuvati. Sve piše slovima i malim slovima, uvijek dobro proučim prije nego išta potpišem. Ako mi ne paše, ne potpisujem ili odem na drugu mrežu. Ugovorna obveza je nužno zlo, jedino ako je jako velika potreba za uređajem i ako je uređaj jakooo povoljan, a znamo da nije.

Da ti pričam ili screenshotam neodoljive pozive unazad mjesec dana od hrvatskog telekoma, bilo bi ti muka. Privole za kontaktiranjem sam jedva uklonio, hoće li se nastaviti teror, vidjet ćemo.

Suma sumarum, sve piše, Uvjeti su prihvaćeni kao i kreditni Uvjeti koje svaka banka ima. Potpisano se mora odraditi, nažalost. Kako je ovo najtolerantniji forum i ne pamtim da se brišu teme ili postovi, nema potrebe za prostim riječima, niti jedan forum to ne tolerira. Želim ti da čim lakše podneseš "teror" do kraja Ugovorne obveze a onda možeš gdje želiš. Bit će naravno isto, samo s drugim logotipom operatera jer Uvjeti su Uvjeti.

Razina korisnika 5
Bedž +6

 

ne znam koji to korisnik cita odredbe ugovora na xy strana sitno kucano a na to oni vrlo dobro pucaju..

 

Moderan, osvješteni korisnik, koji, iako mu je tlaka čitati sitna slova na xy stranicama, zna da će ga tih sat ili dva koliko mu treba, poštedjeti mnogih frustrirajućih situacija u natezanju s drugom stranom ugovora. Ljudi dragi, čitajte svoje ugovore prije nego ih potpišete ili u zakonskom roku kojeg imate.

Mene je upravo pažljivo čitanje i uvjeta i samog ugovora odvratilo da potpišem išta. 

Razina korisnika 1
Bedž +1

Jedina stvar koju sam ja čitao kod sklapanja je bila pad brzine interneta, ostalo me ne zanima. :relaxed:

Razina korisnika 5
Bedž +6

Jedina stvar koju sam ja čitao kod sklapanja je bila pad brzine interneta, ostalo me ne zanima. :relaxed:

Pa da, moderan, osvješten korisnik točno zna kaj želi, pa u skladu s tim i postupa 😄😉🙂

Razina korisnika 1

Jedina stvar koju sam ja čitao kod sklapanja je bila pad brzine interneta, ostalo me ne zanima. :relaxed:


da ionako te a1 sponzorira za komentare druge brige nemas…

Razina korisnika 1

Nitko nema smisla za korisnike, niti jedan operater. Drugi operateri nemaju forum pa ne možeš pljuvati.

to je stvar percepcije netko to naziva pljuvanjem netko istinom nekom je i to napisano malo itd itd

percepcija je zahebana stvar ,percepcijom odabiremo operatera opcinjeni sjajnim reklamama, poluistinitim cinjenicama i izokrenutim umom hrlimo prema neodoljivim ponudama

uostalom neka me banaju kao sto su to uradili na fb ..toliko o toleranciji

 

Razina korisnika 1

 

ne znam koji to korisnik cita odredbe ugovora na xy strana sitno kucano a na to oni vrlo dobro pucaju..

 

Moderan, osvješteni korisnik, koji, iako mu je tlaka čitati sitna slova na xy stranicama, zna da će ga tih sat ili dva koliko mu treba, poštedjeti mnogih frustrirajućih situacija u natezanju s drugom stranom ugovora. Ljudi dragi, čitajte svoje ugovore prije nego ih potpišete ili u zakonskom roku kojeg imate.

Mene je upravo pažljivo čitanje i uvjeta i samog ugovora odvratilo da potpišem išta. 

da i kad procitas sva sitna slova onda sto ?

svjestan si da si u banani ali bar to znas ?

evo upravo citam i ne vjerujem sto pise…..kazu lopine iz A1 citiram ;

Prihodi od mobilnih usluga porasli su, usprkos gubicima u romingu…..

😁😁😁😁😁😁😁😁😁

 

pa oni mogu zivjeti samo od mog roaminga

Razina korisnika 5
Bedž +6

@matrixdu , trollaš već godinu dana.

U ugovoru ti piše da su prihodi mobilnih usluga porasli uprkos gubicima u roamingu? Ma da 😅

Kaj imaš od toga da na kraju svog ugovora s A1 dođeš ovdje i vrijeđaš ne samo zaposlenike A1 već i forumaše? Svađati se može i bez vrijeđanja.

