Razocaranje i nemoc malog korisnika

  • 27 Rujan 2017
  • 2 odgovora
  • 211 pregleda

Molim pomoc.Naime 07
09 mi je ponudjeno od strane odjela prodaje akcija s duplim gigama interneta,500kn na kupnju novog uredjaja uz produljenje trenutnog ugovora xl+tarife pod istim uvjetima.Ponudu prihvacam zatrazujem novi ugovor te dogovaram novi uredjaj.10 dana nista ne dolazi zovem odjel prodaje koji gleda u moje podatke i ne vidi nista da je poslano.Zovu me sutradan da kolegica koja je to radila je na bolovanju te da ce sve provjeriti i javiti za par dana.Javlja mi se ta djelatnica koja se vratila s bolovanja te priznaje svoju gresku i ispricava se da nije napravila novi ugovor i zahtjev za novim uredjajem.Te da sad iako je pogrijesila njezini nadredjeni ne mogu napraviti vise tu ponudu jer su se promjenile tarife.Ono sto zelim vas pitati kakva su nasa zakonska prava u ovakvom slucaju gdje Vip ima snimljene razgovore te da priznaje vlastitu pogresku ali je ne zeli izvrsiti.Njihov sam korisnik kao i supruga duze godina te sto je najgore taj novi uredjaj koji su mi ponudili vise nemaju(samsung s6)koji je trebao biti poklon mojoj kcerki za rodjendan.Katastrofa osjecaj kao mali korisnik kad te sluzba za korisnike i odjel prodaje ignorira i priznaje gresku ali je ne zeli ispraviti.Sto napraviti to jest sto bi vi napravili?hvala...

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Prvo, komuniciram okvirno preko telefona jer svašta se čuje od njih. Nakon što poslušam, tražim službenu i pisanu ponudu na mail. Uzvraćam na isto (pismeno), ništa bez pisanog traga i rekla-kazala.

Što se ove situacije tiče, napisao bih službenu žalbu i potpisao te poslao mailom. Obavezno pripazi da ti je mail s kojeg šalješ prijavljen kao službeni mail za komunikaciju, ja sam imao problema čak i sa vip.hr mailom kojeg nisu priznali dok se nisam žalio. U žalbi opišeš sve napisano, datum, vrijeme i s kojeg si broja primio poziv i neka preslušaju snimak, uz detaljni opis. Nakon što pošalješ, naoružaj se živcima jer je službeni rok za očitovanje 15 dana i obično taj zadnji dan stigne odgovor.

Sretno i javi rezultate. Vjerujem da će naći neko rješenje. 😉
Hvala to sam napravio danas.Poslao verificirani mail s detaljima razgovora(vrijeme,datum i ime kontakt osobe).Cak i prigovor potpisani na njihov faks.Javim povratno ali bojim se da je to izgubljena bitka...ipak se radi o VIP-u.pozdrav

Odgovori