Raskid ugovora - fiksna linija (kako se muljaju korisnici)

  • 1 March 2019
  • 13 odgovora
  • 4007 pregleda

Registrirao sam se na ovaj forum samo da upozorim ljude na prijevaru koju A1 radi prilikom raskida ugovora.

Bio sam korisnik Amisa, pa zatim A1 fiksne linije preko 3 godine. Plaćao sam 300 kn mjesečno za telefon, internet i TV. Nisam bio pod ugovornom obvezom dulje od godinu dana.
Zbog preseljenja sam zatražio gašenje usluge jer novi stanar nije htio nastaviti s korištenjem usluge.
E tu dolazimo do dobro osmišljene prevare:
  1. Nazovem korisničku službu i oni mi kažu da moram doći u poslovnicu (Ok, u redu. Istina gužva je, a i djeca me čekaju doma, ali idem raskinuti prije kraja mjeseca)
  2. Nakon što sam došao u poslovnicu i rekao da želim isključenje, oni isprintaju papir na kojem nema nikakvih podataka osim broja predmeta i broja telefona koji trebam nazvati (wtf ?!)
  3. Na moje inzistiranje da mi daju potvrdu da je usluga isključena i da neću više plaćati, usmeno me uvjeravaju da je to tako i da će mi kolege to samo još telefonom potvrditi
  4. Nakon što sam dobio korisničku službu telefonom (čekanje pola sata), operater mi kaže da zbog pravila HAKOM-a usluga može biti isključena tek za 14 dana.
  5. Na moje inzistiranje da to ne dolazi u obzir, operater mi ipak ponudi da će raskinuti uslugu za 7 dana (a HAKOM?!)
Uglavnom, ova prijevara je jako lukavo smišljena tako da se ne uspijete naljutiti dok ste još u poslovnici, nego vam to serviraju nakon pola sata čekanja telefonom doma.
Naravno da mi ne pada na pamet platiti ovu muljažu, pa ću se žaliti dva puta A1, zatim HAKOM-u, pa onda idemo dalje. Nije mi do 100 kuna, ali ne dam razbojnicima iz principa.

Eto, dragi korisniče koji možda razmišljaš potpisati ugovor s ovim prevarantima, moj savjet je da ih zaobiđeš u širokom luku. Ja ću im nastaviti raditi antireklamu na društvenim mrežama i gdje god stignem.

Muljatori. Dabogda vam linije pregorile.

Josip Budimir
Zagreb

Odgovora 13

Razina korisnika 2
Bedž +3
@jbudimir Žao mi je radi tvog nezadovoljstva. Iako je sve u skladu sa uvjetima korištenja: https://bit.ly/2PUJksE prigovor možeš poslati putem maila na adresu: sluzba.za.korisnike@a1.hr. Kolege će napraviti provjeru i povratno ti se javiti. Kako bi prigovor bio pravovaljan isti treba biti vlastoručno potpisan ili poslan s potvrđene mail adrese.
@jbudimir Žao mi je radi tvog nezadovoljstva. Iako je sve u skladu sa uvjetima korištenja: https://bit.ly/2PUJksE prigovor možeš poslati putem maila na adresu: sluzba.za.korisnike@a1.hr. Kolege će napraviti provjeru i povratno ti se javiti. Kako bi prigovor bio pravovaljan isti treba biti vlastoručno potpisan ili poslan s potvrđene mail adrese.

