Riješeno

Reaktivacija interneta

  • 1 July 2021
  • 4 odgovora
  • 303 pregleda

Pozdrav,

Prosle godine sam imala homebox kucni internet i zbog nezadovoljstva vezom sam ga iskljucila iz napajanja bez odjavljivanja, medzutim nova cimerica zeli wi fi i sada bismo ga ponovno htjele aktivirati. Trebam li samo ponovno aktivirati racun na aplikaciji, kakav je proces? 

Unaprijed hvala,

Klara Iveković

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Anchi 1 July 2021, 14:34

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 2
Bedž +2

Bok @MateaB,

Ukoliko se usluga nalazi u mirovanju, za reaktivaciju je potrebno poslati zahtjev na e-mail adresu: privremeno.iskljucenje-privatni@a1.hr. Rok za reaktivaciju linije je 5 radnih dana i naplatit će ti se jednokratna naknada u iznosu od 71,13 kn na prvom slijedećem računu.

 

Lijepi pozdrav. :relaxed:

Poštovani,

odustali smo od plačanja, te što ste vi isključili internet i mi smo ga isključili iz napajanja. Trebamo li platiti ono što nismo platili od kad ste vi nas isljučili ili i ovo nakon toga? 

Razina korisnika 2
Bedž +2

Kako bi usluga bila odjavljena, a ukoliko se radi o nepodmirenom dugovanju, potrebno je podmiriti sve račune i zatražiti raskid ugovora. Homebox uređaj nije potrebno vraćati.

Bedž +3

@MateaB pozdrav, ako je usluga isključena zbog neplaćenih računa potrebno je podmiriti otvoreno dugovanje kako bi se usluga aktivirala. Naravno, to se odnosi na situaciju ako nije došlo do isključenja usluge zbog neplaćanja.

Odgovori