Riješeno

raskid ugovora sklopljen putem sredstava daljinske komunikacije

  • 17 March 2022
  • 4 odgovora
  • 628 pregleda

Poštovani,

dana 21.10.2021. na temelju lijepih riječi i obećanja vašeg prodajnog predstavnika odlučila sam se za korištenje usluge Super internet s brzinom interneta od 140/14 do 200/20 Mbit/s uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca za 179,00 kn mjesečno i promotivno razdoblje za prvih 6 mjeseci korištenja za 1 kn.

Istoga dana na mail mi šaljete Obavijest o sklopljenom ugovoru uz napomenu da isti dokument nije potrebno potpisivati niti povratno dostavljati u A1, te da se u skladu s čl. 9. Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektron. komunikacij. mreža i usluga, ugovor smatra sklopljenim kada potvrdim svoju suglasnost plaćanjem prvog mjesečnog računa, te da budući je isti sklopljen kanalima daljinske komunikacije zadržavam pravo (ne navodeći razloge) na raskid bez plaćanja naknade u roku 14 dana od dana davanja suglasnosti plaćanjem prvog računa.

Zbog nezadovoljstva brzinom i kvalitetom usluge interneta (sporo učitavanje stranica i video sadržaja, zamrzavanje slike, pucanje linije) i vašim nereagiranjem nakon višekratnih kontakata sa vašom službom za korisnike i tehničkom podrškom da se išta poboljša račune nisam platila (niti 1. račun za 10.2021).

Jučer sam zaprimila vaš dopis kojim me pozivate na uplatu 1. računa u roku od 15 dana jer ćete u protivnom smatrati da ugovor nije niti sklopljen te da će mi vaša usluga biti trajno isključena.

Povodom toga zvala sam vašu službu za korisnike i rekla im zašto nisam platila račune na što sam dobila njihovu uputu da zatražim raskid bez naplate penala jer nikada nisam platila 1. račun pa se ugovor niti ne može smatrati zaključenim.

Moje konkretno pitanje glasi: imam li pravo na raskid bez naplate penala i bilo kakvih drugih skrivenih  troškova. Ukoliko postoje još neki troškovi koji su to konkretno i u kojem iznosu?

 

Martina Arlić

 

 

 

 

 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 17 March 2022, 20:29

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 3
Bedž +3

@marliczg bok, prilagodila sam tvoj komentar zbog privatnih podataka. Što se tiče opisane situacije, nezgodno ju je komentirati dok nemamo konkretan uvid u samu uslugu. Ne bih ti htjela dati netočnu informaciju ili informaciju koja ne vrijedi za navedenu situaciju. Za detaljniju provjeru možeš nam se javiti OVDJE ili nekim drugim kanalom komunikacije (društvene mreže, e-mail, telefonski poziv...). 

Razina korisnika 6
Bedž +6

5.1.4. U slučaju sklapanja ugovora na daljinu A1 se obvezuje dostaviti korisniku pisanu potvrdu o sklopljenom ugovoru na trajnom mediju, u skladu s odredbama posebnog propisa o zaštiti potrošača. Ugovor sklopljen na daljinu (putem interneta ili telefonskim putem i sl.) smatra se sklopljenim kada Krajnji korisnik potvrdi svoju suglasnost nakon zaprimanja obavijesti o sklopljenom ugovoru. Potvrdu suglasnosti na sklapanje ugovora Krajnji korisnik može dati pisanim putem, elektroničkim putem (npr. slanjem elektroničke pošte, SMS poruke ili putem internetske stranice A1) ili plaćanjem prvog računa. A1 će u telefonskom razgovoru i u obavijesti o sklapanju ugovora uputiti Krajnjeg korisnika o mogućim načinima davanja potvrde suglasnosti na sklapanje ugovora. Krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora u roku od 14 dana od sklapanja ugovora. Sklapanjem ugovora na daljinu Krajnji korisnik je dao sve potrebne suglasnosti i privole koje su navedene u ovim Općim uvjetima.