Izražavam divljenje i imresioniran sam suvislim odgovorom.
Još jednom svaka čast, tako se odgovara dugogodišnjem korisniku, da ostane razočaran do kraja...
Razina korisnika 1
Pridruzujem se svakoj mogucoj antireklami
Meni nije jasan plan rada.
Nazvao je službu za korisnike da bi mu rekli da dođe u poslovnicu da bi mu tamo dali papir sa brojem telefona koga da nazove?!?
grmph...
Razina korisnika 1
Mislite da su ostali telekomi bolji.
Sve je to isto samo u drugom pakiranju.
Nikad neću zabotaviti frku sa bonbonom koji mi je nakon 3 godine raskida poslao ovrhu i na kraju sam bio na sudi s njima i dobio jer tip u poslovnici nije faksirao ugovor o raskidu.
Ili sa TELE2 koji mi je poslao neispravan uređaj i sada se sudim s njima jer nisam htio plačati ono što ne koristim i neću koristiti. prigovori, molbe ali ništa. Sada sam na sudu. Hočeš lijepo nejede pa sada evo sud.
O TOTAL Tv-u da ne govorim. Dođe tip stavi tanjur koji ne radi. Kao doći će kasnije. Oni uredno šalju račune ja ne plačam i zovem. Kažu ide raskid Vratim ruter i kao da nisam. Šalju račun koji ne platim, šaljem prigovor kao sve ok ali i to je sada na sudu.
Kao EVO Tv je kao bez ugovora. Malo morgen. I s njima sam na sudu. Ne koristim uslugu, vratim uređaj ali oni i dalje šalju ovrhe.
I sa A1 sam na sudu ali pokušaj da to podmirim bez suda nije išlo.
Imam iskustvo ali A1 je mila majka na prema ostalim lešinarima mada niti A1 nije ništa bolji od ostalih.
pokušaj ići na lijepo nejede.
Sada sam sa svima na sudu ali nećete dobiti.

@jbudimir Žao mi je radi tvog nezadovoljstva. Iako je sve u skladu sa uvjetima korištenja: https://bit.ly/2PUJksE prigovor možeš poslati putem maila na adresu: sluzba.za.korisnike@a1.hr. Kolege će napraviti provjeru i povratno ti se javiti. Kako bi prigovor bio pravovaljan isti treba biti vlastoručno potpisan ili poslan s potvrđene mail adrese.

steta sto to nisam procitao sat ranije

Meni se dogodilo slično.Kako sam promjenio adresu stanovanja tako sam prestao koristit postojeći ugovor koji mjesečno plačam oko 400kn.(internet+tv).Sada taj ugovor i usluge više niti koristim ,tj. ne treba mi niti imam mogućnost za njeno korištenje.Jedini način za prekid plačanja (kako su mi u A1 poslovnici objasnili) jest zamrzavanje računa ili da raskinem ugovor uz plačanje penala u iznosu od preostalih mjeseci do kraja ugovorne obveze.  Tako sam zamrznuo ugovor na 2 mjeseca,koja su već istekla te me muči dilema kako sada dalje.Moje pitanje glasi na koliko dugo mogu najviše zamrznuti račun,tj. ugovor koji više uopće ne koristim,niti NE mogu koristit ? Može li se on više puta zamrznuti ili samo jednom?:book:

Razina korisnika 3
Bedž +3

@VBojan uslugu možeš zamrznuti, no za period u kojem je usluga bila u mirovanju se produljuje i ugovorna obveza :thinking: No, savjetujem ti da nam se za detaljniju provjeru javiš OVDJE. Ako na novoj lokaciji ne postoji tehnička mogućnost pružanja usluge, moguće je zatražiti raskid bez naplate uz prilaganje određene dokumentacije. 

Zvao sam službu za korisnike te su mi rekli da pošaljem kopiju osobne te vlastoručno da napišem zahtjev za prekid pretplatničkog odnosa kako bi se on odobrio bez plačanja penala.

Da li trebam još koju dokumentaciju priložiti?

 

        Hvala….

Razina korisnika 3
Bedž +3

@VBojan bilo bi dobro da uz zahtjev bude priložena i potvrda o promjeni prebivališta, ako je imaš. 

Uz zahtjev sam priložio kopiju osobne (obadvije strane) i kopiju ugovora te sam sve to poslao na e-mail službe za korisnike.Još čekam odgovor.

Razina korisnika 3
Bedž +3

@VBojan, možeš nam se javiti porukom u inbox kako te je Leona uputila. Provjerit ćemo detaljnije :)

Moram da pohvalim A1. Telefonski sam ugovorio Homebox Duo paket i nakon 10 dana odlučio raskinuti ugovor jer je signal loš gdje ja živim. NIJE bilo nikakvih komplikacija oko raskida, nazvao, rekli mi da pošaljem zahtjev koji je odobren, vratio opremu i svi zadovoljni. Zato imamo ja i supruga mobitele na pretplatu kod A1 koju ćemo uredno produžit kad dođe vrijeme pošto nije bilo nikad nikakvih komplikacija. 

Odgovori