Registar "Ne zovi"

  • 19 December 2017
  • 22 odgovora
  • 3644 pregleda

Razina korisnika 3
Ni upis u gore navedeni registar ne ide u zakonskom roku od 7 dana. Jedino stima slanje racuna i zaracunavanje zat. kamata po probijanju roka placanja

Odgovora 22

Razina korisnika 4
@a.v Drago mi je što je situacija riješena i što si uvršten u Registar ne zovi. Kako se inicijalno i radi o usluzi HAKOMa, oni su nadležni za nju. Zbilja nam nije namjera nepoštivati korisnike niti kršiti odredbe. Pogreške se mogu dogoditi, no mi se trudimo ispraviti ih što učinkovitije možemo. Zbilja mi je žao što je u tvom slučaju došlo do komplikacija, no uvjerena sam da ih više neće biti.
Razina korisnika 1
HAKOM (ne VIPNET) mi je poslao mail da sam uvršten u Registar kao odgovor na moj mail upućen njima, dakle preporučam svima da nakon isteka zakonskog roka od 7 dana direktno kontaktiraju HAKOM jer VIPNET unatoč zakonskoj obvezi nije zainteresiran za pružanje ovakvog vida usluge. Nije mi do kraja jasno zašto, kazna za nepoštivanje ili ne postoji ili je zanemariva ( iznos nisam uspio pronaći na netu) no šteta koju VIPNET time ima zbog nepoštivanja svojih korisnika i negativne reklame po meni je veća od novčane. Volio bi (iako o tome ne odlučujem jer post nisam inicijalno niti otvorio) da se prilikom zatvaranja ovog slučaja VIPNET jasno očituje zašto svjesno krši zakonske odredbe (root cause analyses) te što namjerava poduzeti da to toga ne dolazi u budućnosti. Ukoliko samo zatvori bez ikakvog odgovora, stav VIPNETA je i onda više nego jasan.. LP svima koji čitaju i sretno sa zahtjevima..
Razina korisnika 1
...zbog čega se sramotite i dovodite u situaciju da Vas se argumentirano blati po forumima...idete Vi srećo nizbrdo, i vise nego sto sam pomislio na samome početku...
Razina korisnika 4
Hvala ti na kritici, imat ćemo ju u vidu, i potruditi se biti bolji. Ako su svi podaci poslani potrebnim kanalima, sve ćemo riješiti. Ugodan vikend.
Razina korisnika 1
draga Iva,....poslao sam Vam sve podatke ( koje biste btw trebali biti u stanju pronaći i bez toga) u nebrojeno formata uključujući privatnu poruku i Vama i u Vip inbox (štogod da to znaci), i mailom i na FB nebrojeno puta te se time nadam da sam zadovoljio formu/ format. jos jedino nedostaje da Vi dosita nešto (osim hiperprodukcije prepiske i ponavljanja da vas slobodno kontaktiram i mantranja "kako vam možemo pomoći" ) i učinite
....pružatelj usluge fixne telefonije ( niste Vi) sve je odradio u 5 minuta nakon samo jednog dopisa istovjetnog onome koji sam poslao Vama
....nakon 20g sa Vama smatram ovo izrazito iritantnim i uskoro Vas namjeravam zamjeniti drugim operaterom, tu dvojbe vise nema. nije drugdje bolje, no Vi ste uspjeli od nekad solidnog pružatelja usluge postati izrazito loši, ova prepiska se nadam da ce poslužiti drugima uvidjeti krajnju apsurdnost u koju ste došli, umjesto da riješite svoju zakonsku obvezu sa dva tri klika, mi se vec danima dopisujemo ...ugodan weekend..:)
Razina korisnika 4
@a.v molim te da postupiš po uputi koju si već dobio. Poslat ćemo svakako na provjeru.
Razina korisnika 1
Ne čitaju propise i bahate se, moji su postupci bili krajnje dobronamjerni dok nisam udario glavom u zid VIP gluposti...da su barem nesposobni a simpatični, niti to...otužno..u pravu si, nervirati se apsolutno nema smisla...
Razina korisnika 3
@a.v
Moji brojevi su bili upisani u Registar dan nakon sto sam poslao primjedbu HAKOMu radi debelog prekoracenja roka. Tesko mi je vjerovati da su oni ista ucinili, ali bila koincidencija ili ne, brojevi su upisani.