 

Ovo je iz Općih uvjeta A1.. Obrati pažnju na boldano i potcrtano...ili hoćeš reći da je A1 neka dobrotvorna, humanitarna,socijalno osjetljiva organizacija, a ne osebujni,pljačkaški nastrojen telekom operater, pa te je lijepo pustiI 5 mjeseci da " uživaš" u internetu na način koji si opisala,a onda te onak,sramežljivo,podsjetil da ti nisi ni prvi račun platila ( 1 kunu)...🤣

kaj je tebe spriječilo ovih 5 mjeseci, a pogotovo prvih 14 dana nakon zaprimanja e-maila da nazoveš A1 i kažeš neka ti isključe uslugu? Umjesto toga, ti si njih zvala zbog primjedbi na kvalitetu usluge (oprosti, ali i to je jedna od suglasnosti na pristanak ugovora- ako se žališ na uslugu, znači da je i priznaješ)

 

Platit ćeš kaj si potrošila u ovih 5 mjeseci, to ti je valjda jasno? A to bi te moglo jaaako skupo koštati (nadaj se da ti neće zaračunati po potrošenom kB kak imaju cjenike za tarife bez ugovora 🤣)

Razina korisnika 3
Bedž +2

5.1.4. U slučaju sklapanja ugovora na daljinu A1 se obvezuje dostaviti korisniku pisanu potvrdu o sklopljenom ugovoru na trajnom mediju, u skladu s odredbama posebnog propisa o zaštiti potrošača. Ugovor sklopljen na daljinu (putem interneta ili telefonskim putem i sl.) smatra se sklopljenim kada Krajnji korisnik potvrdi svoju suglasnost nakon zaprimanja obavijesti o sklopljenom ugovoru. Potvrdu suglasnosti na sklapanje ugovora Krajnji korisnik može dati pisanim putem, elektroničkim putem (npr. slanjem elektroničke pošte, SMS poruke ili putem internetske stranice A1) ili plaćanjem prvog računa. A1 će u telefonskom razgovoru i u obavijesti o sklapanju ugovora uputiti Krajnjeg korisnika o mogućim načinima davanja potvrde suglasnosti na sklapanje ugovora. Krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora u roku od 14 dana od sklapanja ugovora. Sklapanjem ugovora na daljinu Krajnji korisnik je dao sve potrebne suglasnosti i privole koje su navedene u ovim Općim uvjetima.

 

Ovo je iz Općih uvjeta A1.. Obrati pažnju na boldano i potcrtano...ili hoćeš reći da je A1 neka dobrotvorna, humanitarna,socijalno osjetljiva organizacija, a ne osebujni,pljačkaški nastrojen telekom operater, pa te je lijepo pustiI 5 mjeseci da " uživaš" u internetu na način koji si opisala,a onda te onak,sramežljivo,podsjetil da ti nisi ni prvi račun platila ( 1 kunu)...🤣

kaj je tebe spriječilo ovih 5 mjeseci, a pogotovo prvih 14 dana nakon zaprimanja e-maila da nazoveš A1 i kažeš neka ti isključe uslugu? Umjesto toga, ti si njih zvala zbog primjedbi na kvalitetu usluge (oprosti, ali i to je jedna od suglasnosti na pristanak ugovora- ako se žališ na uslugu, znači da je i priznaješ)

 

Platit ćeš kaj si potrošila u ovih 5 mjeseci, to ti je valjda jasno? A to bi te moglo jaaako skupo koštati (nadaj se da ti neće zaračunati po potrošenom kB kak imaju cjenike za tarife bez ugovora 🤣)

 

Pa to ti je kak ovi što kupe npr. skupu jaknu, tenisice itd. i nakon 14 dana vrate 🤣

Razina korisnika 6
Bedž +6

Najbolja mi je "fora" da netko na temelju lijepih riječi sklapa ugovor...a ne na temelju infrastrukturnih mogućnosti A1 i samog korisnika.

Pa onda zabadav koristi cijelih 5 mjeseci uslugu koja je daleko od onoga kaj joj je lijepim riječima obećano. I mudro se izvlači na neplaćanje prvog računa, smatrajući da bu A1 "zaboravil" naplatiti potrošene gige...samo ima ipak jedna caka. A to je da je najskuplja giga, giga bez ugovora. I da će A1 potrošeni promet naplatiti upravo po najskupljoj, beztarifnoj gigi, ako ona potegne raskid ugovora bez penala. Penale nebu platila. Bu platila ono kaj je potrošila, logično, zar ne? Za te pare bi mogla kupiti S22 Ultru ili iPhone.

Ako sam u krivu, a ona prođe bez podebelog računa, zovem odmah sutra A1 i potpisujem isti ugovor za besplatni internet 5 mjeseci 😜🤣🤣🤣

Odgovori