Riješeno

Raskid ugovora za fiksnu mrežu zbog dodatne naknade od 20 kn

  • 10 August 2019
  • 17 odgovora
  • 1803 pregleda

S obzirom da je A1 dao mogućnost raskida ugovora zbog poskupljenja fiksne linije, interesira me da li moram platiti ikakve penale za paket koji sam ugovorio kao i za uređaj koji sam uzeo uz ugovor na 24 mjeseca?
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 25 August 2019, 19:14

Pogledaj original

Odgovora 17

Razina korisnika 4
Bedž +4
Do 31.8. se može raskinuti ugovor bez penala. Više o tome ovdje: https://www.a1.hr/obavijest-korisnicima
Razina korisnika 6
Bedž +6
Ali uređaj moraš otplatiti ili i njega vratiti, pa neka A1 tebi vrati uplate za uređaj
Razina korisnika 2
Bedž +3
@nickno Kupljeni uređaj nije moguće vratiti već se isti treba isplatiti. Nema naplate penala za prijevremeni raskid ugovora za dogovoreni paket, no uređaj se gleda zasebno.
Ako sam potpisao prelazak na drugog operatera(sredinom mjeseca) ali datum prebacivanja broja je iza 31.08 hoće li mi se naplatiti penali?
@ijelir Neće, jer se gleda datum kada je zahtjev podnesen. Tipa da se 30.08. podnese ispravan zahtjev, a usluga se raskine 2. ili 3.9. i dalje se ne plaćaju penali.
Pozdrav, molim pomoć, ako sam ja kao krajnji korisnik podnio zahtjev drugome operateru za sklapanje ugovora i potvrdio ga u kolovozu, a isti taj operater je prema a1 posao zahtjev u rujnu, da li u tom slučaju mi kao krajnji korisnici imamo obvezu plaćanja penala obzirom da smo mi svoje odradili u kolovozu, a operater isto nije odradio u kolovozu? Unaprijed hvala na odgovoru
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok dadeb,

ovakvu situaciju bi trebalo provjeriti s obzirom na dokumenataciju. Molim te, javi nam se na besplatan broj 0800 091 091 da kolege prema tvojim podacima provjere navedeni zahtjev.
A1 igra prljavo, iako je napisano da je zbog ovog poskupljenja moguć raskid ugovora bez naplate naknade, oni su mi jučer pod prijetnjom ovrhe ispostavili račun u kojem su mi naplatili štetu za prijevremeni raskid ugovora od 1.080,93 kn, iako sam sve uredno odradio u predviđenom roku i vratio im router.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@lceranic - koju uslugu si imao, kad si i na koji način zatražio raskid, kad su ti ugasili liniju i kad si sve vratio?
Naplatili ili pokušali naplatit? Što točno piše kao stavka? ;)
P.s. piši tu, dovoljno je.
Imao sa fixni internet Bnet, koji sam raskinuo u njihovoj poslovnici 02.08.2019, a internet usluga mi je isključena 16.08.2019, te sam isti dan poštom vratio ruter. Sad sam dobio račun u kojem je i naknada štete za prijevremeni raskid ugovora u iznosu 1080.93 kn. Račun moram platiti do 13.09.2019. Eto to je ta svinjarija. Žalio sam se e-mailom službi za korisnike, ali automatski odgovor kaže da će odgovoriti u roku 15 dana, a telefonska žalba je da sam u pravu ali da oni ne mogu ništa.
Eto... sad me zanima jesam li ja izdvojeni slučaj, ili će to postati masovna pojava. Tek toliko da upozorim na prljave korporativne trikove i naravno da su to napravili u petak popodne da me iznerviraju za vikend.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Meni nije jasno zašto im treba 15 dana za isključenje nekoga iz bnet tv mreže ili kao kod tebe, interneta. Dakle, znam ljude koji su raskunuli ugovor sa bnetom 30.08., a bit će isključeni tek 15.09. Hm?
oni kao u tom periodu nakon raskida pa do isključenja mogu ponuditi neki drugi ugovor, a to su i meni napravili, ali sve što su ponudili je bilo nepovoljnije od starog ugovora na 139 kn, a na što nisam pristao.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Neće ti nikakva ovrha biti za par dana kašnjenja, to za ovrhu piše sitnim slovima na svakom računu. Ponudit će se netko od moderatora da ti provjeri gdje je zapelo ali ono što je u tome neosporni dio je da možda do tog roka platiš tih 16 dana usluge za kolovoz a ostatak vjerujem da će biti storno. Jbg, sustav automatike i onog što im dopušta Zakon je 15 dana za odgovor ali vjerujem da će biti i prije. Do sada nisam čuo za slučajeve kao što ti imaš. 😞
Hvala na utješnom odgovoru 🙂
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nije utješan odgovor nego mi se čini da su ušli (opet) nespremni u raskide. Ti si prvi dan pokrenuo zahtjev i sustav je to zabilježio kako je zabilježio (nažalost krivo). Potrajat će dok se odradi pritužba ali kako su ti rekli na drugoj temi, povratno će te kontaktirati.
Evo, obradili su pritužbu i stornirali mi neopravdano naplaćene penale za prijevremeni raskid ugovora 😊

Odgovori