Primi prijateljski savjet: ne zivciraj se, bit ce po tvom definitivno. Vipovci su jednostavno nesposobni provesti neke stvari kako treba...
Razina korisnika 1
Predao sam zahtjev za upis u Registar 31.01.2018 i isti je potvrđen nekoliko minuta kasnije. Danas 08.02.2018 operater Tomislav iz korisničke podrške govori mi da mogu očekivati odgovor u roku od 14 dana. A zakonski je 7 dana...i tako to...

Kako iz VIP-a samo tisina (ovaj forum, FB, mail, etc..), odlucio sam se biti nestrpljiv i poslati svu dokumentaciju i prepisku VIP-a i mene elektronickom postom u HAKOM. Pogledajmo ako se nesto ipak pokrece ili ne....nastavak slijedi..


Nakon nekoliko sati čekanja, napokon sam dobio mail od VIP-a:
"Čestitke na tvom prvom postu. Tvojim prvim forum postom dodijeljen ti je rang "Probio led s 1 postom...."

ovo je urnebesno!!!!
Razina korisnika 1
Predao sam zahtjev za upis u Registar 31.01.2018 i isti je potvrđen nekoliko minuta kasnije. Danas 08.02.2018 operater Tomislav iz korisničke podrške govori mi da mogu očekivati odgovor u roku od 14 dana. A zakonski je 7 dana...i tako to...

Kako iz VIP-a samo tisina (ovaj forum, FB, mail, etc..), odlucio sam se biti nestrpljiv i poslati svu dokumentaciju i prepisku VIP-a i mene elektronickom postom u HAKOM. Pogledajmo ako se nesto ipak pokrece ili ne....nastavak slijedi..
Razina korisnika 1
Bok Marbabi!

Ako je zahtjev poslan i zaprimljen svakako će unutar predviđenog roka biti i proveden.

Ako pak postoje kakve poteškoće, potrebno je dodatno provjeriti - javi nam se u INBOX s podacima pa ćemo pogledati gdje je došlo do zastoja :)


To jednostavno NIJE TOČNO!
Razina korisnika 1
Predao sam zahtjev za upis u Registar 31.01.2018 i isti je potvrđen nekoliko minuta kasnije. Danas 08.02.2018 operater Tomislav iz korisničke podrške govori mi da mogu očekivati odgovor u roku od 14 dana. A zakonski je 7 dana...i tako to...
Razina korisnika 4
@marbabi provjerit ćemo svakako, no ne možemo javno. Javi nam se u inbox s podacima. Hvala ti.
Razina korisnika 3
Vip Ivana,
Moji brojevi i dalje nisu u registru, unatoč javljanju u inbox, unatoč isteknutom zakonskom roku za upis te unatoč mom dobronamjernom upozorenju na, možda slučajnu, omašku.

Dakle, kršite nekakav Zakon o TK ili šta već...

I šta ćemo sad?
Razina korisnika 3
Bedž +1
Poslao danas dopodne upit na mail.
Bedž +1
Ja sam zahtjev predao u vip centru 31.10.2017.
Koliki je za mene predviđeni rok?
Početkom 2018, 2019...?


Slobodno se i ti javi u INBOX s podacima.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Šta će ti registar u ovoj banana zakonom nedefiniranoj državi. Fiksni broj u registru, gnjavaža i dalje. Lupam fotke i datum i vrijeme poziva, šaljem na Mingo (Ministarstvo gospodarstva), dobivam nakon ohoho vremena odgovor da je za slučaj zadužen Hakom. Ne bilo mi teško, pišem mail Hakomu i dobivam odgovor da se obratim Mingo. Odustajem, sva sreća odustali su i oni s maltretiranjem..
Razina korisnika 3
Bitno je da je management otkupio prava za prijenos Lige prvaka. Da su desetinu tog novca predvidjeli za popunjavanje kapaciteta ljudi koji im, ocito, nedostaju...
Razina korisnika 3
Bedž +1
Ja sam zahtjev predao u vip centru 31.10.2017.
Koliki je za mene predviđeni rok?
Početkom 2018, 2019...?
Razina korisnika 3
Vip Ivana, nije proveden unutar predviđenog roka
Marbabi, razumjela sam.

INBOX, plz.
Razina korisnika 3
Vip Ivana, nije proveden unutar predviđenog roka
Razina korisnika 3
Bok Marbabi!

Ako je zahtjev poslan i zaprimljen svakako će unutar predviđenog roka biti i proveden.

Ako pak postoje kakve poteškoće, potrebno je dodatno provjeriti - javi nam se u INBOX s podacima pa ćemo pogledati gdje je došlo do zastoja 🙂

Odgovori