Uostalom, ti kao radnik u inozemstvu imaš sigurno više para od nas ovdje, pa ti prijevremeni raskid uz penale ne bi tak teško pao kao nama. Lipo si već godinu dana mogao biti kod povoljnijeg operatera. 

Em su te navukli, kak kažeš, nabrojali ti bajke, oli su te i vezali za radijator pa nisi u ovih godinu dana nikako mogao raskinuti ugovor? A jaadan ti 😛

 

Razina korisnika 1

ne znam koja bi svrha nekog bila  na ovakvom tipu foruma osim ukazivanje na nepravilnosti i pokusavanju ispravljanjja istih ili velicanje lopina za mrve ispod stola.ja se slobodno svrstavam u ove prve...

ovakvih komentara poput ovog kavopije i nickno je pun index pogotovo prije izbora  onda vrludam ovim forumom pa vidim na desetine prevara,laznih obecanja i dvostrukog tumacenja pravila igre i ostalog.

vidim prevarene,ogorcene i ljude bez prava

jos nisam vidio post ili temu gdje se a1 ispricava za gresku ili obmanu…. stvarno da li smo mi svi ustvari budale ?

smisao demokracije i foruma je iznosenje istine i konfrontacija pa cak i pojacanim rijecnikom jer pojedinci drugacije ne zzavrijeđuju .

 

sto se tice ugovora u njemu sigurno neces naci ovo

https://www.ictbusiness.info/telekomunikacije/a1-hrvatska-biljezi-rast-prihoda-i-dobiti-i-sprema-se-za-velika-ulaganja-u-5g

 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Napisao si da je po tebi obmana jer nisi čitao stavke Ugovora i to je ok. Napisao si po 150 tema da su po tebi lažovi i to je demokratski i isto ok. Molim te, nema potrebe više trollati, ja ne idem i trollam na forumu ht-a i telemacha jer pogađaś, zbog ovakvih niti nemaju forum. Tvoje je nezadovoljstvo primljeno na znanje i nećeš ništa time promijeniti. Kad dižeš kredit, jel čitaš mala slova, jel proučiš stavke Ugovora, kamate, svoja prava, prava banke? Naravno. Kad kupuješ auto, jel proučiš kakav je motor, koliko troši, koliko je ubrzanje, kakve su recenzije vlasnika istog?  Proučiš, valjda. Budući si u roamingu, pretpostavljam da hvala Bogu dobro i zarađuješ. Radiš za 3000 eura, a mi radimo za 3000 kuna. Da imam 3000 eura, ne bih jamrao za par sto kuna niti pokušavao nešto promijeniti jer svaki operater ima svoje Uvjete. Uzmi njemačku karticu i surfaj i pričaj u HR pa da vidiš kakav je Fair play usage i koliko će te opalit. Dalje je suvišno raspravljat.

 

Možeš pogledat moj profil i postove, konstruktivna rješenja i entuzijazam je ono što me još uvijek drži tu. Tvoji postovi kroz sve teme blaćenje, pljuvanje i nemogućnost mijenjanja ičega. Zašto? Jer su Zakoni takvi kakvi jesu. Kome paše, kome ne… urotio se A1 samo protiv tebe, zamisli urotio se i Hakom. Piši prijavu na MUP, Dorh i zamisli i oni če te odbit i napisat isto. Boriš se sa vjetrenjačama, kod svih je isto. Ako dobro zarađuješ traži raskid i plati penale, neće ti biti problem.

Molim te, ne repliciraj na ovaj post, pišem ti dobronamjerno da svoju gorčinu usmjeriš na bitnije stvari u životu, a ne na nešto što stoji i što ne možeš ispraviti. Vidiš da na jadikovke od moderatora nitko ne piše, a forum nije mjesto za službene prigovore.

 

Srdačno od mene. P.S. u potpisu piše da ne radim za A1, nisam plaćenik i paćenik. Imam 2 kartice i izabirem što je povoljnije, to je demokracija. Ne pokušavam nikoga promijenit, ako mi ne paše odem. Srdačno.

Razina korisnika 2
Bedž +1

@matrixdu  molim te da se upoznaš s našim “Kućnim redom” na A1 Forumu. A1 djelatnici i naši forumaši su tu za pomoć i svaku konstruktivnu raspravu. Vrijeđanje nije dozvoljeno i u slučaju da se nastavi, bit ćemo ti primorani zabraniti pristup A1 Forumu. Hvala!