Poštovani,
dana 21.10.2021. na temelju lijepih riječi i obećanja vašeg prodajnog predstavnika odlučila sam se za korištenje usluge Super internet s brzinom interneta od 140/14 do 200/20 Mbit/s uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca za 179,00 kn mjesečno i promotivno razdoblje za prvih 6 mjeseci korištenja za 1 kn.
Istoga dana na mail mi šaljete Obavijest o sklopljenom ugovoru uz napomenu da isti dokument nije potrebno potpisivati niti povratno dostavljati u A1, te da se u skladu s čl. 9. Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektron. komunikacij. mreža i usluga, ugovor smatra sklopljenim kada potvrdim svoju suglasnost plaćanjem prvog mjesečnog računa, te da budući je isti sklopljen kanalima daljinske komunikacije zadržavam pravo (ne navodeći razloge) na raskid bez plaćanja naknade u roku 14 dana od dana davanja suglasnosti plaćanjem prvog računa.
Zbog nezadovoljstva brzinom i kvalitetom usluge interneta (sporo učitavanje stranica i video sadržaja, zamrzavanje slike, pucanje linije) i vašim nereagiranjem nakon višekratnih kontakata sa vašom službom za korisnike i tehničkom podrškom da se išta poboljša račune nisam platila (niti 1. račun za 10.2021).
Jučer sam zaprimila vaš dopis kojim me pozivate na uplatu 1. računa u roku od 15 dana jer ćete u protivnom smatrati da ugovor nije niti sklopljen te da će mi vaša usluga biti trajno isključena.
Povodom toga zvala sam vašu službu za korisnike i rekla im zašto nisam platila račune na što sam dobila njihovu uputu da zatražim raskid bez naplate penala jer nikada nisam platila 1. račun pa se ugovor niti ne može smatrati zaključenim.
Moje konkretno pitanje glasi: imam li pravo na raskid bez naplate penala i bilo kakvih drugih skrivenih troškova. Ukoliko postoje još neki troškovi koji su to konkretno i u kojem iznosu?
Martina Arlić
Najbolji odgovor od A1_Leona
Pogledaj original